En ik snap die games/wins ratio nog steeds nietquote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een repost maar dat boeit mij niet.
Grappig, die meest verhandelde spelers.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
repost van een repost van een repostquote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij te duur isquote:Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom David Luiz niet in de top 10 staat. Die kom je echt absurd vaak tegen.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik snap die games/wins ratio nog steeds niet![]()
![]()
Godverdomme nog even en ik speel in de josti bandquote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen?
459k wedstrijden per uur
338k zeges per uur
Dus 121k gelijke spelen per uur
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme nog even en ik speel in de josti band.
Omdat ik Constant, vd Wiel en Gomez niet lekker vind spelen zal ik eerder voor zo een team gaan (denk het in prijs niet veel scheelt)quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Noem eens betere opties
Daarbuiten heb ik ze allebei al gehad en spelen ze gewoon goed.
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ik Constant, vd Wiel en Gomez niet lekker vind spelen zal ik eerder voor zo een team gaan (denk het in prijs niet veel scheelt)
[ afbeelding ]
Heb je het nu over Van Persie of over Sylvie Meis?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballen
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft er hier iemand een theremin te koop?
Die dingen gaan voor 300 euro op marktplaatsquote:
Als ik H2H met het Nederlands elftal speel vind ik hem altijd lekker spelen, dus denk dit voor mij wel kan werken (als ik mijn coins maal 10 zou hebben)quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballen
Jammer.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die dingen gaan voor 300 euro op marktplaats![]()
Hommo
Een theremin is een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren. De speler raakt het instrument niet aan. De theremin werd uitgevonden door Léon Theremin in 1919. In 1923 kwam dan de opvolger van de theremin: de Aetherophone, een soortgelijk instrument dat lang niet zo populair werd als de theremin.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Een theremin is een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren. De speler raakt het instrument niet aan. De theremin werd uitgevonden door Léon Theremin in 1919. In 1923 kwam dan de opvolger van de theremin: de Aetherophone, een soortgelijk instrument dat lang niet zo populair werd als de theremin.
in die aflevering van TBBTquote:
Haha dat is wel echt geniaal!quote:
quote:
Als iedereen er nou 1 koopt hebben we een Theremin orkest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |