quote:
Kan niet iedereen en daarom is de klacht terecht. Tenzij ts en zijn soortgenoten een klacht zouden vormen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:57 schreef Rummikub het volgende:
Jij sluit die lening af, zelfstandig nadenken heet dat.
ja, graag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
Voor er mensen komen met verzonnen ik kan mn rekeningoverzicht laten zien
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:55 schreef Ricardo1989 het volgende:
Sorry guys, laatste topic, maar dit kwam in me op
2 jaar geleden was ik op zoek naar een laptop, maar arme student destijds, dus keek ik op sites waar je kon lenen. Wehkamp, neckermann, otto, etc. Geen een site wou een lening geven, ivm met laag inkomen, behalve - gekgenoeg Neckermann.
Ik in me nopjes Laptop besteld (600 euro, mooi asus laptop), ik moest 12 eu per maand betalen.
Toen dacht ik dit is leuk, hoppa PS3 erbij (300) eu (rekening nu 24 eu per maand)
Uiteindelijk heb ik ook nog een crosstrainer besteld daar, een televisie en wat andere troep, ik betaal nu 44 eu per maand. Wat me soms niet goed afgaat (dan leen ik wat bij van mn ouders, waar ik soms nog contact mee heb)
Ik vind dat ze strengeren regels moeten hebben voor lenen, het leek me leuk maar achteraf zit je wel in de shit. Heb ook nog me IBgroep lening (2 jaar lang 550 per maand), maar dat is een zorg voor later?
Graag!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:58 schreef Ricardo1989 het volgende:
Voor er mensen komen met verzonnen ik kan mn rekeningoverzicht laten zien
Deed mbo, niet afgerond - hate mequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:00 schreef bombmannl het volgende:
[..]![]()
Tering dom ben je dan ook. Echt zo'n VMBO niveautje heb je dan. Kan je niet met geld omgaan ofzo?
Hoop dat je een beetje goede opleiding heb want met die vmbo troep bereik je niks.
Heb ICT gedaan, vond het niks, daarna even kappersopleiding (Veel chicksquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:01 schreef -niemand- het volgende:
waarvoor heb je gestudeerd? palletsorteerder?
Je hebt toen je volledige kredietbedrag besteed?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
KAN NU WEER voor 200 euro bestellen![]()
![]()
Sluit je internet af. Kan jij je schulden betalen. Wij minder kuttopics, win-win.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heb ICT gedaan, vond het niks, daarna even kappersopleiding (Veel chicks)
kappersopleiding, ik wist wel dat je stiekem een homo was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Heb ICT gedaan, vond het niks, daarna even kappersopleiding (Veel chicks)
Vind het gewoon leuk om mezelf te verzorgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef -niemand- het volgende:
[..]
kappersopleiding, ik wist wel dat je stiekem een homo was.
Ik post wel steeds bewijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:08 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
Ricardo1989 topics
Of je bent een troll of je hebt echt altijd zoveel shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |