Vandaar dat ik geen hits kreeg op googlequote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebe
Dat zeggen wij hier nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebe
Ik wel hoor..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen hits kreeg op google
Friezin?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel hoor..
om het als niet geboren friezin eens te zeggen: Blikje Piebe wot is dot in machtig moai boek
Woat iek ot lêhfste doe is noakt koarperfissêquote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel hoor..
om het als niet geboren friezin eens te zeggen: Blikje Piebe wot is dot in machtig moai boek
In karper oan do snikken litte sûgje?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Woat iek ot lêhfste doe is noakt koarperfissê
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef FCsuarez het volgende:
avond.
iemand al met IF vela gespeeld ?
soag min lange karper meiskequote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In karper oan do snikken litte sûgje?
Als je dan toch voor de pace gaat en een 5* skillieboii moet hebben doe dan Bernard als CAM.quote:
Nee, zal ook niet komen. Zowel, dan krijgt ie kk klapjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef TBakkert het volgende:
is de goedheiligman hier al bij iemand langs geweest?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, zal ook niet komen. Zowel, dan krijgt ie kk klapjes.
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je dan toch voor de pace gaat en een 5* skillieboii moet hebben doe dan Bernard als CAM.
jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef TBakkert het volgende:
is de goedheiligman hier al bij iemand langs geweest?
Alsof het een opblaaspop isquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?
Lindje isquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaan we nog skijpen vanavond? Of moet je dat ding van je weer volduwen met cadeaus?
Ze heeft nu al 4 jutenzakken vol met cadeaus gehad dus dat is wel genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
Catfish van vandaag.
Deze kerel
[ afbeelding ]
is anderhalf jaar verliefde op deze chick, Caroline.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze geeft aan dat ze niet kan ontmoeten omdat ze paniekaanvallen heeft en later zelfs vecht tegen kanker. Begrijpelijk dus. Na een tijdje gaat Catfish erachteraan en uiteindelijk komt het tot een ontmoeting.
Ik presenteer u; Caroline. Die eigenlijk Heather heet. [ afbeelding ][ afbeelding ]ze is niet bepaald afgevallen door de kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Allemaal verzonnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze is niet bepaald afgevallen door de kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |