Ik heb geen idee welke nummers mijn favoriete nummers ooit zijn.. daarom stem ik ook maar niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Vanaf morgen Veronica top 2000![]()
Kon je ook stemmen op platen die er absoluut niet in mochten, Frans Bauer op 1
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef jhoopie het volgende:
fucking broeia op ea weer gamepje gecrasht
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mijquote:
En dan geen Imagine van John Lennon.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
Dat vind ik pas een zeiknummer.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan geen Imagine van John Lennon.
Golden Brownquote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt wel gaan lopen haten, maar ik heb alleen maar geniale nummers erin staan hoor.
Layla.quote:
Ik heb gewoon gezocht op artiesten die me het snelste te binnen schotenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
Ben nog maar bij de B en heb al 7 geniale nummers
Ik denk niet zo heel veel...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen.
Boateng?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken die muziek eerlijk gezegd niet. Heb net wat geluisterd en ik vind het ook niet echt iets voor mij.
Nee, beter gewoon chille muziek als James Brown, Prince, BB King, Bob Marley
lorde staat er al niet eens tussenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke nummers van dit jaar in de top 2000 gaan komen.
Californication.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Even snel een lijstje gemaakthttp://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Die zijn ook geniaal jaquote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Californication.
had ik er ook tussen staan, net als deze:
Godver, ik wou dat ik nog 10 keer kon stemmen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
zo dan maar
Kryptonite blijft het meest geniale nummer ooit denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Godver, ik wou dat ik nog 10 keer kon stemmen.
Runaways is ook geniaal.
Zoveel mooie nummers. Mijn leven is op de 25e weer voor 6 dagen voorbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kryptonite blijft het meest geniale nummer ooit denk ik![]()
en the prodigy alleen omdat ik ze dit jaar live heb gezienwat een show
Zou zo'n laptop nog iets waard zijn? (Oplader verbind niet goed meer met de laptop, dus het zal zowieso zo'n computermannetje worden die m zou kopen evt)quote:Intel® Core™ 2 Duo P8600 2.4GHz 3MB L2 Cache 1066MHz FSB
4Gb DDRII 800Mhz SO-DIMM (2x 2Gb)
320GB hard disc 2,5inch 8MB 5400RPM SATA
6cells accu (Standaard)
DVD+/- brander
Scherm: WSXGA+ (1680x1050) Glare
Schermdiagonaal: 15,4”
Videokaart: nVidia GeForce Go 9600M GT 512MB Video
Poorten: HDMI, 3x USB 2.0, VGA
belle helenequote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam tot de F, en toen moest Men at Work er perse nog bij. Heb ook al veel nummers overgeslagen die ik ook heel goed vond
the artist formerly know as prince.quote:
50 euro ofzo. Gooi hem op mp en probeer het uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou zo'n laptop nog iets waard zijn? (Oplader verbind niet goed meer met de laptop, dus het zal zowieso zo'n computermannetje worden die m zou kopen evt)
Ja ga ik ook doen denk ik. Lekker van die Jappies over de vloerquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
50 euro ofzo. Gooi hem op mp en probeer het uit zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Selby tegen Hawkins. Eurosport uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Snookeraltijd kijken als je ziek bent
Wie spelen er?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
Je ouders moedigen het aan dat je zo een voetbalshirt koopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je ouders moedigen het aan dat je zo een voetbalshirt koopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een shirt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
GefixtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 50 van de 100 euro. Verzendkosten worden door mijn ouders betaald.
Wat een wit shirt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
als ze echt zo graag die internationalisering willen zouden ze het wel aanmoedigen om een shirt van een 3e wereld land te kopen enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.quote:
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witquote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.
Geen Golubye.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koop dan de graafschap thuis. ook blauw witmet een kraag
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleurencombinatie vind ik mooi. Dat gouden bij de mouwen ook en ik hou wel van kraagjes.
Ik zie nog steeds geen goud randje bij de mouwen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 euro bij de zeeman. Zelf die letters kopen en erop strijken en je bent voor een tientje klaar.
Nou, geweldige stadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt St. Petersburg een mooie stad. Wel op basis van verhalen van mijn opa, maar dat doet er niet toe. Niks mis met het aanmoedigen van internationalisering toch?
Vergeet het goud niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Wit met een randje lichtblauw mooi vinden.
misschien is zijn opa een goede fantast.quote:
Ik zal er volgend jaar wel foto's van maken voor Tbakkert.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast.
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien is zijn opa een goede fantast.
Did he cancer off the stairs?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.quote:
Dat weten zij toch niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je mag van mij alles zeggen, maar spotten met mijn opa die inmiddels overleden is, gaat me net iets te ver.
Overleden aan kanker ja.quote:
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.quote:
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua cultuur staat het gewoon iets boven Amsterdam, Rotterdam, Den Haag of welke andere Nederlandse stad dan ook. Het spijt me dat dat zo pijnlijk is voor jullie.
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg dat mijn moeder het een mooie stad vindt op basis van zijn verhalen. Als hij nog had geleefd, had ik hem er al tig dingen over gevraagd, maar die interesse had ik nog niet voor hij overleed. Dat had je er zeker uit op kunnen maken.
Oh, dat jullie grapjes maken over mijn interesses vind ik echt geen probleem, maar dit is iets anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.
Potje co-op?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op zeg. Voel je niet zo aangevallen. Overdrijven is ook een vaque.
waarom spotten? maar goed deze discussie gaan we niet aanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dude. Kom op.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat jullie grapjes maken over mijn interesses vind ik echt geen probleem, maar dit is iets anders.
Ja, is goed.quote:
Dat lijkt me ook niet nodig want:quote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom spotten? maar goed deze discussie gaan we niet aan
quote:
Daarvoor zei je het al, dus argument is op lucht gebaseerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig want:
[..]
Mark Selby is wel een baasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Selby tegen Hawkins. Eurosport uiteraard.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Zenit vertikt het als ik mijn toto moet winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.
En het is een naar volk.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
waarom zou je opa een fantast noemen dan spotten zijn.. sommige mensen hebben nou eenmaal een levendige fantasie of verstaan de kunst om dingen mooi te vertellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mark Selby is wel een baaswat is de stand?
dan zijn ze stuk..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?
Je moet wel een potje met het team spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Geen idee wantmeestal worden ze weer fit op de bank..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Doe ik, maar als ik ze als wissel op de bank heb horen ze gewoon weer fit te worden? normaal gebeurde dat ook wel..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet wel een potje met het team spelen.
Nope, zal dat eens proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?
fuck, hoeveel frames totaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.
Best of 11. Hij maakte zojuist 4-2.quote:
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bakkert jankzak flikker gewoon op met dat kut Rusland van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |