quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig want:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Zenit vertikt het als ik mijn toto moet winnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is niet pijnlijk maar het is er 1 grauwe pleurisbende en het is totaal niet zoals jij het op de foto's hebt gezien.
En het is een naar volk.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden hierMaar eigenlijk vroeg ik het alleen zodat ik er rekening mee kan houden. Bij Ozz mag ik nooit iets over zijn (onze) moeder zeggen.
waarom zou je opa een fantast noemen dan spotten zijn.. sommige mensen hebben nou eenmaal een levendige fantasie of verstaan de kunst om dingen mooi te vertellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mark Selby is wel een baaswat is de stand?
dan zijn ze stuk..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?
Je moet wel een potje met het team spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Poging 3: niemand die weet waarom sommige spelers van mij niet weer fit worden terwijl die op de bank zitten, reserves zijn of zelfs uit de selectie zijn?
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Geen idee wantmeestal worden ze weer fit op de bank..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef robben93 het volgende:
Doe ik, maar als ik ze als wissel op de bank heb horen ze gewoon weer fit te worden? normaal gebeurde dat ook wel..quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet wel een potje met het team spelen.
Nope, zal dat eens proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nope. Heb je al geprobeerd om je teams opnieuw te bouwen?
fuck, hoeveel frames totaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
3-2 voor Hawkins en hij is nu bezig voor 4-2.
Best of 11. Hij maakte zojuist 4-2.quote:
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bakkert jankzak flikker gewoon op met dat kut Rusland van je
Toefjes jrquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.
Het is gewoon irritant. We weten nu onderhand wel dat je een stijf plassertje krijgt van Rusland en Zenith dat hoef je niet ieder topic te posten. Het maakt je namelijk ook niet geloofwaardiger.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je op je teentjes getrapt was met zo'n saai leven. Wees blij dat er iemand is die wat interesse toont in dingen. Er zijn genoeg jongens van mijn leeftijd waar je niks meer aan zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |