ok.quote:
zal ik doen gr grquote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer lekker op willekeurige Russen fappen
Om 14u werd alles al afgekapt.quote:
Zit jij nu ergens vast of...?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Om 14u werd alles al afgekapt.Ze hadden nog makkelijk 3 treinen meer kunnen laten rijden want de storm begon een halfuur geleden pas echt.
Wil je soms wat kopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Bazen teampje
Alleen jammer dat ik de coins niet heb
Nope, ben meegelift met een wat mensen die naar Assen moesten en daar opgehaald.quote:
Wel een heel gedoe dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wil je soms wat kopen?Tientje voor 100k.
[..]
Nope, ben meegelift met een wat mensen die naar Assen moesten en daar opgehaald.
Jij hebt het alleen van horen zeggen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel een heel gedoe dan.
NS is sowieso kut. En ik maak er niet eens dagelijks gebruik van.
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen van horen zeggen?
Je krijgt toch een leuk railrunner informatieboekje met een kleurplaatje?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.
Die kleurplaat was wel een leuk goedmakertje ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt toch een leuk railrunner informatieboekje met een kleurplaatje?
Informatievoorziening is echt prima tegenwoordig imo. Alles staat direct in de app en voor die 1% zoals jij die geen smartphone heeft zijn er infobalies, borden en wordt het ook nog omgeroepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.
Dan denk ik dat jij nog nooit op Zaandam centraal bent geweest...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Informatievoorziening is echt prima tegenwoordig imo. Alles staat direct in de app en voor die 1% zoals jij die geen smartphone heeft zijn er infobalies, borden en wordt het ook nog omgeroepen.
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij nog nooit op Zaandam centraal bent geweest...
Alhoewel de laatste excursie ook alweer van een half jaar terug was.
Oh dat heb je inderdaad genoeg. Laatst iemand op facebook die opperde om de NS maar gewoon 'dood te schieten'.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.
Het was vandaag wel erg treurig. Op zijn minst had er er treinvervangend vervoer moeten zijn. Er waren een hoop mensen die meer dan 4 uur moesten wachten tot de treinen weer gingen rijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.
coins?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben voor 12,50¤ genept door een FOK! user
Name&shame danquote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben voor 12,50¤ genept door een FOK! user
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is toch niet meer normaal.
Hebben mensen geen fatsoen meer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |