quote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:13 schreef Dudeweiser het volgende:
JA HOOR LEKKER JEZUS stroomstoring tussen Delft en Schiedam#KevinsNSverhalen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Last minute weer een wintersportvakantie gewonnen. Morgen naar Val Thorens!watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Last minute weer een wintersportvakantie gewonnen. Morgen naar Val Thorens!LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ski of snowboard je?
Snowboard, vorig jaar voor het eerst op wintersport gegaan. Toen hadden we een vakantie voor 6 man gewonnen. De andere 5 hadden al vaker gesnowboard en een vriend kon me was lesjes geven.quote:
Wintersportquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Snowboard, vorig jaar voor het eerst op wintersport gegaan. Toen hadden we een vakantie voor 6 man gewonnen. De andere 5 hadden al vaker gesnowboard en een vriend kon me was lesjes geven.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
WintersportIk ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor het eerst niet sinds dat ik kan lopen
Timmahquote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
WintersportIk ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar voor het eerst niet sinds dat ik kan lopen
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.quote:
Ik vind dat altijd echt lekker, jammer dat ik vaak carnaval erdoor moest missenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.
niet janken dat je nu niet gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAH, ik ga al mijn hele leven op wintersport dus.
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...quote:
vanochtend stroomstoring dus toen moest ik met de randstadrailquote:Op donderdag 5 december 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen #kevinstreinverhalen vandaag met die storm?
Dit jaar helaas wel met de bus, vorige jaar kregen we een vliegtuig erbij. Maar ik krijg nu wel voor 6 dagen een skipas, vorig jaar maar 3 dagen. Toen was ik het na die drie dagen eigenlijk ook wel zat. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...
I feel you manquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, zie het als een gewoonte/verslaving. Als je gewend bent ieder jaar op wintersport te gaan (en er naartoe leeft) dan is het wel balen als je dan opeens niet meer gaat...
Geef me is 5 lotto cijfers en een kleurquote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit jaar helaas wel met de bus, vorige jaar kregen we een vliegtuig erbij. Maar ik krijg nu wel voor 6 dagen een skipas, vorig jaar maar 3 dagen. Toen was ik het na die drie dagen eigenlijk ook wel zat. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.
Haha, dit is de 1e vakantie die ik win. Een vriend van me heeft de afgelopen 2 jaar voor 16 man wintersporten gewonnen. Ook nog een wooncheque van ¤4500,-... Als iemand geluk heeft dan is hij het wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geef me is 5 lotto cijfers en een kleurMisschien win ik wel de jackpot met jouw geluk
Is het niet toevallig Maver?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit is de 1e vakantie die ik win. Een vriend van me heeft de afgelopen 2 jaar voor 16 man wintersporten gewonnen. Ook nog een wooncheque van ¤4500,-... Als iemand geluk heeft dan is hij het wel.
Wow nice! Geeft die ook warme lucht?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Freire het volgende:
Ik heb deze vorige week gewonnen: http://www.wehkamp.nl/hui(...)lBECjCII9v9I&BAC=ALG
Ja, ga hem trouwens niet gebruikenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wow nice! Geeft die ook warme lucht?
Kwam op facebook zo een like, share & win actie tegen die maar 20 keer was gedeeld ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar de fuck winnen jullie die dingen allemaal![]()
Oh je wint nog ook met die dingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Kwam op facebook zo een like, share & win actie tegen die maar 20 keer was gedeeld ofzo
Al had ik liever mijn 500 badeenden gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh je wint nog ook met die dingen.
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar de fuck winnen jullie die dingen allemaal![]()
Yup.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh je wint nog ook met die dingen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.
Mazzelaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wintersporten winnen we normaal gesproken bij radiostations (q-music & skyradio). Nu had ik via Sunweb gewonnen, zo'n vervelende like & share actie.
ao?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb op FOK twee kaartjes voor een film premiere gewonnen en daar heb ik AO ontmoet
AO?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb op FOK twee kaartjes voor een film premiere gewonnen en daar heb ik AO ontmoet
Was echt last minute. Ik kreeg de mail gisteren om 16:30 maar las hem pas om 21:30. Ik moest voor 10:00 de volgende dag doorgeven of ik kon, was nog een flinke klus om iemand te vinden die aan het eind van het jaar nog wat vrije dagen over had. Het had niet veel gescheeld of ik had gewoon moeten passen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Ik ben wel een beetje jaloers.
Paar jaar geleden deed ik nog wel eens mee met die prijsvragen. Ook een paar keer bioscoop kaartjes gewonnen. Eerste keer de première van Borat, waar Sacha Baron Cohen zelf ook bij was. Dat was geniaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
Ik heb twee bioscoopkaarten en een paraplu gewonnen op FOK! Dat was echt fantastisch.
GAAAAYYYYquote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tyrone Spong was daar ook![]()
plaatjes van halfnaakte mannen posten.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
plaatjes van halfnaakte mannen posten.
ok.quote:
zal ik doen gr grquote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer lekker op willekeurige Russen fappen
Om 14u werd alles al afgekapt.quote:
Zit jij nu ergens vast of...?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Om 14u werd alles al afgekapt.Ze hadden nog makkelijk 3 treinen meer kunnen laten rijden want de storm begon een halfuur geleden pas echt.
Wil je soms wat kopen?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Bazen teampje
Alleen jammer dat ik de coins niet heb
Nope, ben meegelift met een wat mensen die naar Assen moesten en daar opgehaald.quote:
Wel een heel gedoe dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wil je soms wat kopen?Tientje voor 100k.
[..]
Nope, ben meegelift met een wat mensen die naar Assen moesten en daar opgehaald.
Jij hebt het alleen van horen zeggen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel een heel gedoe dan.
NS is sowieso kut. En ik maak er niet eens dagelijks gebruik van.
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen van horen zeggen?
Je krijgt toch een leuk railrunner informatieboekje met een kleurplaatje?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.
Die kleurplaat was wel een leuk goedmakertje ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je krijgt toch een leuk railrunner informatieboekje met een kleurplaatje?
Informatievoorziening is echt prima tegenwoordig imo. Alles staat direct in de app en voor die 1% zoals jij die geen smartphone heeft zijn er infobalies, borden en wordt het ook nog omgeroepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, wel eens met excursies naar Den Haag of Amsterdam. Echt gewoon bagger, en dan doel ik vooral op de informatie die je krijgt.
Dan denk ik dat jij nog nooit op Zaandam centraal bent geweest...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Informatievoorziening is echt prima tegenwoordig imo. Alles staat direct in de app en voor die 1% zoals jij die geen smartphone heeft zijn er infobalies, borden en wordt het ook nog omgeroepen.
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij nog nooit op Zaandam centraal bent geweest...
Alhoewel de laatste excursie ook alweer van een half jaar terug was.
Oh dat heb je inderdaad genoeg. Laatst iemand op facebook die opperde om de NS maar gewoon 'dood te schieten'.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.
Het was vandaag wel erg treurig. Op zijn minst had er er treinvervangend vervoer moeten zijn. Er waren een hoop mensen die meer dan 4 uur moesten wachten tot de treinen weer gingen rijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan is dat gewoon een pauperstation. Zegt weinig over de NS als geheel verder. Niet dat ik de NS nou wil verdedigen want ze falen vaak genoeg, maar ik vind dat gezeik altijd zo makkelijk en de meeste mensen lullen maar wat mee.
coins?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben voor 12,50¤ genept door een FOK! user
Name&shame danquote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben voor 12,50¤ genept door een FOK! user
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is toch niet meer normaal.
Hebben mensen geen fatsoen meer?![]()
jupquote:Op donderdag 5 december 2013 16:36 schreef Zhano het volgende:
Die gast heeft hier toch ook een tijdje gepost?
die heeft ook nog hier gepost, snel topic aanmaken ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Maak er een topic over aan.Gewoon aan de virtuele schandpaal die kneus.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef StijnDa het volgende:
Het gaat maar slechter en slechter bij PSV hè... Ze koken van woede inmiddels.
quote:
Gewoon in KLB doen ja, lekker de aandacht op hem vestigenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.
heb je zn facebook al gevonden, leuk met een fotootje erbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het te doen ja. Vind het zoiets smerigs wat hij flikt Het gaat niet eens om de ¤12,50. Het gaat om het principe! Zoiets doe je toch niet.
Doe dan in VBL SC want daar post hijquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon in KLB doen ja, lekker de aandacht op hem vestigen
En bij het proeven zei Zoet "Lekker jeeeeeezus"quote:
Neen, helaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
heb je zn facebook al gevonden, leuk met een fotootje erbij.
mooi..moet over half uur wegquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zondvloed was hier net ookmaximaal half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |