Toefjes jrquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.
Het is gewoon irritant. We weten nu onderhand wel dat je een stijf plassertje krijgt van Rusland en Zenith dat hoef je niet ieder topic te posten. Het maakt je namelijk ook niet geloofwaardiger.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze reeks toen Bakkert een ban had![]()
![]()
quote:
jullie zijn niet liefquote:
?quote:
Dit is de spot drijven met jullie. Net als dat jullie net bij mij deden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:42 schreef Zhano het volgende:
Als je toch suicide by cop wilt doen, post dan echt iets grofs.
Knakker nou maar op...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is de spot drijven met jullie. Net als dat jullie net bij mij deden.
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
z+s;drquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nobody cares.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef wieisboos het volgende:
Je zorgt er wel voor dat de paar mensen die je nog konden weerstaan nu ook een hekel aan je krijgen
Hij zit as we speak zn zusje uit te pakkenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Theo is een beetje upset want hij heeft geen cadeaus gekregen
In rusland doen ze niet aan sinterklaas en als je naar zijn gedrag kijkt zou hij ook eerder meegenomen worden en kapot geslagen worden door de pieten, dan dat hij cadeau's krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Theo is een beetje upset want hij heeft geen cadeaus gekregen
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
Oh wacht, jullie schijnen het verlies van Mandela erg te vinden, nu interesseert het me totaal niet meer.
Ik had er een, maar speelde kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef BDIL het volgende:
Iemand een hybrid met Jackson en Boateng Prince of Ghana ?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
Oh wacht, jullie schijnen het verlies van Mandela erg te vinden, nu interesseert het me totaal niet meer.
#onrespectloosquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Mist net de verjaardag van zijn baas.
haha #disonrespectloosvol echt heel leuk je echt tering grappg maar dat ben jij altijd al dus dat maakt het extra leuk ja echt waar hoor. niet.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Mijn silver RB Nelson was ook net geblesseerd geraakt
JIJ HEBT HEM GEWOON VERMOORD, KLOOTZAK!!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Posten als DS2quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
+1 Mooi dat die tijdens de WK er nog bij was, een van zijn laatste wensen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Triest, maar wel een zeer respectabele leeftijd.
Jij bent echt een aidsmongool.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
+1 Mooi dat die tijdens de WK er nog bij was, een van zijn laatste wensen.
quote:
Wat is dit nu voor absurde opmerking? Was namelijk een serieuze post over iemand die ontzettend veel betekend heeft in de maatschappij. Trollen een andere keer graag, show some respectquote:Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent echt een aidsmongool.
y u do disquote:Op donderdag 5 december 2013 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
OPKA... Oh, jij bent Tbakkert niet... Jullie lijken op elkaar qua UI en username vorm
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.quote:
Hou je bek over Zhano flapdrolquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.
Je kent me toch. Subtiel als altijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor absurde opmerking? Was namelijk een serieuze post over iemand die ontzettend veel betekend heeft in de maatschappij. Trollen een andere keer graag, show some respect
Is geen haat, gewoon een opmerking. Zo is het wel beter ja.quote:
Jij bent een keutel van Toefjes die tot leven is gekomenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat Zhano een vrij selectief mongooltje is.
ok hommo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hou je bek over Zhano flapdrol
Jij bent echt een vervelend mannetje!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Mongolen konden trouwens verdomd goed paardrijden en tussen de 13e en 14e eeuw veroverden zij heel China.
Liever dat dan dat mensen als jij me beginnen te mogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is geen haat, gewoon een opmerking. Zo is het wel beter ja.
[..]
Jij bent een keutel van Toefjes die tot leven is gekomen
Wel meer dan datquote:Op donderdag 5 december 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Mongolen konden trouwens verdomd goed paardrijden en tussen de 13e en 14e eeuw veroverden zij heel China.
Dzenghis Kahn.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel meer dan datook zowat heel Rusland
Gouden Horde
ok.quote:
Pokmon-nerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |