Die gast is 19 en heeft een zoon van 4quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef wieisboos het volgende:
http://www.nottinghampost(...)03-detail/story.html
ahahahha
gelukkig niet je laptop ha ha smlenoquote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier vanmiddag ingeslagen en nu doet de TV beneden het niet meer
En gelukkig ook niet mijn TV. Maar alsnog is het vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
gelukkig niet je laptop ha ha smleno
Een meteoriet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
De bliksem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen, als TV en Internet via hetzelfde kastje komen word je internetslotje er weer op gezet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat doet de provider en mijn ouders weten nog van niks. De vorige keer duurde het ook een aantal dagen voordat hij het weer deed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balen, als TV en Internet via hetzelfde kastje komen word je internetslotje er weer op gezet.
Oooh, we kunnen wel regelen dat je met een scriptje dat slot aan en uit kunt zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doet de provider en mijn ouders weten nog van niks. De vorige keer duurde het ook een aantal dagen voordat hij het weer deed.
Ah!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat betekent iets als 'allemachtig dit is niet zo goed'
Zoiets. Verder is mijn Fries niet zo goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah!Blikje Piebe is allemachtig?
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebequote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoiets. Verder is mijn Fries niet zo goed.
Was ook nog eens veel toepasselijker geweest met die inslagquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat blijkt. Het is namelijk bliksem-Piebe
friesquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen hits kreeg op googlequote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zeggen wij hier nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel hoor..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen hits kreeg op google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |