hehehehequote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Iedereen wil de foto zien na het lezen van de dm's, arme channie
Post ze hier ben je klaarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Iedereen wil de foto zien na het lezen van de dm's, arme channie
Ligt eraan of je op peners valt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Post ze hier ben je klaar
Al zijn ze mooi wil ik ze ook zien :p
Dit dus. No way dat ik ga klikken.quote:
Ik lach er ook omquote:
Zal het wel doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
Ze moet hem ook ff doorsturen aan Flippieee, voor de dropbox
Krijg ik ook een ban op dit account, nee dank jequote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Post ze hier ben je klaar
Al zijn ze mooi wil ik ze ook zien :p
Zelfde hier, ik ga ook niet klikken op de link. Word liever dood gevonden in een gayclubquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
Ik kreeg 'm al zonder dat ik er om hoefde te vragen.
Niet dat ik ook maar ooooooit die link aan ga klikken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit dus. No way dat ik ga klikken.
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je wilt het wel zien, niet ontkennen
Van een dief kan je niet stelenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Laat anders Chantie 'm aan je verkopen Klawie, ze is er echt goed in.
Dit dus. Het is maar goed dat ik niet doe aan suprises en sinterklaasquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Laat anders Chantie 'm aan je verkopen Klawie, ze is er echt goed in.
Uhuh, ontkenningsfasequote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpen
Ik moest ook zo hard lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heeft wel weer een geniaal plaatje (van GothicCynthia) op haar FB gezet. Traanogen heb ik ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |