SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Allemaal verzonnen.Ze is nooit ziek geweest.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja, ze kan ook een piemel hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja of erger nogquote:![]()
Ze had zelfs voor PSV kunnen zijn
![]()
Ha ha oh nee zelfs Catfishers zijn niet zo achterlijk
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
![]()
hahahahahahahahahahahahah kanker grappigquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahah kanker grappighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 05-12-2013 20:47:28 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sneeuw in de webapp?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanaf nu ga ik alles winnen
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen nietquote:. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch niet.![]()
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5kquote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.
Of toch niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inb4 Thorbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, want stel je voor dat ik FUT ineens weer leuk begin te vindenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5k![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Ik kan me de laatste keer dat ik echt een TR maakte niet eens meer herinneren.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen niet. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik alles winnen.
Het is perfect Frysk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik niet
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Catfish van vandaag.
Deze kerel
[ afbeelding ]
is anderhalf jaar verliefde op deze chick, Caroline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze geeft aan dat ze niet kan ontmoeten omdat ze paniekaanvallen heeft en later zelfs vecht tegen kanker. Begrijpelijk dus. Na een tijdje gaat Catfish erachteraan en uiteindelijk komt het tot een ontmoeting.
Ik presenteer u; Caroline. Die eigenlijk Heather heet. [ afbeelding ][ afbeelding ]Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is ook geen Frysk, aapquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.![]()
![]()
Heavy Rainquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Kleding
Een McDonalds bon van 75 euro
Heel veel appels.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
The Killers - Direct Hitsquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heavy Rain
Kleding
Een McDonalds bon van 75 euro
Heel veel appels.
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyend
Heb je Heavy Rain al gespeeld? Zo nee; doen. Die is beter dan TLOU.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebbenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
4-2-2-2 met Leite en Wallyson en aan de andere kant Moreno en Ortega.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.![]()
Triangel?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Beatoffs by Dre?
The Killers - Direct Hits?![]()
Ja, no shitquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.![]()
![]()
Zo horen we het graagquote:
Alvast een tweede controller voor je Ps4
Spotify cadeaukaartSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat eropquote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Triangel?
Beatoffs by Dre?
The Killers - Direct Hits?
Feyenoord Rotterdam![]()
Een karper voor in je aquarium.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erophallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik nietHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
http://coolmaterial.com/gift-guide/quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erop
Zoek hier iets uit![]()
Ik google de laatste tijd echt teveel shit![]()
![]()
Het begon allemaal met een smiley die ik ooit maakte.<- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
En ze leefden nog lang en garpig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alles wat erop staat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?
Hooguit die capo voor mijn gitaar, maar als ik hem echt al nodig had gehad dan had ik hem gekocht. Normaal heb ik altijd wel wat, maar nu kan ik niks verzinnenFeyenoord Rotterdam![]()
![]()
Niet dat ik hem ga maken maar dit is een optie. Voor meer skillz kun je ook een andere LDM gebruiken (Wellington ofzo)
![]()
Vraag een ticket voor Feyenoord - Ajaxquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alles wat erop staat heb ik niet nodig.
Hooguit die capo voor mijn gitaar, maar als ik hem echt al nodig had gehad dan had ik hem gekocht. Normaal heb ik altijd wel wat, maar nu kan ik niks verzinnen
Hala Madrid !
repostquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley die ik ooit maakte. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.![]()
Goedequote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag een ticket voor Feyenoord - Ajax
Feyenoord Rotterdam![]()
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Niet dat ik hem ga maken maar dit is een optie. Voor meer skillz kun je ook een andere LDM gebruiken (Wellington ofzo)
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand hier een Raspberry PI?
Kloptquote:Op donderdag 5 december 2013 20:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ligt ergens in een hoek te stoffen zeker?helemaal geen tijd gehad om er wat voor te verzinnen.
Wilde er eerst een mini-mediabox van maken maar wil er nu wat anders mee gaan doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leite kost ook nog maar 19k.
[..]
Ben jij wel echt een skiller of niet?
Alleen Lindgren heeft moeite met mijn Ho skillteam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij gaat het bij 99% van de mensen zo ja. Hij is ook best wel traag volgens mij, en als ik er een HD aan moet gooien is het idee van weinig stroom een beetje pleitos.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopthelemaal geen tijd gehad om er wat voor te verzinnen.
Wilde er eerst een mini-mediabox van maken maar wil er nu wat anders mee gaan doen.![]()
Ik vond Ho (die CB met 80 pace) zo slecht dat ik hem gewoon heb verkocht.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.
Alleen Lindgren heeft moeite met mijn Ho skillteam.![]()
![]()
Collega van mij heeft er een controlcenter van gemaakt voor zijn lampen en dergelijke.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het bij 99% van de mensen zo ja. Hij is ook best wel traag volgens mij, en als ik er een HD aan moet gooien is het idee van weinig stroom een beetje pleitos.
Uitgebreid met RF-transmitters en WIFI en nu kan hij alle aan en uit zetten via zijn mobielRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik sloopte je mattiequote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.
Alleen Lindgren heeft moeite met mijn Ho skillteam.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb ook iemand gezien die zo'n raspberry pi onder een drone heeft gehangen en die met GPS heeft uitgerust.
Ja maar ik ben een Windows-pauper.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb ook iemand gezien die zo'n raspberry pi onder een drone heeft gehangen en die met GPS heeft uitgerust.![]()
Is niet zo moeilijk joh want de meeste dingen kan je gewoon kant en klaar compilen in Ubuntu.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een Windows-pauper.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hey Mensen,
Weet iemand hoe het kan dat een account van origin gekoppeld blijft aan een oud account. Terwijl ik het emailadres van dat account al gewijzigd heb.
En voor me nieuwe account ben ik dat oude mailadres gaan gebruiken...
Maar op de webapp, wordt ik toch steeds doorgelinkt naar me oude account...
Nieuwe naam staat er wel boven, maar als ik naar coins, spelers e.d. kijk is het me oude account pffff
Snappen jullie het nog?![]()
Expeditie Geraldine is trouwens bezig, voor degenen die haar bips interessant vinden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik kan sinds twee dagen ook geen wedstrijden meer winnen met dat team.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ozzie maar even nageaapt.Divisie 3 is volgens mij nog iets te hoog gegrepen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zou het werken als ik een nieuw emailadres aanmaak.... Deze gebruik voor me nieuwe origin account?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef Joodnl het volgende:
Hey Mensen,
Weet iemand hoe het kan dat een account van origin gekoppeld blijft aan een oud account. Terwijl ik het emailadres van dat account al gewijzigd heb.
En voor me nieuwe account ben ik dat oude mailadres gaan gebruiken...
Maar op de webapp, word ik toch steeds doorgelinkt naar me oude account...
Nieuwe naam staat er wel boven, maar als ik naar coins, spelers e.d. kijk is het me oude account pffff
Snappen jullie het nog?
Is alles toch ook opgelost?![]()
![]()
oquote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan sinds twee dagen ook geen wedstrijden meer winnen met dat team.Divisie 3 is volgens mij nog iets te hoog gegrepen.
zo even clubsen?
quote:geen idee had er al aardig wat in mijn club staan.quote:
E: 560K moet het ongeveer lukken op de PS3 volgen UTT14Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ouwe bloedgeld gebruiker.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
geen idee had er al aardig wat in mijn club staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet mn oude laptop en mn gamepc ook maar eens verkopenGebruik ze toch niet meer en hoe langer ik wacht hoe waardelozer ze worden.
![]()
Jezus, veel te veel keuze met die Top2000.
Dit is het geworden: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=listHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
reserve team
dat word nog wel even sparen denk ik
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Veel te weinig keus vond ik juist.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
Dit is het geworden: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10ccquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
Dit is het geworden: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Vanaf morgen Veronica top 2000![]()
Kon je ook stemmen op platen die er absoluut niet in mochten, Frans Bauer op 1![]()
![]()
geen killers er in hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
Dit is het geworden: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list![]()
#FreeTrapz![]()
Of Muse...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
hij loopquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
reserve team
dat word nog wel even sparen denk ik![]()
zag m ook te lui om hem aan te passen.quote:
@bakkert... je kan niet eens op de jeugd van tegenwoordig stemmenklote top 2000
#FreeTrapz![]()
Je hebt 5 vrije keuzes hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m ook te lui om hem aan te passen.
@bakkert... je kan niet eens op de jeugd van tegenwoordig stemmenklote top 2000
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
wel posten hier.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb geen idee welke nummers mijn favoriete nummers ooit zijn.. daarom stem ik ook maar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Vanaf morgen Veronica top 2000![]()
Kon je ook stemmen op platen die er absoluut niet in mochten, Frans Bauer op 1![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef jhoopie het volgende:
fucking broeia op ea weer gamepje gecrasht
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mijquote:.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
En dan geen Imagine van John Lennon.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
Dat vind ik pas een zeiknummer.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Golden Brownquote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Er zijn denk ik alleen nog wel een aantal nummers nog genialer.
Layla.quote:
die vrije keuzes zijn in ieder geval zo op
#FreeTrapz![]()
Ik heb gewoon gezocht op artiesten die me het snelste te binnen schotenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
Ben nog maar bij de B en heb al 7 geniale nummers
Ik denk niet zo heel veel...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hopelijk Bohemian Rhapsody gewoon weer op 1 hihi.
Queen sowieso.
Boateng?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley![]()
lorde staat er al niet eens tussenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen.![]()
nog 1 keus over... gebruik hem verstandig:PPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1 keus over en nog geen
Queen, Peppers en U2 in je lijst hebbenkortom keuzes te kort
#FreeTrapz![]()
Californication.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Even snel een lijstje gemaakthttp://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
had ik er ook tussen staan, net als deze:
Die zijn ook geniaal jaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Californication.
had ik er ook tussen staan, net als deze:
Godver, ik wou dat ik nog 10 keer kon stemmen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
zo dan maar
Runaways is ook geniaal.
![]()
Kwam tot de F, en toen moest Men at Work er perse nog bij. Heb ook al veel nummers overgeslagen die ik ook heel goed vond![]()
![]()
Kryptonite blijft het meest geniale nummer ooit denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Godver, ik wou dat ik nog 10 keer kon stemmen.
Runaways is ook geniaal.![]()
en the prodigy alleen omdat ik ze dit jaar live heb gezienwat een show
#FreeTrapz![]()
Zoveel mooie nummers. Mijn leven is op de 25e weer voor 6 dagen voorbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kryptonite blijft het meest geniale nummer ooit denk ik![]()
en the prodigy alleen omdat ik ze dit jaar live heb gezienwat een show
Deze ook:
Zou zo'n laptop nog iets waard zijn? (Oplader verbind niet goed meer met de laptop, dus het zal zowieso zo'n computermannetje worden die m zou kopen evt)quote:Intel® Core™ 2 Duo P8600 2.4GHz 3MB L2 Cache 1066MHz FSB
4Gb DDRII 800Mhz SO-DIMM (2x 2Gb)
320GB hard disc 2,5inch 8MB 5400RPM SATA
6cells accu (Standaard)
DVD+/- brander
Scherm: WSXGA+ (1680x1050) Glare
Schermdiagonaal: 15,4”
Videokaart: nVidia GeForce Go 9600M GT 512MB Video
Poorten: HDMI, 3x USB 2.0, VGA![]()
belle helenequote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam tot de F, en toen moest Men at Work er perse nog bij. Heb ook al veel nummers overgeslagen die ik ook heel goed vond
#FreeTrapz![]()
the artist formerly know as prince.quote:
ik ben Guns N roses vergeten![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
50 euro ofzo. Gooi hem op mp en probeer het uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou zo'n laptop nog iets waard zijn? (Oplader verbind niet goed meer met de laptop, dus het zal zowieso zo'n computermannetje worden die m zou kopen evt)![]()
Ja ga ik ook doen denk ik. Lekker van die Jappies over de vloerquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
50 euro ofzo. Gooi hem op mp en probeer het uit zou ik zeggen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.
Selby tegen Hawkins. Eurosport uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snookeraltijd kijken als je ziek bent
Wie spelen er?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
Je ouders moedigen het aan dat je zo een voetbalshirt koopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.![]()
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je ouders moedigen het aan dat je zo een voetbalshirt koopt?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.
Hala Madrid !
GefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een wit shirt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
als ze echt zo graag die internationalisering willen zouden ze het wel aanmoedigen om een shirt van een 3e wereld land te kopen enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.met een kraag
#FreeTrapz![]()
Geen Golubye.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witmet een kraag
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.
2 euro bij de zeeman. Zelf die letters kopen en erop strijken en je bent voor een tientje klaar.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zie nog steeds geen goud randje bij de mouwen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 euro bij de zeeman. Zelf die letters kopen en erop strijken en je bent voor een tientje klaar."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nou, geweldige stadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?
Vergeet het goud niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Wit met een randje lichtblauw mooi vinden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
misschien is zijn opa een goede fantast.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zal er volgend jaar wel foto's van maken voor Tbakkert.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Did he cancer off the stairs?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.![]()
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat weten zij toch niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Overleden aan kanker ja.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.
En het is een naar volk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand een hybrid met Jackson en Boateng Prince of Ghana ?
Hala Madrid !
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh, dat jullie grapjes maken over mijn interesses vind ik echt geen probleem, maar dit is iets anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Potje co-op?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.sporcle.com/games/Toby123/60-second-blitz-epl-teams Leuke site met veel verschillende soorten quizzen.. je denkt het te weten maar op het moment dat je het snel in moet typen vergeet je toch weer een aantal.![]()
waarom spotten? maar goed deze discussie gaan we niet aanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.
#FreeTrapz![]()
Dude. Kom op.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat jullie grapjes maken over mijn interesses vind ik echt geen probleem, maar dit is iets anders.Alsof hij jou of je opa kent. Steek je middelvinger virtueel in de lucht en laat zoiets lekker gaan man.
Ja, is goed.quote:Ik kom er zo aan.
Dat lijkt me ook niet nodig want:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom spotten? maar goed deze discussie gaan we niet aanquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Daarvoor zei je het al, dus argument is op lucht gebaseerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig want:
[..]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mark Selby is wel een baasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Selby tegen Hawkins. Eurosport uiteraard.wat is de stand?
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]Maar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
![]()
Zenit vertikt het als ik mijn toto moet winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.
En het is een naar volk.Russen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
![]()
waarom zou je opa een fantast noemen dan spotten zijn.. sommige mensen hebben nou eenmaal een levendige fantasie of verstaan de kunst om dingen mooi te vertellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
#FreeTrapz![]()
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?![]()
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mark Selby is wel een baaswat is de stand?
dan zijn ze stuk..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?
OT: nee geen idee klinkt vreemd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet wel een potje met het team spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?![]()
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee wantmeestal worden ze weer fit op de bank..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe ik, maar als ik ze als wissel op de bank heb horen ze gewoon weer fit te worden? normaal gebeurde dat ook wel..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet wel een potje met het team spelen.![]()
Nope, zal dat eens proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?![]()
fuck, hoeveel frames totaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.![]()
Best of 11. Hij maakte zojuist 4-2.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bakkert jankzak flikker gewoon op met dat kut Rusland van je
Toefjes jrquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.![]()
![]()
Het is gewoon irritant. We weten nu onderhand wel dat je een stijf plassertje krijgt van Rusland en Zenith dat hoef je niet ieder topic te posten. Het maakt je namelijk ook niet geloofwaardiger.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze reeks toen Bakkert een ban had![]()
quote:jullie zijn niet liefquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die moet pijnlijk zijn."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
?quote:
Dit is de spot drijven met jullie. Net als dat jullie net bij mij deden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef Zhano het volgende:
Als je toch suicide by cop wilt doen, post dan echt iets grofs.
hihi dat was een drogreden"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Deze is ook wel leuk
Knakker nou maar op...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is de spot drijven met jullie. Net als dat jullie net bij mij deden.![]()
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:z+s;drquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nobody cares.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef wieisboos het volgende:
Je zorgt er wel voor dat de paar mensen die je nog konden weerstaan nu ook een hekel aan je krijgen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dit was nog eens een mooie wedstrijd, alsof het gisteren was.
Hij zit as we speak zn zusje uit te pakkenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Theo is een beetje upset want hij heeft geen cadeaus gekregen
Patjen![]()
In rusland doen ze niet aan sinterklaas en als je naar zijn gedrag kijkt zou hij ook eerder meegenomen worden en kapot geslagen worden door de pieten, dan dat hij cadeau's krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Theo is een beetje upset want hij heeft geen cadeaus gekregenFeyenoord Rotterdam![]()
Kut, Mandela.
Oh wacht, jullie schijnen het verlies van Mandela erg te vinden, nu interesseert het me totaal niet meer."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
Oh wacht, jullie schijnen het verlies van Mandela erg te vinden, nu interesseert het me totaal niet meer.
Ik had er een, maar speelde kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef BDIL het volgende:
Iemand een hybrid met Jackson en Boateng Prince of Ghana ?
442
Jackson - Ramos
Gaitan - Perez - Boateng - Farfan
Sandro - Mangala - Santana - Pisseks
Helton![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
Oh wacht, jullie schijnen het verlies van Mandela erg te vinden, nu interesseert het me totaal niet meer.![]()
Mist net de verjaardag van zijn baas."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
#onrespectloosquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Mist net de verjaardag van zijn baas.![]()
haha #disonrespectloosvol echt heel leuk je echt tering grappg maar dat ben jij altijd al dus dat maakt het extra leuk ja echt waar hoor. niet.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Mijn silver RB Nelson was ook net geblesseerd geraakt![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JIJ HEBT HEM GEWOON VERMOORD, KLOOTZAK!!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Mijn silver RB Nelson was ook net geblesseerd geraakt
Posten als DS2quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Mijn silver RB Nelson was ook net geblesseerd geraakt![]()
![]()
+1 Mooi dat die tijdens de WK er nog bij was, een van zijn laatste wensen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Triest, maar wel een zeer respectabele leeftijd.![]()
Jij bent echt een aidsmongool.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
+1 Mooi dat die tijdens de WK er nog bij was, een van zijn laatste wensen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat is dit nu voor absurde opmerking? Was namelijk een serieuze post over iemand die ontzettend veel betekend heeft in de maatschappij. Trollen een andere keer graag, show some respectquote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent echt een aidsmongool.![]()
y u do disquote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
OPKA... Oh, jij bent Tbakkert niet... Jullie lijken op elkaar qua UI en username vorm![]()
![]()
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hou je bek over Zhano flapdrolquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.![]()
![]()
Mongolen konden trouwens verdomd goed paardrijden en tussen de 13e en 14e eeuw veroverden zij heel China.
Je kent me toch. Subtiel als altijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor absurde opmerking? Was namelijk een serieuze post over iemand die ontzettend veel betekend heeft in de maatschappij. Trollen een andere keer graag, show some respectWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Is geen haat, gewoon een opmerking. Zo is het wel beter ja.quote:Jij bent een keutel van Toefjes die tot leven is gekomenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.![]()
![]()
ok hommo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hou je bek over Zhano flapdrol"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jij bent echt een vervelend mannetje!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Mongolen konden trouwens verdomd goed paardrijden en tussen de 13e en 14e eeuw veroverden zij heel China.![]()
Liever dat dan dat mensen als jij me beginnen te mogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is geen haat, gewoon een opmerking. Zo is het wel beter ja.
[..]
Jij bent een keutel van Toefjes die tot leven is gekomen
Kut van een Thye.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wel meer dan datquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Mongolen konden trouwens verdomd goed paardrijden en tussen de 13e en 14e eeuw veroverden zij heel China.ook zowat heel Rusland
Gouden Horde![]()
![]()
Dzenghis Kahn.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel meer dan datook zowat heel Rusland
Gouden Horde
Ze zijn volgens mij bijna tot Wenen gekomen.
ok.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Pokémon-nerd.quote:___________________________________!!!!!!
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: