SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Allemaal verzonnen.Ze is nooit ziek geweest.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh nee echt?!!?? Het is niet dezelfde persoon?!?!?!?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja, ze kan ook een piemel hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze kon toch alsnog ziek zijn geweest, downie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja of erger nogquote:![]()
Ze had zelfs voor PSV kunnen zijn
![]()
Ha ha oh nee zelfs Catfishers zijn niet zo achterlijk
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahahahahahahahahahahahah kanker grappigquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja of erger nog![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahah kanker grappighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 05-12-2013 20:47:28 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sneeuw in de webapp?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Vanaf nu ga ik alles winnen
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen nietquote:. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Of toch niet.![]()
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5kquote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een goedkoop gold team proberen aangezien mensen daar mee winnen.
Of toch niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Inb4 Thorbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, want stel je voor dat ik FUT ineens weer leuk begin te vindenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe gewoon, je hebt toch coins zat. Benteke, Sturridge, Sakho, Vertonghen, dat soort mannen kosten hooguit 5k![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Ik kan me de laatste keer dat ik echt een TR maakte niet eens meer herinneren.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Schijt aan, dan post ik toch twee dagen niet. Maar goed, dat er hier snitches zitten, weten we al.
Maar ik denk niet dat Lindgren. zo'n snitchende bitch is eigenlijk![]()
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik alles winnen.
Het is perfect Frysk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een tof (eventueel non-rare) teampje met Dayro, maar ik kon niets leuks bedenken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik niet
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Catfish van vandaag.
Deze kerel
[ afbeelding ]
is anderhalf jaar verliefde op deze chick, Caroline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze geeft aan dat ze niet kan ontmoeten omdat ze paniekaanvallen heeft en later zelfs vecht tegen kanker. Begrijpelijk dus. Na een tijdje gaat Catfish erachteraan en uiteindelijk komt het tot een ontmoeting.
Ik presenteer u; Caroline. Die eigenlijk Heather heet. [ afbeelding ][ afbeelding ]Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is ook geen Frysk, aapquote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.. het lijkt op Fries maar dan met veel spelfouten.![]()
![]()
Heavy Rainquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog tips voor cadeaus om te vragen voor kerst? (voor mij) en ja alweer![]()
max 75e
Kleding
Een McDonalds bon van 75 euro
Heel veel appels.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
The Killers - Direct Hitsquote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik nietSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heavy Rain
Kleding
Een McDonalds bon van 75 euro
Heel veel appels.
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik keek m ook. Wat je vergeet te vertellen is dat ie nu wel contact heeft met de echte Caroline #happyend
Heb je Heavy Rain al gespeeld? Zo nee; doen. Die is beter dan TLOU.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enige game die ik vraag is the last of us. Daarna hoop ik de ps4 te hebbenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
4-2-2-2 met Leite en Wallyson en aan de andere kant Moreno en Ortega.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken met veel 5* skillieboiis maar dat wordt moeilijk.![]()
Triangel?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Beatoffs by Dre?
The Killers - Direct Hits?![]()
Ja, no shitquote:Op donderdag 5 december 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar nog niet echt serieus. Ze hebben elkaar alleen op Facebook en ze sturen heel af en toe een berichtje. Dat is natuurlijk neergezet als happy end maar wordt niets.![]()
![]()
Zo horen we het graagquote:
Alvast een tweede controller voor je Ps4
Spotify cadeaukaartSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat eropquote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Triangel?
Beatoffs by Dre?
The Killers - Direct Hits?
Feyenoord Rotterdam![]()
Een karper voor in je aquarium.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erophallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:17 schreef Fuszy het volgende:
max 75e
Al die vage zooi zoals dildo's etc hoef ik nietHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
http://coolmaterial.com/gift-guide/quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben al meester op de triangel. Beats by dre is crap, te duur en zou liever een andere hebben. Die derde staat erop
Zoek hier iets uit![]()
Ik google de laatste tijd echt teveel shit![]()
![]()
Het begon allemaal met een smiley die ik ooit maakte.<- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
En ze leefden nog lang en garpig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alles wat erop staat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat heb je niet nodig naar jouw mening ?
Hooguit die capo voor mijn gitaar, maar als ik hem echt al nodig had gehad dan had ik hem gekocht. Normaal heb ik altijd wel wat, maar nu kan ik niks verzinnenFeyenoord Rotterdam![]()
![]()
Niet dat ik hem ga maken maar dit is een optie. Voor meer skillz kun je ook een andere LDM gebruiken (Wellington ofzo)
![]()
Vraag een ticket voor Feyenoord - Ajaxquote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alles wat erop staat heb ik niet nodig.
Hooguit die capo voor mijn gitaar, maar als ik hem echt al nodig had gehad dan had ik hem gekocht. Normaal heb ik altijd wel wat, maar nu kan ik niks verzinnen
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: