quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
GefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een wit shirt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
als ze echt zo graag die internationalisering willen zouden ze het wel aanmoedigen om een shirt van een 3e wereld land te kopen enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.quote:
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.
Geen Golubye.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witmet een kraag
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.
Ik zie nog steeds geen goud randje bij de mouwen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 euro bij de zeeman. Zelf die letters kopen en erop strijken en je bent voor een tientje klaar.
Nou, geweldige stadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?
Vergeet het goud niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Wit met een randje lichtblauw mooi vinden.
misschien is zijn opa een goede fantast.quote:
Ik zal er volgend jaar wel foto's van maken voor Tbakkert.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast.
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast.
Did he cancer off the stairs?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.quote:
Dat weten zij toch niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.
Overleden aan kanker ja.quote:
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.quote:
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.
Oh, dat jullie grapjes maken over mijn interesses vind ik echt geen probleem, maar dit is iets anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.
Potje co-op?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |