quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastigIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ja, echt zo dichtbijquote:
sportief pak je het op, volgende keer beterquote:
moet nog fietsen doe ik thuis wel later tjooquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hé wat vervelend, neem anders een biertje
Chill! Zolang het maar geen Heineken isquote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
moet nog fietsen doe ik thuis wel later tjoo
Ik ben Braddie, héé halloquote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef Klojo120 het volgende:
Hoi Braddie ik heb veel over jou gehoord maar ik heb me nooit voorgesteld ik ben Klojo120 hoi
Bedankt voor deze informatieve post met een gedeelte van mijn username erin.quote:
Met vriendelijke groeten,quote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatieve post met een gedeelte van mijn username erin.
Hieruit kan ik de nodige informatie halen die jij mij wilt overbrengen.
Ik zal hetzelfde proberen, ik ben hier alleen nog niet zo goed in.
Ro-ald
Ja ik ben nu een fulltime loonslaaf ditdatquote:
Jij hebt het tuigleven zegquote:Op donderdag 5 december 2013 17:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ben nu een fulltime loonslaaf ditdat
Ik weet het, hoe is die leventje hier?quote:
Check, 3 zakken check + marsepein + gevulde speculaas + vandaag chocodingetjes op werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen chocoladeletter & pepernoten gegeten
Banketstaaf is juist lekkerquote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check, 3 zakken check + marsepein + gevulde speculaas + vandaag chocodingetjes op werk.
Heb ook nog een banketstaaf gehad op werk. Gelukkig lust ik die niet
fawakaquote:
wie wat waar?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
zitten wel veel snitch mensen hier op fok
Morgen die shit goedkoop kopen bij de winkelquote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb nog geen chocoladeletter & pepernoten gegeten
?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
zitten wel veel snitch mensen hier op fok
doe ik altijd met die schuimkransjes na de kerstquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen die shit goedkoop kopen bij de winkel
Haiquote:
Dankdankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |