Look at that damage control!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Mijn vraag van waarom je er was was niet gemeen bedoeld hoor. Gewoon waarom je deze SC had gevonden aangezien er 100 meer zijn.
Maar nu weet ik dat whuahua
Oh en gratz boy.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
JarigDus maar even snel een liedje opgenomen
Ben jij dat? Knap hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:58 schreef Braddie het volgende:
JarigDus maar even snel een liedje opgenomen
14.. damnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
Moet nog steeds beginnen aan 14 sinterklaasgedichten en als ik ze uitgeprint wil hebben (en niet handgeschreven) dan heb ik nog ongeveer 4 uur de tijd
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
Moet nog steeds beginnen aan 14 sinterklaasgedichten en als ik ze uitgeprint wil hebben (en niet handgeschreven) dan heb ik nog ongeveer 4 uur de tijd
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.
Maar hier heb je gewoon wat zooi, dan kan de sint weer voor die kloteschimmel op zoek naar wat hooi.
print 14× en done.
quote:Een klant van het Amerikaanse fastfoodrestaurant Wendy's deed een onsmakelijke ontdekking toen ze een hap nam van haar hamburger. Ze trof een halfopgerookte joint aan in het eten.
De vrouw belde direct het alarmnummer, waarop de schuldige medewerkster van Wendy’s werd opgespoord en gearresteerd.
Volgens de politie gaf de 32-jarige bediende Amy Seiber al snel toe dat de joint van haar was. Ze zou geblowd hebben onder werktijd en stopte per ongeluk de joint in de hamburger.
Seiber is per direct ontslagen en aangehouden voor het bezit van marihuana, meldt TMZ.
Volgens de nieuwssite kreeg de klant last van buikpijn. Ook klaagde ze over verschijnselen van voedselvergiftiging en ging hiermee naar het ziekenhuis. Wendy’s bood aan om de ziekenkosten te betalen. Daarnaast kreeg de vrouw een waardebon van 50 dollar, omgerekend bijna 37 euro.
hehehequote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sint zat te denken wat hij jou nou zou schenken.
Maar hier heb je gewoon wat zooi, dan kan de sint weer voor die kloteschimmel op zoek naar wat hooi.
print 14× en done.
Kom op, die lui in het ziekenhuis zijn toch opgeleid? Die kunnen bij binnenkomst toch al zeggen "Mevrouw, dat zit tussen uw oren".quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Daarnaast kreeg de vrouw een waardebon van 50 dollar, omgerekend bijna 37 euro.
Sint kocht allemaal spullen,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |