Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft er hier iemand een theremin te koop?
Die dingen gaan voor 300 euro op marktplaatsquote:
Als ik H2H met het Nederlands elftal speel vind ik hem altijd lekker spelen, dus denk dit voor mij wel kan werken (als ik mijn coins maal 10 zou hebben)quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballen
Jammer.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die dingen gaan voor 300 euro op marktplaats![]()
Hommo
Een theremin is een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren. De speler raakt het instrument niet aan. De theremin werd uitgevonden door Léon Theremin in 1919. In 1923 kwam dan de opvolger van de theremin: de Aetherophone, een soortgelijk instrument dat lang niet zo populair werd als de theremin.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Een theremin is een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren. De speler raakt het instrument niet aan. De theremin werd uitgevonden door Léon Theremin in 1919. In 1923 kwam dan de opvolger van de theremin: de Aetherophone, een soortgelijk instrument dat lang niet zo populair werd als de theremin.
in die aflevering van TBBTquote:
Haha dat is wel echt geniaal!quote:
quote:
Als iedereen er nou 1 koopt hebben we een Theremin orkest.quote:
Wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
Volgens mij Larsson.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Suarez eigenlijk de beste FK stats in de BPL?
De treinen rijden niet meer. Misschien krijgen we wel perron poëzie...quote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
Nog nooit van gehoord dus sowieso minder dan Suarezquote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sebastian Larsson van Sunderland. Van de NIFs heeft hij de hoogste FK acc van de BPL.
Arme mensen die op die trajecten moeten reizenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De treinen rijden niet meer. Misschien krijgen we wel perron poëzie...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |