quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastigI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja nu doet mijn brein iig geen pijn meer
quote:
slecht voor je gezondheid manquote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga denk ik in het weekend weer eens blowen tijd niet gedaan.
Met dit succes achter mijn naam en de puzzel op z'n plek ga ik maar weer een jointje doen.quote:
Weet ik maar ik vind het soms wel lekker als ik biertje op heb om te gaan blowen. Als ik niet drink dan heb ik er geen zin in.quote:
Die joint gaat hard aankomenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga denk ik in het weekend weer eens blowen tijd niet gedaan.
Lekker, hoop dat het natte sneeuw is.quote:
Heb je wel verdiend na het oplossen van de puzzelquote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met dit succes achter mijn naam en de puzzel op z'n plek ga ik maar weer een jointje doen.
of om maar een keer in stijl te doen: een Tjoepie draaien
oke manquote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind het soms wel lekker als ik biertje op heb om te gaan blowen. Als ik niet drink dan heb ik er geen zin in.
Hnnnnng natte schnee, daar word ik altijd wel hard van.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die joint gaat hard aankomen
[..]
Lekker, hoop dat het natte sneeuw is.
[..]
Heb je wel verdiend na het oplossen van de puzzel![]()
Ik wil je anders ook wel bellen hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:04 schreef Ishimaru het volgende:
Shitload aan dm's binnen gekregen, even beantwoorden
Hnnnnggquote:Op donderdag 5 december 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil je anders ook wel bellen hoor.
hehehehequote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Iedereen wil de foto zien na het lezen van de dm's, arme channie
Post ze hier ben je klaarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Iedereen wil de foto zien na het lezen van de dm's, arme channie
Ligt eraan of je op peners valt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Post ze hier ben je klaar
Al zijn ze mooi wil ik ze ook zien :p
Dit dus. No way dat ik ga klikken.quote:
Ik lach er ook omquote:
Zal het wel doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
Ze moet hem ook ff doorsturen aan Flippieee, voor de dropbox
Krijg ik ook een ban op dit account, nee dank jequote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Post ze hier ben je klaar
Al zijn ze mooi wil ik ze ook zien :p
Zelfde hier, ik ga ook niet klikken op de link. Word liever dood gevonden in een gayclubquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
Ik kreeg 'm al zonder dat ik er om hoefde te vragen.
Niet dat ik ook maar ooooooit die link aan ga klikken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit dus. No way dat ik ga klikken.
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je wilt het wel zien, niet ontkennen
Van een dief kan je niet stelenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Laat anders Chantie 'm aan je verkopen Klawie, ze is er echt goed in.
Dit dus. Het is maar goed dat ik niet doe aan suprises en sinterklaasquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Uhuh, ontkenningsfasequote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpen
Ik moest ook zo hard lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heeft wel weer een geniaal plaatje (van GothicCynthia) op haar FB gezet. Traanogen heb ik ervan
Maar hoe oud was je nou?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpen
Ben al blij genoeg voor d'r dat ze die gekke buizen niet meer op d'r hoofd draagtquote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is echt helemaal into god tegenwoordig haha
Niet alleen op FB, ook hierquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heeft wel weer een geniaal plaatje (van GothicCynthia) op haar FB gezet. Traanogen heb ik ervan
Iets met aap en gouden ringquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Heeft ze nou zelfs ineens een andere kledingstyle?
Die aap stijgt ook wel in waarde met een gouden ring om.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er wel een héél klein beetje op vooruit gegaan
hahahaha jaaa ik ging echt stukquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
'Gaat om de verandering die je kan zien in gezicht' GODVER Raap me op Moira.
Ik ben daar heel goed in.......Mensen laat mij ff met rust joh over die vieze piemel foto hahahaha vraag elkaar even.....quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Aight aight, swag.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben echt 19 maar om de coffeshop in te komen moest je 21 zijn
Dat weet ik niet, heb hele hype rondom haar niet gevold.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er wel een héél klein beetje op vooruit gegaan
We zouden haar moeten opgeven voor The Biggest Loserquote:
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben daar heel goed in.......Mensen laat mij ff met rust joh over die vieze piemel foto hahahaha vraag elkaar even.....
Het is dat ik lekker in bed lig ander had ik een foto van me id gepost 😄quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight, swag.
Unscrewed was eerst 21 maar nu is hij 16
'Ik vind dat gothic in strijd is met het geloof dat is mijn mening! Klaar en als ik me er niet meer goed bij voel verkoop ik het. Dat is nog altijd mijn keus of je nu mee eens bent of niet!'quote:
Ja die shampoo moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight, swag.
Unscrewed was eerst 21 maar nu is hij 16
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkersquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?
Haha maakt niet uit scheet, iedereen is welkom zonder gezeik jeweetquote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is dat ik lekker in bed lig ander had ik een foto van me id gepost 😄
Als jij daar nu op gaat zitten soppen en die pics weer naar mij stuurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkers
wow wow waar zit jij allemaal te lezen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Ik vind dat gothic in strijd is met het geloof dat is mijn mening! Klaar en als ik me er niet meer goed bij voel verkoop ik het. Dat is nog altijd mijn keus of je nu mee eens bent of niet!'
'Deze kleding voelt niet meer goed. En gothic is de duivel is in strijd met God en daarom voelt het niet meer goed!'
Over het feit dat ze haar hele kledingkast verkoopt qua inhoud. hihih
Goeie shit welquote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die shampoo moet ik ook nog steeds hebben.![]()
![]()
het zou eerder een iglo worden ...dus helaash ik moet je terleurstellenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij daar nu op gaat zitten soppen en die pics weer naar mij stuurt.
Maken we er een infinite FOK! fap/sop cirkel van met usersfoto's
ZGAN/refurbishedquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?
doe dat maar niet, anders kan je ons niet vermaken hierquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkers
Komt goedquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit scheet, iedereen is welkom zonder gezeik jeweet
Ik kan goed blindelinks typen hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 00:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ZGAN/refurbished
[..]
doe dat maar niet, anders kan je ons niet vermaken hier
Precies wat ik wou zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
Die switch van cybergothic naar zware gristenen van Gothic Cynthia laat wel eens weer mooi zien hoe fucking labiel dat mens is
Wil d'r over een jaar of 10 nog wel eens zien
Ik blinderechts en middenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik kan goed blindelinks typen hoor
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.quote:
Mag ik je iets serieus vragenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.
Jij wel jaquote:
Te makkelijk dat ik niet eens de grap maakquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.
Ligt er aan of je een serieus antwoord terug verwacht.quote:
Hahaha jahquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij wel ja
[..]
Te makkelijk dat ik niet eens de grap maak
Hap hap hap....dat zal lekker smaken....dat zal lekker smaken.....quote:
Lama dan.....quote:Op donderdag 5 december 2013 00:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een serieus antwoord terug verwacht.
Godver nu ben ik weer nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lama dan.....
Als ik stoned ben kan ik op alles lekker ingaan....
Ik proef niksquote:Op donderdag 5 december 2013 00:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha jah
[..]
Hap hap hap....dat zal lekker smaken....dat zal lekker smaken.....
Ja dat zei ik je tochquote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver nu ben ik weer nieuwsgierig.
Aaahquote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik word er bang van als ik er aan denk
Geniet ervan. Dat stond toch altijd al op nul bij jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
tjoepie timeeeeeeeeeee.....
en gedachte op nul
quote:
hahaaha fok jou joh.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geniet ervan. Dat stond toch altijd al op nul bij jou
serieus?? wat is serieus??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Het had een serieus antwoord kunnen zijn.
Nu ik ook, stomme Amaquote:Op donderdag 5 december 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb I Knew You Were Trouble van Taylor Swift in mn hoofd
ondertussen is bekend dat ik veel lach he....inbeeldingen vermogen en inleveningsvermorgen zijn 1000quote:Op donderdag 5 december 2013 00:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lachen, kom dan!
Dat is wel op 1000 maar je verstand nietquote:Op donderdag 5 december 2013 00:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ondertussen is bekend dat ik veel lach he....inbeeldingen vermogen en inleveningsvermorgen zijn 1000
Huiswerk voor morgen is een tipje kunnen draaien!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:59 schreef klawie het volgende:
Ik ga pitten bedankt voor het lachen allemaal
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:59 schreef klawie het volgende:
Ik ga pitten bedankt voor het lachen allemaal
Wij gaan vechtenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is wel op 1000 maar je verstand niet![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Grinder weer leeg gemaakt, alle thc van de randen af:
[ afbeelding ]
Wiet & skuff = giga stoned worden
Thanksquote:Op donderdag 5 december 2013 01:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
die is zeker een fietfieuwwwww waard ja!
Kom maar op, kan je makkelijk aanquote:
Jij gaat zo stoned worden, dag ama hallo garnaal amaquote:Op donderdag 5 december 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Grinder weer leeg gemaakt, alle thc van de randen af:
[ afbeelding ]
Wiet & skuff = giga stoned worden
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:19 schreef Ishimaru het volgende:
Jij gaat zo stoned worden, dag ama hallo garnaal ama
Jij?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Een paar keer meegemaakt, was niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 5 december 2013 01:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja had grinder ook schoongemaakt, daarna in een joint gedaan en opgerookt. Was helemaal weg![]()
![]()
Je hebt me doorquote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
En dan met van die sjinees oogjes achter je pc zitten klikken om het klikken met je stonede bek.![]()
Dat ja of een half uur klooien met je telefoon om vergrendeling weg te krijgenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
En dan met van die sjinees oogjes achter je pc zitten klikken om het klikken met je stonede bek.![]()
Kan je beter morgenavond rokenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaEn ik moet nog 5 uur want moet container doen dus ik blijf wakker tot morgenvroeg
Truste ouwe beer van me.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed knuffelen, slaap lekker allemaal![]()
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed knuffelen, slaap lekker allemaal![]()
Kijk zo ffquote:Op donderdag 5 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
http://www.boohbah.tv/zone.html
Veel plezier Ama![]()
Perfect medicijn als je te stoned bent.
Eh een blauwe!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh een blauwe!
Allemaal recht zitten en doen of er niks aan de hand is.
verstop gelijk mijn paspoortquote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh een blauwe!
Allemaal recht zitten en doen of er niks aan de hand is.
Bleh politieagenten.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Vind het nog best een boeiend programma. 'Nederlandse realityserie die een exclusief beeld achter de schermen van de Forensische Opsporing van Politie Nederland biedt'
CSI maar dan echt.
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.quote:
Ama, ik ga morgenavond lekker wietje draaien maar wil dit met shag doen ipv sigaretten. Smaak enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.
Als ik straks nog tijd heb zal ik even kijken. Bookmark m wel voor later!quote:Op donderdag 5 december 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.
Ik rook zelf altijd half zwaar pall mall maar van dat hippie shag (american spirit) is ook chill. Wil ik zelf over 2 weken ook kopen speciaal voor jointsquote:Op donderdag 5 december 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ama, ik ga morgenavond lekker wietje draaien maar wil dit met shag doen ipv sigaretten. Smaak enzo.
Welke shag rook jij altijd voor bij de wiet?
Ik vind het in ieder geval erg boeiend. Je ziet ook echt dat lijk (alleen hoofd weggeblurt) enzquote:Op donderdag 5 december 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik straks nog tijd heb zal ik even kijken. Bookmark m wel voor later!
Mmmm wat heb ik lekkere haze. Aankomend weekend meer van regelen.
Pall Mall shagquote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook zelf altijd half zwaar pall mall maar van dat hippie shag (american spirit) is ook chill. Wil ik zelf over 2 weken ook kopen speciaal voor joints
Ik heb 2 weken lang Zilver gerookt en ben toch terug gegaan naar Pall Mall. Pall Mall is echt mijn merk qua shag en sigaretten (en bij teveel geld rook ik graag Lucky Strike sigaretten)quote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pall Mall shagDie rode heb ik ook wel een tijdje gerookt, maar vond Drum net iets lekkerder.
Goede tip wel, haal ik dat wel ff bij de winkel morgen
Als tip zou ik je Van Nelle stevig aanraden. Vind ik persoonlijk het lekkerst om mijn joints mee te draaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pall Mall shagDie rode heb ik ook wel een tijdje gerookt, maar vond Drum net iets lekkerder.
Goede tip wel, haal ik dat wel ff bij de winkel morgen
Lucky's rookte ik altijd bij het stappen in Zwolle, omdat je alleen maar Lucky, Camel en Marlboro uit de automaat kon trekken daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken lang Zilver gerookt en ben toch terug gegaan naar Pall Mall. Pall Mall is echt mijn merk qua shag en sigaretten (en bij teveel geld rook ik graag Lucky Strike sigaretten)
Camel is viesquote:Op donderdag 5 december 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lucky's rookte ik altijd bij het stappen in Zwolle, omdat je alleen maar Lucky, Camel en Marlboro uit de automaat kon trekken daar.
Dan was Lucky wel de lekkerste.
Nu rook ik altijd L&M, als dat er niet is Pall Mall of JPS
Juist geen stevige shag zodat de wiet beter tot zijn recht komt qua smaakquote:Op donderdag 5 december 2013 02:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als tip zou ik je Van Nelle stevig aanraden. Vind ik persoonlijk het lekkerst om mijn joints mee te draaien.
Niet zoveel shag indoen. En stevig is ook gewoon halfzwaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Juist geen stevige shag zodat de wiet beter tot zijn recht komt qua smaak
Hippieshag is nog beter, wil ik zelf ook. Smaken joints zoveel beter doorquote:
Dat american spirit oid? Dat doet een vriendin ook door haar joints.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hippieshag is nog beter, wil ik zelf ook. Smaken joints zoveel beter door
Jupquote:Op donderdag 5 december 2013 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat american spirit oid? Dat doet een vriendin ook door haar joints.
Geen lucifers hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
Soms kom je om in de aanstekers, en net ging mijn enige aansteker kapot.
Nu moet ik naar de geyser lopen om mijn peuk aan te steken_!
Geen kaars ergens liggen? Desnoods steek je de kopkaas in de fik dat blijft vast ook wel branden.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
Soms kom je om in de aanstekers, en net ging mijn enige aansteker kapot.
Nu moet ik naar de geyser lopen om mijn peuk aan te steken_!
Altijd handig voor noodgevallen en die dingen kostten echt maar een paar centquote:Op donderdag 5 december 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht heb ik nog ergens een doosje lucifers liggenZal zo eens kijken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd handig voor noodgevallen en die dingen kostten echt maar een paar cent
Zien jullie ook okselhaar op 2:32?quote:
Haha lijkt wel zo idd maar is schaduw denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zien jullie ook okselhaar op 2:32?
Of kijk is dat gewoon haar hoofdhaar?![]()
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Robertsquote:Op donderdag 5 december 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan het niet goed zienMaar het is alles behalve okselhaar haha
Doe eens een screenshot, ik weet niet welke je bedoelt. Die op 2:38 is gewoon haar hoofdhaar wat ervoor hangtquote:Op donderdag 5 december 2013 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Roberts.
En toch lijkt het echt zo te zijn als ik het vertraagd afspeel.
[ afbeelding ]
Haha true maar ik weet wel zeker dat deze meiden nooit okselhaar hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Roberts.
En toch lijkt het echt zo te zijn als ik het vertraagd afspeel.
[ afbeelding ]
juah niet heel bijzonder maar wel okequote:Op donderdag 5 december 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar vinden jullie het ook een leuk filmpje? Ze hebben er meer trouwens
In dat filmpje van net zitten er echt een paar tussen die net op een man lijken ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige meiden van Victoria's Secret vind ik wel knap en sommige eigenlijk totaal niet (naja wel knap maar niet wauw ofzo)
Dan ligt dat dus niet aan mij. Er zat één tussen en dat leek wel een omgebouwdequote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
In dat filmpje van net zitten er echt een paar tussen die net op een man lijken ofzo
Verder wel knappe, ja
Wheh, ik zou het wel grappig vinden als het wel zo wasquote:Op donderdag 5 december 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
Hebbes![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ´t gewoon beetje die schaduw is thoughKan me niet voorstellen dat ze Victoria's Secret modellen voor zulke opnames en in zulke kleding met behaarde oksels laten rondlopen
Ik vind Doutzen Kroes en Miranda Kerr erg mooi in het filmpjequote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige meiden van Victoria's Secret vind ik wel knap en sommige eigenlijk totaal niet (naja wel knap maar niet wauw ofzo)
Candice volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 02:58 schreef moemoe het volgende:
1:34 is toch Miranda? Of is dat Candice?
Er zijn ook best wel wat omgebouwde mannen die het nog aardig verschoppen als (vrouwelijk) modelquote:Op donderdag 5 december 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ligt dat dus niet aan mij. Er zat één tussen en dat leek wel een omgebouwde
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dus helemaal niet zo knap..
(Alessandra Ambrosio)
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
(Alessandra Ambrosio)
ook geen mooie bh trouwensquote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
(Alessandra Ambrosio)
Ook niet echt, iets beter maar op meeste foto's vind ik haar niet mooi.quote:
ja van de post.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welkom terug!
Laatste loodjes van je bijbaan toch?
Ja zit eraan te komen nouquote:Op donderdag 5 december 2013 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pak je de drukke decembermaand nog wel mee?
Ligt eraan wat voor werkquote:Op donderdag 5 december 2013 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo fijn. Drukte op het werk.
Dan ben ik meestal op mijn best.
Ik zit me te bedenken of ik een baan heb gehad waarbij het druk was en ik het niet leuk vond.quote:
tja ontslag nemen is nou niet echt een optie in deze moeilijke tijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 04:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zit me te bedenken of ik een baan heb gehad waarbij het druk was en ik het niet leuk vond.
Volgens mij nam ik gewoon ontslag als het me niet beviel.
Hoe lang ga je nog door eigenlijk met je werk?quote:Op donderdag 5 december 2013 04:18 schreef FL_Freak het volgende:
tja ontslag nemen is nou niet echt een optie in deze moeilijke tijden
Heb trouwens een paint gemaakt, check het topic
Dit is overigens een compliment.quote:Op donderdag 5 december 2013 04:24 schreef moemoe het volgende:
Voor jouw 'handschrift' heb ik héél véél zin nodig. Morgen, oké?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
JarigDus maar even snel een liedje opgenomen
Gefeliciteerd! Ik draag deze joint op aan jouquote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Mijn vraag van waarom je er was was niet gemeen bedoeld hoor. Gewoon waarom je deze SC had gevonden aangezien er 100 meer zijn.
Maar nu weet ik dat whuahua
Het regent hier en waait best hard.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier in het oosten merk ik er niks van
Dank:)quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Mijn vraag van waarom je er was was niet gemeen bedoeld hoor. Gewoon waarom je deze SC had gevonden aangezien er 100 meer zijn.
dan zal het ook wel hier komenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Braddie het volgende:
Dank allen
Het waait hier ook aardig hard, gecombineerd met regen, toch wel wat gezeik zo in Hilversum.
Dan woon je best dichtbij mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Braddie het volgende:
Dank allen
Het waait hier ook aardig hard, gecombineerd met regen, toch wel wat gezeik zo in Hilversum.
Look at that damage control!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Oh en gratz boy.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
Ben jij dat? Knap hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
14.. damnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
Moet nog steeds beginnen aan 14 sinterklaasgedichten en als ik ze uitgeprint wil hebben (en niet handgeschreven) dan heb ik nog ongeveer 4 uur de tijd
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
Moet nog steeds beginnen aan 14 sinterklaasgedichten en als ik ze uitgeprint wil hebben (en niet handgeschreven) dan heb ik nog ongeveer 4 uur de tijd
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.
Maar hier heb je gewoon wat zooi, dan kan de sint weer voor die kloteschimmel op zoek naar wat hooi.
print 14× en done.
quote:Een klant van het Amerikaanse fastfoodrestaurant Wendy's deed een onsmakelijke ontdekking toen ze een hap nam van haar hamburger. Ze trof een halfopgerookte joint aan in het eten.
De vrouw belde direct het alarmnummer, waarop de schuldige medewerkster van Wendy’s werd opgespoord en gearresteerd.
Volgens de politie gaf de 32-jarige bediende Amy Seiber al snel toe dat de joint van haar was. Ze zou geblowd hebben onder werktijd en stopte per ongeluk de joint in de hamburger.
Seiber is per direct ontslagen en aangehouden voor het bezit van marihuana, meldt TMZ.
Volgens de nieuwssite kreeg de klant last van buikpijn. Ook klaagde ze over verschijnselen van voedselvergiftiging en ging hiermee naar het ziekenhuis. Wendy’s bood aan om de ziekenkosten te betalen. Daarnaast kreeg de vrouw een waardebon van 50 dollar, omgerekend bijna 37 euro.
hehehequote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.
Maar hier heb je gewoon wat zooi, dan kan de sint weer voor die kloteschimmel op zoek naar wat hooi.
print 14× en done.
Kom op, die lui in het ziekenhuis zijn toch opgeleid? Die kunnen bij binnenkomst toch al zeggen "Mevrouw, dat zit tussen uw oren".quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Daarnaast kreeg de vrouw een waardebon van 50 dollar, omgerekend bijna 37 euro.
Sint kocht allemaal spullen,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
Dezequote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Zwarte Piet rent over de daken,
Totdat hij op z'n bek ging,
Hij viel toen van het huis af,
met z'n kop recht op de straat,
Overal lag bloed en hersens,
En een meisje zat er helemaal onder,
Die heeft nu een dik trauma en slaat later d'r eerstgeboren kind dood met een frituurpan,
Dit rijmt ook helemaal niet,
Godverdomme wat een kutgedicht,
Hopelijk is het cadeautje beter,
Ik ben vergeten wat het was.
Hoezo, je bent al een stuk of vier gedichten verder.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
hahahaha mafketelsik moet maar eens het internet uitzetten ofzo
schiet niet op dit
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoezo, je bent al een stuk of vier gedichten verder.
Ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Kut weer en 'moet' nog naar de shop en winkel
Steek een vinger in je kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook
Maar eerst maar eens weer naar mijn lege worddocument staren
Steek 'em in je kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn dakraam trilt vrij onheilspellend
Ik geen één maar de storm valt het ook wel mee hier, vooral véél regenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb al 6 ambulances gehoord in een half uur
Of een dak in je gatquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje dan heb ik een gat in mijn dak
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geen één maar de storm valt het ook wel mee hier, vooral véél regen
Wowquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnen
Nee dan heb je..quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje dan heb ik een gat in mijn dak
datquote:
Het dichtstbijzijnde ziekenhuis hier mag niemand meer in of uit door mogelijke schade aan het dakquote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowNee zo erg is het hier lang niet. Straks als ik naar de shop ga enz maar even kijken wat de schade hier is in het Centrum maar valt allemaal wel mee
Misschien wat wateroverlast ofzo
Haha lekker dan, moet zo nog een stuk fietsen naar huis. En dat terwijl ik gewoon een auto heb, maarnee ik moest zo nodig sportief zijn vanochtendquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnen
Goed hoor, niks aan t handjequote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stuuuu
Hoe is het met je chick afgelopen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Alleen thuis bij vriend, huistelefoon gaat. Struggle of ik moet opnemen of niet
Gewoon opnemen. Altijd opnemen. En dan iets als "Met de telefoon van Bladiebla".quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Alleen thuis bij vriend, huistelefoon gaat. Struggle of ik moet opnemen of niet
Hoezo niet helemaal zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en gratz boy.![]()
Niet helemaal zeker wat ik van je liedje moet vinden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
Keihard fappen terwijl je op een kantoorstoel poept.
neequote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:33 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind het zo flauw als mensen mij voor racist uitmaken. Ik kan er toch niks aan doen dat negers zo dom en lui zijn?
Sorryquote:
Rip jij danquote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Haha lekker dan, moet zo nog een stuk fietsen naar huis. En dat terwijl ik gewoon een auto heb, maarnee ik moest zo nodig sportief zijn vanochtend
Achteraf is ze gevuld met room en plakkerig bovenop?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil met mijn tom ook wel in jouw pouce.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Achteraf is ze gevuld met room en plakkerig bovenop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |