Daar heb ik mijn CPBL voor gehaald.quote:
het is waaidquote:Op donderdag 5 december 2013 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoor de wint waait door de bomen...
Ik hoopte/dacht eigenlijk dat je dat expres deedquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, wint.Ik denk dat ik in de war was met sint.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte/dacht eigenlijk dat je dat expres deed
Jullie taalnazis kunnen niet wachten op spelfouten.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte/dacht eigenlijk dat je dat expres deed
Pas je wel op met dat woord? Straks maakt iemand nog een TR.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie taalnazis kunnen niet wachten op spelfouten.
Stop, hou op mij te pesten.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas je wel op met dat woord? Straks maakd iemand nog een TR.
Laat ze maar komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas je wel op met dat woord? Straks maakd iemand nog een TR.
O, nu zie ik dat ik maakt verkeerd heb gespeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stop, hou op mij te pesten.
*taalnazi'squote:Op donderdag 5 december 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie taalnazis kunnen niet wachten op spelfouten.
Bij jou is het wel veel beter geworden ten opzichte van een jaar geleden ofzo, dus misschien heb je er toch iets aan gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het ook wel irritant hoor, alsof ik elke post van mezelf nog een keer ga doorlezen.
Van der Wiel en Constant in dit teamquote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Bazen teampje
Alleen jammer dat ik de coins niet heb
Helemaal niemand, schat ik zo...quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef BDIL het volgende:
Voor een strategisch bedrijfsplan moeten we een bedrijf vinden die aan deze criteria voldoet :
[ afbeelding ]
en als het bedrijf eerder gebruikt is moet je toestemming vragenWie the fuck heeft hier tijd voor binnen een bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |