stuur even de link in dm, dan stuur ik het vanavond naar EAquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef Lindgren. het volgende:
Klaassen, Bojan en Hoesen 4* skills.
kap er gewoon meequote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat heb ik geluk zeg
silver koreanen vandaag in 7.5k packs
[ afbeelding ]
Goeiesmorgens deze smorgensquote:
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Cara poste toch hier en het is toch een wijf ? Ik zag nog recent een post van haar in een andere topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnen.
Wel kut overigens.
Ja en in het Feyenoord topic ook, maar geen idee of het een man of vrouw isquote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cara poste toch hier en het is toch een wijf ? Ik zag nog recent een post van haar in een andere topic.
Ik heb ze voor maar 5 euroquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, een closed beta key voor Hearthstone. Die gast heet Cara. Ik stuur hem het geld, hij stuurt mij de key. Key werkt niet, dit meld ik bij hem. Zegt hij: ""Sorry dan was ik zeker ook genept, ik stuur je straks het geld terug"
Dit was 20 november gebeurt. Inmiddels heb ik hem al meerdere berichten gestuurd. Hij stuurde 28 november nog terug dat het aan ING lag want hij had mij al twee keer het geld gestuurd volgens hem. Heb hem daarna nog berichten gestuurd maar niks meer gehoord terwijl hij wel in andere topics post. Nou, veel plezier met je ¤12,50 he, eikel.![]()
![]()
Dat was juist het vervelende, ik won nergens die verdomde keys. Heb denk ik wel aan 15 give aways meegedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? Je kan echt overal die beta keys winnen.
Wel kut overigens.
moet een knokploeg langskomen ofwat >quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat was juist het vervelende, ik won nergens die verdomde keys. Heb denk ik wel aan 15 give aways meegedaan
edit: Heb overigens al wel een tijdje nu een werkende key maar die 12,50 ga ik wss niet meer terugzien. De lul.
Ja, met hooivorken en ploertendoders aub.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
moet een knokploeg langskomen ofwat >
De Rossi ipv de Jong.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team. Geen doekoe meer dus wordt sparen. Welke verbeteringen raden jullie aan? Ik dacht in ieder geval aan Chiellini.
Benatia voor caceresquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team. Geen doekoe meer dus wordt sparen. Welke verbeteringen raden jullie aan? Ik dacht in ieder geval aan Chiellini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |