Weten en toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap richting het oplossen van dat probleemquote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
zo verslaafd aan pakjes kopen lijk wel meth-verslaafde.. al mn coins raken op en ik blijf maar kopen
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rondquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef DePresident. het volgende:
Match of the Day is in alles zoveel beter dan wat ze ons hier in Nederland bieden. Ik heb net gedownload, thanks voor de tip Tim.
Als je wat coins van mij koopt kan je nog meer packs openen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
zo verslaafd aan pakjes kopen lijk wel meth-verslaafde.. al mn coins raken op en ik blijf maar kopen
Nou...quote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rond
mooi om te zien jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rond
Megatalent in FM ook. Die pace wtf..In FM is hij juist vrij snel voor een CB. Na 2,5 jaar (stats op schaal van 20):quote:Op donderdag 5 december 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/150505-matheus-doria-macedo wat een talent is dit, 18 jaar en dan al 75 als CB.. en dan zie je zijn acceleratie en sprintsnelheid
Uh, oke.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
mijn probleem is ook dat als ik pakjes wil openen dat ik dan altijd kijk of er 2 dezelfde spelers op packs staan of een speler op een pack zoals falcao.. en dan weer troep.. waarom mag ik geen 1 speler uit packs hebben die meer dan 15k waard is :S kreeg net een shiny silver in een 7.5k pack die maar 400c waard is
gewoon niet kijken naar die 2 dezelfde spelers, gewoon openen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
mijn probleem is ook dat als ik pakjes wil openen dat ik dan altijd kijk of er 2 dezelfde spelers op packs staan of een speler op een pack zoals falcao.. en dan weer troep.. waarom mag ik geen 1 speler uit packs hebben die meer dan 15k waard is :S kreeg net een shiny silver in een 7.5k pack die maar 400c waard is
Die 2 dezelfde spelers leverden me wel een keer een silver IF op.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon niet kijken naar die 2 dezelfde spelers, gewoon openen.
Ik denk dat het een fout is van EA.. of hij is echt zo traag in het echt.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Megatalent in FM ook. Die pace wtf..In FM is hij juist vrij snel voor een CB. Na 2,5 jaar (stats op schaal van 20):
[ afbeelding ]
het zijn de Duitsers.quote:
wtfquote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
mijn probleem is ook dat als ik pakjes wil openen dat ik dan altijd kijk of er 2 dezelfde spelers op packs staan of een speler op een pack zoals falcao..
ok dus gewoon packs openen als je naar de winkel gaat.. ik ga meestal 10x erin en eruitquote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon niet kijken naar die 2 dezelfde spelers, gewoon openen.
Wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ok dus gewoon packs openen als je naar de winkel gaat.. ik ga meestal 10x erin en eruit
En Serano danquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Klaassen, Bojan en Hoesen 4* skills.
Iedereen hoort 5* skills te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
stuur even de link in dm, dan stuur ik het vanavond naar EAquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
kap er gewoon meequote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat heb ik geluk zeg
silver koreanen vandaag in 7.5k packs
[ afbeelding ]
Goeiesmorgens deze smorgensquote:
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Cara poste toch hier en het is toch een wijf ? Ik zag nog recent een post van haar in een andere topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnen.
Wel kut overigens.
Ja en in het Feyenoord topic ook, maar geen idee of het een man of vrouw isquote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cara poste toch hier en het is toch een wijf ? Ik zag nog recent een post van haar in een andere topic.
Ik heb ze voor maar 5 euroquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Dat was juist het vervelende, ik won nergens die verdomde keys. Heb denk ik wel aan 15 give aways meegedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnen.
Wel kut overigens.
moet een knokploeg langskomen ofwat >quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat was juist het vervelende, ik won nergens die verdomde keys. Heb denk ik wel aan 15 give aways meegedaan
edit: Heb overigens al wel een tijdje nu een werkende key maar die 12,50 ga ik wss niet meer terugzien. De lul.
Ja, met hooivorken en ploertendoders aub.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
moet een knokploeg langskomen ofwat >
De Rossi ipv de Jong.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team. Geen doekoe meer dus wordt sparen. Welke verbeteringen raden jullie aan? Ik dacht in ieder geval aan Chiellini.
Benatia voor caceresquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team. Geen doekoe meer dus wordt sparen. Welke verbeteringen raden jullie aan? Ik dacht in ieder geval aan Chiellini.
Die gast is 19 en heeft een zoon van 4quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef wieisboos het volgende:
http://www.nottinghampost(...)03-detail/story.html
ahahahha
gelukkig niet je laptop ha ha smlenoquote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanmiddag ingeslagen en nu doet de TV beneden het niet meer
En gelukkig ook niet mijn TV. Maar alsnog is het vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gelukkig niet je laptop ha ha smleno
Een meteoriet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
De bliksem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen, als TV en Internet via hetzelfde kastje komen word je internetslotje er weer op gezet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat doet de provider en mijn ouders weten nog van niks. De vorige keer duurde het ook een aantal dagen voordat hij het weer deed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balen, als TV en Internet via hetzelfde kastje komen word je internetslotje er weer op gezet.
Oooh, we kunnen wel regelen dat je met een scriptje dat slot aan en uit kunt zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doet de provider en mijn ouders weten nog van niks. De vorige keer duurde het ook een aantal dagen voordat hij het weer deed.
Ah!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat betekent iets als 'allemachtig dit is niet zo goed'
Zoiets. Verder is mijn Fries niet zo goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah!Blikje Piebe is allemachtig?
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebequote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoiets. Verder is mijn Fries niet zo goed.
Was ook nog eens veel toepasselijker geweest met die inslagquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebe
friesquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen hits kreeg op googlequote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeggen wij hier nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel hoor..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen hits kreeg op google
Friezin?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel hoor..
om het als niet geboren friezin eens te zeggen: Blikje Piebe wot is dot in machtig moai boek
Woat iek ot lêhfste doe is noakt koarperfissêquote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel hoor..
om het als niet geboren friezin eens te zeggen: Blikje Piebe wot is dot in machtig moai boek
In karper oan do snikken litte sûgje?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Woat iek ot lêhfste doe is noakt koarperfissê
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef FCsuarez het volgende:
avond.
iemand al met IF vela gespeeld ?
soag min lange karper meiskequote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In karper oan do snikken litte sûgje?
Als je dan toch voor de pace gaat en een 5* skillieboii moet hebben doe dan Bernard als CAM.quote:
Nee, zal ook niet komen. Zowel, dan krijgt ie kk klapjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef TBakkert het volgende:
is de goedheiligman hier al bij iemand langs geweest?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, zal ook niet komen. Zowel, dan krijgt ie kk klapjes.
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je dan toch voor de pace gaat en een 5* skillieboii moet hebben doe dan Bernard als CAM.
jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef TBakkert het volgende:
is de goedheiligman hier al bij iemand langs geweest?
Alsof het een opblaaspop isquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?
Lindje isquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?
Ze heeft nu al 4 jutenzakken vol met cadeaus gehad dus dat is wel genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Catfish van vandaag.
Deze kerel
[ afbeelding ]
is anderhalf jaar verliefde op deze chick, Caroline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze geeft aan dat ze niet kan ontmoeten omdat ze paniekaanvallen heeft en later zelfs vecht tegen kanker. Begrijpelijk dus. Na een tijdje gaat Catfish erachteraan en uiteindelijk komt het tot een ontmoeting.
Ik presenteer u; Caroline. Die eigenlijk Heather heet. [ afbeelding ][ afbeelding ]ze is niet bepaald afgevallen door de kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Allemaal verzonnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze is niet bepaald afgevallen door de kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |