Ik heb geen idee welke nummers mijn favoriete nummers ooit zijn.. daarom stem ik ook maar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Vanaf morgen Veronica top 2000![]()
Kon je ook stemmen op platen die er absoluut niet in mochten, Frans Bauer op 1
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef jhoopie het volgende:
fucking broeia op ea weer gamepje gecrasht
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mijquote:
En dan geen Imagine van John Lennon.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
Dat vind ik pas een zeiknummer.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.
Golden Brownquote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Layla.quote:
Ik heb gewoon gezocht op artiesten die me het snelste te binnen schotenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
Ben nog maar bij de B en heb al 7 geniale nummers
Ik denk niet zo heel veel...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen.
Boateng?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
lorde staat er al niet eens tussenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |