jupquote:Op donderdag 5 december 2013 16:36 schreef Zhano het volgende:
Die gast heeft hier toch ook een tijdje gepost?
die heeft ook nog hier gepost, snel topic aanmaken ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Maak er een topic over aan.Gewoon aan de virtuele schandpaal die kneus.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef StijnDa het volgende:
Het gaat maar slechter en slechter bij PSV hè... Ze koken van woede inmiddels.
quote:
Gewoon in KLB doen ja, lekker de aandacht op hem vestigenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.
heb je zn facebook al gevonden, leuk met een fotootje erbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.
Doe dan in VBL SC want daar post hijquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon in KLB doen ja, lekker de aandacht op hem vestigen
En bij het proeven zei Zoet "Lekker jeeeeeezus"quote:
Neen, helaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
heb je zn facebook al gevonden, leuk met een fotootje erbij.
mooi..moet over half uur wegquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zondvloed was hier net ookmaximaal half uurtje
Weten en toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap richting het oplossen van dat probleemquote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
zo verslaafd aan pakjes kopen lijk wel meth-verslaafde.. al mn coins raken op en ik blijf maar kopen
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rondquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef DePresident. het volgende:
Match of the Day is in alles zoveel beter dan wat ze ons hier in Nederland bieden. Ik heb net gedownload, thanks voor de tip Tim.
Als je wat coins van mij koopt kan je nog meer packs openen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
zo verslaafd aan pakjes kopen lijk wel meth-verslaafde.. al mn coins raken op en ik blijf maar kopen
Nou...quote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rond
mooi om te zien jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genot om te kijken altijd. Bij elke Engelse club lopen er meerdere topspelers rond
Megatalent in FM ook. Die pace wtf..In FM is hij juist vrij snel voor een CB. Na 2,5 jaar (stats op schaal van 20):quote:Op donderdag 5 december 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/150505-matheus-doria-macedo wat een talent is dit, 18 jaar en dan al 75 als CB.. en dan zie je zijn acceleratie en sprintsnelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |