Constant is best goed hoor. Hij is constant in beweging.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Van der Wiel en Constant in dit team
In mijn Serie A team is Constant echt pure aidsquote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Constant is best goed hoor. Hij is constant in beweging.
De prijzen van silvers zijn zo erg gedaald maar iemand als van der Wiel is nog gewoon 11k waard.
Daarom Radu of Criscito.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Freire het volgende:
[..]
In mijn Serie A team is Constant echt pure aids
Kut opdracht dat nog 2 trimesters duurt ookquote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helemaal niemand, schat ik zo...
Noem eens betere optiesquote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Haten op Constantquote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Freire het volgende:
[..]
zijn er überhaupt bedrijven die hier aan voldoen?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef BDIL het volgende:
Voor een strategisch bedrijfsplan moeten we een bedrijf vinden die aan deze criteria voldoet :
[ afbeelding ]
en als het bedrijf eerder gebruikt is moet je toestemming vragenWie the fuck heeft hier tijd voor binnen een bedrijf.
De eisen zijn niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn er überhaupt bedrijven die hier aan voldoen?
Ben veilig. Ervoor gekozen om vandaag preventief thuis te werkenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 en Zhano,
Zijn jullie nog veilig want ik heb hier nog wel een kelder waar jullie in mogen schuilen....
En ik snap die games/wins ratio nog steeds nietquote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien een repost maar dat boeit mij niet.
Grappig, die meest verhandelde spelers.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
repost van een repost van een repostquote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij te duur isquote:Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom David Luiz niet in de top 10 staat. Die kom je echt absurd vaak tegen.
Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik snap die games/wins ratio nog steeds niet![]()
![]()
Godverdomme nog even en ik speel in de josti bandquote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen?
459k wedstrijden per uur
338k zeges per uur
Dus 121k gelijke spelen per uur
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme nog even en ik speel in de josti band.
Omdat ik Constant, vd Wiel en Gomez niet lekker vind spelen zal ik eerder voor zo een team gaan (denk het in prijs niet veel scheelt)quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Noem eens betere opties
Daarbuiten heb ik ze allebei al gehad en spelen ze gewoon goed.
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ik Constant, vd Wiel en Gomez niet lekker vind spelen zal ik eerder voor zo een team gaan (denk het in prijs niet veel scheelt)
[ afbeelding ]
Heb je het nu over Van Persie of over Sylvie Meis?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Van Persie in een 4-3-3 moet je niet doen. Heb het gehad en zuigt echt ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |