quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Catfish van vandaag.
Deze kerel
[ afbeelding ]
is anderhalf jaar verliefde op deze chick, Caroline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze geeft aan dat ze niet kan ontmoeten omdat ze paniekaanvallen heeft en later zelfs vecht tegen kanker. Begrijpelijk dus. Na een tijdje gaat Catfish erachteraan en uiteindelijk komt het tot een ontmoeting.
Ik presenteer u; Caroline. Die eigenlijk Heather heet. [ afbeelding ][ afbeelding ]Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook geen Frysk, aapquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.
Heavy Rainquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik niet
The Killers - Direct Hitsquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heavy Rain
Kleding
Een McDonalds bon van 75 euro
Heel veel appels.
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyend
Heb je Heavy Rain al gespeeld? Zo nee; doen. Die is beter dan TLOU.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebben
4-2-2-2 met Leite en Wallyson en aan de andere kant Moreno en Ortega.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.
Triangel?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Ja, no shitquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.
Zo horen we het graagquote:
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat eropquote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Triangel?
Beatoffs by Dre?
The Killers - Direct Hits?
Een karper voor in je aquarium.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erop
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
quote:
http://coolmaterial.com/gift-guide/quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erop

Alles wat erop staat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?
Vraag een ticket voor Feyenoord - Ajaxquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alles wat erop staat heb ik niet nodig.
Hooguit die capo voor mijn gitaar, maar als ik hem echt al nodig had gehad dan had ik hem gekocht. Normaal heb ik altijd wel wat, maar nu kan ik niks verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |