quote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Dudeweiser het volgende:
JA HOOR LEKKER JEZUS stroomstoring tussen Delft en Schiedam#KevinsNSverhalen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Last minute weer een wintersportvakantie gewonnen. Morgen naar Val Thorens!watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Last minute weer een wintersportvakantie gewonnen. Morgen naar Val Thorens!LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ski of snowboard je?
Snowboard, vorig jaar voor het eerst op wintersport gegaan. Toen hadden we een vakantie voor 6 man gewonnen. De andere 5 hadden al vaker gesnowboard en een vriend kon me was lesjes geven.quote:
Wintersportquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Snowboard, vorig jaar voor het eerst op wintersport gegaan. Toen hadden we een vakantie voor 6 man gewonnen. De andere 5 hadden al vaker gesnowboard en een vriend kon me was lesjes geven.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
WintersportIk ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor het eerst niet sinds dat ik kan lopen
Timmahquote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
WintersportIk ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor het eerst niet sinds dat ik kan lopen
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.quote:
Ik vind dat altijd echt lekker, jammer dat ik vaak carnaval erdoor moest missenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.
niet janken dat je nu niet gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...quote:
vanochtend stroomstoring dus toen moest ik met de randstadrailquote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
Dit jaar helaas wel met de bus, vorige jaar kregen we een vliegtuig erbij. Maar ik krijg nu wel voor 6 dagen een skipas, vorig jaar maar 3 dagen. Toen was ik het na die drie dagen eigenlijk ook wel zat. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...
I feel you manquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...
Geef me is 5 lotto cijfers en een kleurquote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit jaar helaas wel met de bus, vorige jaar kregen we een vliegtuig erbij. Maar ik krijg nu wel voor 6 dagen een skipas, vorig jaar maar 3 dagen. Toen was ik het na die drie dagen eigenlijk ook wel zat. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.
Haha, dit is de 1e vakantie die ik win. Een vriend van me heeft de afgelopen 2 jaar voor 16 man wintersporten gewonnen. Ook nog een wooncheque van ¤4500,-... Als iemand geluk heeft dan is hij het wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geef me is 5 lotto cijfers en een kleurMisschien win ik wel de jackpot met jouw geluk
Is het niet toevallig Maver?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit is de 1e vakantie die ik win. Een vriend van me heeft de afgelopen 2 jaar voor 16 man wintersporten gewonnen. Ook nog een wooncheque van ¤4500,-... Als iemand geluk heeft dan is hij het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |