Wow nice! Geeft die ook warme lucht?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Freire het volgende:
Ik heb deze vorige week gewonnen: http://www.wehkamp.nl/hui(...)lBECjCII9v9I&BAC=ALG
Ja, ga hem trouwens niet gebruikenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wow nice! Geeft die ook warme lucht?
Kwam op facebook zo een like, share & win actie tegen die maar 20 keer was gedeeld ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar de fuck winnen jullie die dingen allemaal![]()
Oh je wint nog ook met die dingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Kwam op facebook zo een like, share & win actie tegen die maar 20 keer was gedeeld ofzo
Al had ik liever mijn 500 badeenden gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh je wint nog ook met die dingen.
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar de fuck winnen jullie die dingen allemaal![]()
Yup.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh je wint nog ook met die dingen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.
Mazzelaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.
ao?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb op FOK twee kaartjes voor een film premiere gewonnen en daar heb ik AO ontmoet
AO?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb op FOK twee kaartjes voor een film premiere gewonnen en daar heb ik AO ontmoet
Was echt last minute. Ik kreeg de mail gisteren om 16:30 maar las hem pas om 21:30. Ik moest voor 10:00 de volgende dag doorgeven of ik kon, was nog een flinke klus om iemand te vinden die aan het eind van het jaar nog wat vrije dagen over had. Het had niet veel gescheeld of ik had gewoon moeten passen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik ben wel een beetje jaloers.
Paar jaar geleden deed ik nog wel eens mee met die prijsvragen. Ook een paar keer bioscoop kaartjes gewonnen. Eerste keer de première van Borat, waar Sacha Baron Cohen zelf ook bij was. Dat was geniaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
Ik heb twee bioscoopkaarten en een paraplu gewonnen op FOK! Dat was echt fantastisch.
GAAAAYYYYquote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tyrone Spong was daar ook![]()
plaatjes van halfnaakte mannen posten.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
plaatjes van halfnaakte mannen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |