repostquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Het begon allemaal met een smiley die ik ooit maakte. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Goedequote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vraag een ticket voor Feyenoord - Ajax
Zal eens kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Niet dat ik hem ga maken maar dit is een optie. Voor meer skillz kun je ook een andere LDM gebruiken (Wellington ofzo)
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand hier een Raspberry PI?
Kloptquote:Op donderdag 5 december 2013 20:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ligt ergens in een hoek te stoffen zeker?
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leite kost ook nog maar 19k.
[..]
Ben jij wel echt een skiller of niet?
Volgens mij gaat het bij 99% van de mensen zo ja. Hij is ook best wel traag volgens mij, en als ik er een HD aan moet gooien is het idee van weinig stroom een beetje pleitos.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopthelemaal geen tijd gehad om er wat voor te verzinnen.
Wilde er eerst een mini-mediabox van maken maar wil er nu wat anders mee gaan doen.
Ik vond Ho (die CB met 80 pace) zo slecht dat ik hem gewoon heb verkocht.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.
Alleen Lindgren heeft moeite met mijn Ho skillteam.
Collega van mij heeft er een controlcenter van gemaakt voor zijn lampen en dergelijke.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het bij 99% van de mensen zo ja. Hij is ook best wel traag volgens mij, en als ik er een HD aan moet gooien is het idee van weinig stroom een beetje pleitos.
ik sloopte je mattiequote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben eerder een try-hard dan een echte skiller.
Alleen Lindgren heeft moeite met mijn Ho skillteam.
Ja maar ik ben een Windows-pauper.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb ook iemand gezien die zo'n raspberry pi onder een drone heeft gehangen en die met GPS heeft uitgerust.
Is niet zo moeilijk joh want de meeste dingen kan je gewoon kant en klaar compilen in Ubuntu.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een Windows-pauper.
Ik kan sinds twee dagen ook geen wedstrijden meer winnen met dat team.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ozzie maar even nageaapt.
Zou het werken als ik een nieuw emailadres aanmaak.... Deze gebruik voor me nieuwe origin account?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef Joodnl het volgende:
Hey Mensen,
Weet iemand hoe het kan dat een account van origin gekoppeld blijft aan een oud account. Terwijl ik het emailadres van dat account al gewijzigd heb.
En voor me nieuwe account ben ik dat oude mailadres gaan gebruiken...
Maar op de webapp, word ik toch steeds doorgelinkt naar me oude account...
Nieuwe naam staat er wel boven, maar als ik naar coins, spelers e.d. kijk is het me oude account pffff
Snappen jullie het nog?
oquote:Op donderdag 5 december 2013 20:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan sinds twee dagen ook geen wedstrijden meer winnen met dat team.Divisie 3 is volgens mij nog iets te hoog gegrepen.
quote:
geen idee had er al aardig wat in mijn club staan.quote:
Ouwe bloedgeld gebruiker.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
geen idee had er al aardig wat in mijn club staan.
Veel te weinig keus vond ik juist.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
Jezus, veel te veel keuze met die Top2000.
Dit is het geworden: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
10ccquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
geen killers er in hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef DuTank het volgende:
Of Muse...quote:
hij loopquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
reserve team
dat word nog wel even sparen denk ik
zag m ook te lui om hem aan te passen.quote:
Je hebt 5 vrije keuzes hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag m ook te lui om hem aan te passen.
@bakkert... je kan niet eens op de jeugd van tegenwoordig stemmenklote top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |