quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastigIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ja, echt zo dichtbijquote:
sportief pak je het op, volgende keer beterquote:
moet nog fietsen doe ik thuis wel later tjooquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hé wat vervelend, neem anders een biertje
Chill! Zolang het maar geen Heineken isquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
moet nog fietsen doe ik thuis wel later tjoo
Ik ben Braddie, héé halloquote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
Hoi Braddie ik heb veel over jou gehoord maar ik heb me nooit voorgesteld ik ben Klojo120 hoi
Bedankt voor deze informatieve post met een gedeelte van mijn username erin.quote:
Met vriendelijke groeten,quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatieve post met een gedeelte van mijn username erin.
Hieruit kan ik de nodige informatie halen die jij mij wilt overbrengen.
Ik zal hetzelfde proberen, ik ben hier alleen nog niet zo goed in.
Ro-ald
Ja ik ben nu een fulltime loonslaaf ditdatquote:
Jij hebt het tuigleven zegquote:Op donderdag 5 december 2013 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ben nu een fulltime loonslaaf ditdat
Ik weet het, hoe is die leventje hier?quote:
Check, 3 zakken check + marsepein + gevulde speculaas + vandaag chocodingetjes op werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen chocoladeletter & pepernoten gegeten
Banketstaaf is juist lekkerquote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check, 3 zakken check + marsepein + gevulde speculaas + vandaag chocodingetjes op werk.
Heb ook nog een banketstaaf gehad op werk. Gelukkig lust ik die niet
fawakaquote:
wie wat waar?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
zitten wel veel snitch mensen hier op fok
Morgen die shit goedkoop kopen bij de winkelquote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen chocoladeletter & pepernoten gegeten
?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
doe ik altijd met die schuimkransjes na de kerstquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen die shit goedkoop kopen bij de winkel
Haiquote:
Dankdankquote:
quote:
Omdat ze zelf mee kunnen roken zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef aadspagaat het volgende:
aiit mijn blokkie hasj is onderweg!! vrienden van me komen vanuit amsterdam en rijden nog eens dik een kwartier om om langs mijn shop te gaan om een dik blok mee te nemen![]()
Dankje! Jij ookquote:
haha nee die gasten roken allemaal wietquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ze zelf mee kunnen roken zeker?
Jij bent heul nie nieuw, braddie is nieuw.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent heul nie nieuw, braddie is nieuw.
Een sigarettenfilter?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef klawie het volgende:
Ik kan tipjes draaien lol
Maar waarom mis ik bij jullie waar het filter moet???
Welk filter? Je tipje is je filter.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef klawie het volgende:
Ik kan tipjes draaien lol
Maar waarom mis ik bij jullie waar het filter moet???
Rook zowiezo geen skunk dat is troep rook alleen hashquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een sigarettenfilter?
Die horen niet thuis in je jonko, blijft alle THC aan kleven
Af en toe ben ik heel braafquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welk filter? Je tipje is je filter.
Oh en je huiswerk dus netjes gemaakt.![]()
![]()
Mooi zoquote:
Als we Bram vd Vlugt niet meer terug krijgen dan moet deze het maar doenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef aadspagaat het volgende:
lekker roken en pepernoten snaaien!!![]()
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
Google op zo'n gedichten generatorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Nog steeds maar 3 gedichten trouwens. Net wiet gehaald.
Eigenlijk wil ik nu eerst blowen want hele dag vrij geweest en nog geen joint aangeraakt.
Maar moet ook nog 11 gedichten schrijven.
Maar geen zin in.
Maar morgen heb ik maar tot 17:00 om gedichten te schrijven want dan moet ik werken, en als ik daarna nog wat moet schrijven moet ik het met de hand doen (wat ook niet echt een probleem is maar moet zaterdag óók werken dus heb nauwelijks tijd).
Hoewel ik ook wel gewoon alsnog kan blowen omdat ik daar zin in heb en dan maar gewoon hopen dat ik ineens stoner inspiratie krijg ofzo en aan de lopende band bazengedichten uit m'n duim zuig.
Mja dat dacht ik gister ook en toen deed ik ook niks
Dilemma's, dilemma's....
Je doet al 7 dagen over 14 gedichten. Nouja 7 dagen over 3 gedichten en die andere 11 binnen 24 uur.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk wil ik nu eerst blowen want hele dag vrij geweest en nog geen joint aangeraakt.
Maar geen zin in.
Maar morgen heb ik maar tot 17:00 om gedichten te schrijven want dan moet ik werken, en als ik daarna nog wat moet schrijven moet ik het met de hand doen (wat ook niet echt een probleem is maar moet zaterdag óók werken dus heb nauwelijks tijd).
Hoewel ik ook wel gewoon alsnog kan blowen omdat ik daar zin in heb en dan maar gewoon hopen dat ik ineens stoner inspiratie krijg ofzo en aan de lopende band bazengedichten uit m'n duim zuig.
Dilemma's, dilemma's....
Nehh, ons gezin is altijd een baas met gedichten schrijven. Gewoon zelf schrijven zonder cliché's en aangepast aan de persoon, situatie en het cadeautjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Google op zo'n gedichten generator
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je doet al 7 dagen over 14 gedichten. Nouja 7 dagen over 3 gedichten en die andere 11 binnen 24 uur.
Moira voldoet aan het stonerprofiel.
waarom moet je er zoveel schrijven?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Maar geen zin in.
Dilemma's, dilemma's....
We vieren het dit jaar met 7 personen, voor iedereen 2 cadeautjes (voorheen deden we het met 4 personen en dan was het minimaal 3 cadeautjes pp), en we doen bij elk cadeautje een gedicht, doen we altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
waarom moet je er zoveel schrijven?
Denk dat het een beetje op gaat vallen bij familieleden danquote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef badtripbob het volgende:
Pep snuiven. Komen de gedichten zo uit je vloeien
dus er worden dan 84 gedichten voorgelezen die avond?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
We vieren het dit jaar met 7 personen, voor iedereen 2 cadeautjes (voorheen deden we het met 4 personen en dan was het minimaal 3 cadeautjes pp), en we doen bij elk cadeautje een gedicht, doen we altijd
Voor mij is dat dus 12 cadeautjes en gedichten, maar heb er ook nog 2 extra bij zitten
Verrekquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
dus er worden dan 84 gedichten voorgelezen die avond?
of denk ik nu helemaal verkeerd.
haha lache tochquote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verrek
Waarschijnlijk wel, ja
Maar we zijn altijd wel een hele avond bezig
Alles beneden de rivierenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Oja, dan ging ik nu wel slapen
Morgen veel te druk, moet helemaal naar het zuiden van het landkakzooi.
Ja precies, we doen ook altijd all original enzo. Maakt het persoonlijk en leuk en we hebben allemaal wel dicht-skills (gewoon fatsoenlijke rijm en evenveel lettergrepen, goede kadans erin enzo) dus cliché's doen is sowieso niet echt een optiequote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha lache toch![]()
maar dan is het ook wel zo leuk als niet ieder gedicht met zo een standaard zin begint
haha dat wordt een lange avond dusquote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
Of gewoon een heel gedicht waarvan het laatste woord altijd op elkaar rijmt, gewoon heel het rijmwoordenboek af gaan
Is het soms een suikerbiet?
Nee, en ook geen liefdeslied.
Maar wat ligt daar in 't verschiet?
Dat is vast jouw favoriet!
En dat dan net zo lang door totdat alle rijmwoorden op -iet op zijn
A.s. zaterdagavondquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha dat wordt een lange avond dus![]()
wanneer vier je het? en is het met vrienden of familie?
klinkt gezellig!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
A.s. zaterdagavond
Vroegâh deden we gewoon met z'n 4en als gezin (vader/moeder/zus/ik) en later kwam er een enkel jaar een (nu ex-)vriendje bij van m'n zus of mij
Dit jaar met m'n moeder, m'n vader, een vriendin van m'n vader (vriendin van de familie), m'n zus, haar vriend, ik en mijn vriend (Mono)
Druk, dus
Wij hebben de laatste jaren ook een steeds skeerdere Sinterklaas gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef aadspagaat het volgende:
ik heb al sinds dat ik in niet meer in sinterklaas geloof, geen sinterklaas meer geviert.
helaas hadden we niet zoveel geld vroeger en ik zie het mezelf nou niet met vrienden vieren, dan liever de kroeg in
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar m'n moeder komt toch elk jaar weer meedoen haha
Leuk dat het dan alsnog gewoon kanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren ook een steeds skeerdere Sinterklaas gehadVolgens mij valt het dit jaar wel weer mee. Maar paar jaar terug heb ik gewoon een tas boodschappen gehaald voor het hele gezin
En zochten we de zolder af op zoek naar leuke handige dingetjes die uit het oog verloren zijn maar wel nog zo goed als nieuw
En gewoon kleine goedkope dingetjes.
Gaat ook om het idee
Toen 2 jaar geleden m'n ouders in een scheiding lagen leek het ook de laatste keer dat we het (toen heel krampachtig hehe) met z'n 4en zouden vieren, maar m'n moeder komt toch elk jaar weer meedoen haha
Jatchogquote:
Ja, ze zijn gelukkig niet met al te veel narigheid uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Leuk dat het dan alsnog gewoon kan
Jij kiest 'm uit...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jatchog
Ben ook wel benieuwd hoe het is met al die 'nieuwe mensen' erbij
Sowieso is Mono een baas met gedichten, die past perfect in de familie wat humor betreft
Toen mijn ex een keer meedeed (zware dislect en af en toe een behoorlijke josti) was het echt zo van "aaaah leuk dat je het toch probeert" [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
We hebben trouwens ook een soort kristal die opzwelt als je het in water stopt ofzo.
Die heeft mijn zus 10 jaar geleden voor Sinterklaas gekregen, en is gewoon nooit gebruiktDus die dook het jaar erna en enkele jaren daarna net zo hard weer op
Volgens mij is hij nu weer kwijt, maar nog steeds ongebruikt
Dus als we die weer vinden is die voor de volgende Sinterklaas weer als cadeau
Ik heb ook iets wat opzweltquote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
We hebben trouwens ook een soort kristal die opzwelt als je het in water stopt ofzo.
Die heeft mijn zus 10 jaar geleden voor Sinterklaas gekregen, en is gewoon nooit gebruiktDus die dook het jaar erna en enkele jaren daarna net zo hard weer op
Volgens mij is hij nu weer kwijt, maar nog steeds ongebruikt
Dus als we die weer vinden is die voor de volgende Sinterklaas weer als cadeau
hehequote:
Dat is deze reeks toch alquote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Onorgineel het volgende:
wat een verhalen moira jezus schrijf een boek
Om dan met Mono thuis te komenquote:
HAHA LEUK GARPJENquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Om dan met Mono thuis te komen![]()
![]()
NEE GRAPJE HOOR MONO IS TOF
Ik ben vergeten hoe jij eruit ziet dus weet niet hoe ik je moet spottenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Je boy Mono is een beroemde tata geworden. Voor de 2e keer in 3 maanden op de lokale televisie gekomen![]()
http://rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=26509
Videoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe jij eruit ziet dus weet niet hoe ik je moet spottenFf foto checken
Nee, foto van jou op facebook en dan video. anders weet ik niet wie ik moet spotten in de videoquote:
Wij zijn samen beroemdquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Je boy Mono is een beroemde tata geworden. Voor de 2e keer in 3 maanden op de lokale televisie gekomen![]()
Hoe die ook nog even een zwoele blik richting camera werptquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Speciaal voor jou, omdat jij mooi meisje bent :$ :$quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe die ook nog even een zwoele blik richting camera werpt![]()
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef klawie het volgende:
Het is tijd voor een stonermeet dan weet ik gelijk wie wie is
Zal 'm in de latenightfapque gooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat jij mooi meisje bent :$ :$
Ja jij was er doorheen geslapen hommoquote:
Ja ik moet geen spontane drugs meer eten de dag voordat ik afspraken heb.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij was er doorheen geslapen hommoWas wel zonde
Iedereen had je graag ook willen meeten
Stu was er ook al niet omdat hij de dag ervoor pillen had gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik moet geen spontane drugs meer eten de dag voordat ik afspraken heb.
Die uitnodiging heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu was er ook al niet omdat hij de dag ervoor pillen had gedaan
Maar die heb ik nog wel gemeet toen hij bij Mono en mij thuis bleef crashen
Stoned Zoo Tycoon gespeeld
Gaan we Mono towerbridgen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die uitnodiging heb ik dan gemist.![]()
Sowieso dat we dan geen tijd hebben om zoo tycoon te spelen.
Hell mothafucka... I mean, yes sir dean Moira, sir!quote:
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.quote:
Hehe, wedje leggen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.
Alsof jij een rondje dronken twister met glijmiddel kan weerstaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.
Ik mag hier denk ik wel posten nuquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnen![]()
En volgens mij zit er heeeeeel klein whiskey in mn cola
What?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Channie83 het volgende:
Jaaaa Ama iemand hier op fok heeft Viro erbij gelapt en heeft tie een ban tot 10dec
1 of andere koelie meid die graag puntjes wil scoren
Tevens:quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag hier altijd posten. Vooral pics met je mooie lach erop worden hier altijd goed ontvangen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag hier denk ik wel posten nu
OMG LB GOES HARDCOREquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij mag hier altijd posten. Vooral pics met je mooie lach erop worden hier altijd goed ontvangen.
Maar ik wou nietsquote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG LB GOES HARDCORE
Wat meerderjarigheid wel niet met zo'n badass als jij kan doen
Viro pulled een wim-lexquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Viro is beetje dom geweest, thats all
Wat?quote:
Sorry Amaranthaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:
Amaquote:
Beter?quote:
LB leert de fijne kneepjes van het stonervak.quote:
Ik leer snelquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
LB leert de fijne kneepjes van het stonervak.![]()
Nog even en ik flikker snowie aan de kant om met jou te verloven.
Maar was wel garpigquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Viro is beetje dom geweest, thats all
Ik ga alquote:
Snow is moeilijk, ze wil geen stoner maar toch gek op spleetogen. Made me confuus.quote:
Nee nee hoeft niet anders moet ik weer in 2 topics tegelijk gaan SC'en en dat lukt niet als ik stoned benquote:
Stoners zijn ook niets voor mijquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snow is moeilijk, ze wil geen stoner maar toch gek op spleetogen. Made me confuus.
Oh dan blijf ik welquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee hoeft niet anders moet ik weer in 2 topics tegelijk gaan SC'en en dat lukt niet als ik stoned ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoners zijn ook niets voor mij
Wel toffe mensen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb
Belgische PralinesOH MIJN GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb Milka met M&Ms en ook nog een reep met Oreo's
Fuck the EBU.
Da's waarquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.
Goed meisje gaat slechtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker waarquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.
Nee nog steeds nietquote:
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoners zijn ook niets voor mij
Wel toffe mensen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb
Belgische PralinesIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de bas gehaald![]()
Nomquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
Maar ik heb Milka met M&Ms en ook nog een reep met Oreo's
Sowieso altijd de linker eerst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoen
Gelukkig maar, ik heb liever een man die met links begintquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoen
Of als een zielige film waarin een meisje kanker krijgt ofzo.quote:
Vaak vergeet ik ze te strikken.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of als een zielige film waarin een meisje kanker krijgt ofzo.
Gaat slecht met haar weetje.
quote:
Ik draag nu eigenlijk alleen lage boots zonder vetersquote:
Ghehe blaren zijn nasty.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik draag nu eigenlijk alleen lage boots zonder vetersÉéntje gewoon instappers en de ander met rits.
Maar die met rits heb ik vette blaren onderop m'n hielen van gekregenEcht 1cm2 blaren midden op het punt waar ik met al mijn gewicht op steun
Hehe ja dat heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe blaren zijn nasty.![]()
Ik stap altijd gewoon in mijn schoenen, het moment dat ik ze koop strik ik ze voor het laatst.
Terug naar basisschool en je veterstrikdiploma opnieuw halen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Veterstrikken gaat bij mij niet altijd goed
Geeft niet, flipflops ftw. Sowieso als het weer er naar is dat je ze kan dragen is het al goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Veterstrikken gaat bij mij niet altijd goed
Als één van de eersten je veterstrikdiploma halen en dan nog falenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Terug naar basisschool en je veterstrikdiploma opnieuw halen.
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.quote:
Bohhh dan heb je wel swag, zeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.
Valt meequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terecht ook. Smerige kutuser dat ik ben![]()
Skateschoenen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1024&bih=649
De fijnst zittende schoenen die er bestaan
Stoners zijn leuk volkquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef TCI het volgende:
Buiten radio 49 is er best leuk volk op fok.
Hoiquote:
quote:
Nice. En werkt naar behoren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar andere huisgenoot had ook dus hij is nu gevuld
Voorlopig nietquote:
Topquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voorlopig nietmisschien ooit
Klopt, ben flink uit mijn dak gegaan op die muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Euj die party was tof met radioslut hoorde ik?
Kom een keer naar party in roffa dan.
Ik ben gewoon stoned jeweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef TCI het volgende:
Oh ik zie dat ik hier niet welkom ben. Ik ga weer terug naar radio 49.
Fijne avond allemaal
Xactly.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Als in schoenen voor skateboarden?
Inderdaad, preparty bij jouquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Euj die party was tof met radioslut hoorde ik?
Kom een keer naar party in roffa dan.
Fotoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Pizza laten bezorgen. Zie opeens een dikke 2-4 cm laag sneeuw liggen
Nu pizza vretn
het einde is voorbijquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Pizza laten bezorgen. Zie opeens een dikke 2-4 cm laag sneeuw liggen
Nu pizza vretn
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Neckermann die te makkelijk leningen uitgeeft
Roken we wel buitenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik mag geen bezoek op kamer en in gemeenschappelijke ruimtes mag niet gebruikt worden
Wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik mag geen bezoek op kamer en in gemeenschappelijke ruimtes mag niet gebruikt worden
Met zo'n storm erbij wel iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar met dit weer waaien de lijnen voor je neus weg
Gisteren was mijn aansteker bevroren.quote:
iddquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar met dit weer waaien de lijnen voor je neus weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Was hij niet gewoon lek?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gisteren was mijn aansteker bevroren.![]()
Buiten roken is kut.
Nee, even vasthouden en er kwam wel weer vuur uit.quote:
Will do, sir. Will do.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef klawie het volgende:
1 dag stoner is leuker als een jaar fok
Ik ga richting bed rook ze !!!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef klawie het volgende:
Geen idee wat ik met een box moet maar bedankt.quote:
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef klawie het volgende:
Ik ga richting bed rook ze !!!
Niet meer in abusers?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordig
Ik probeer hier juist zoveel mogelijk weg te blijven. Mag alleen nergens anders posten van LB.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordig
praktisch alleen hier., dus ook nog wel wat andere topics en zo. maar niet vaak meer. sowieso minder fok.quote:
zelfde struggle dus geef boksquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met een box moet maar bedankt.
Oh wow... Die scheerde zo vlak langs mijn hoofd en alsnog wist ik 'm niet in te koppen.quote:
wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
praktisch alleen hier., dus ook nog wel wat andere topics en zo. maar niet vaak meer. sowieso minder fok.
Hier inderdaad ook steeds windstoten. Zuchtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Tering het waait nog steeds vet hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
RukwindenKijk maar uit, hij waait zo tegen die van Mur aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dit idd morgen niet hoeven krabben zou fijn zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ik hoop dat het over een paar uur over is.
En dat er geen fucking sneeuw ligt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
RukwindenTrekwinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |