Dezequote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Zwarte Piet rent over de daken,
Totdat hij op z'n bek ging,
Hij viel toen van het huis af,
met z'n kop recht op de straat,
Overal lag bloed en hersens,
En een meisje zat er helemaal onder,
Die heeft nu een dik trauma en slaat later d'r eerstgeboren kind dood met een frituurpan,
Dit rijmt ook helemaal niet,
Godverdomme wat een kutgedicht,
Hopelijk is het cadeautje beter,
Ik ben vergeten wat het was.
Hoezo, je bent al een stuk of vier gedichten verder.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
hahahaha mafketelsik moet maar eens het internet uitzetten ofzo
schiet niet op dit
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoezo, je bent al een stuk of vier gedichten verder.
Ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Kut weer en 'moet' nog naar de shop en winkel
Steek een vinger in je kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook
Maar eerst maar eens weer naar mijn lege worddocument staren
Steek 'em in je kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn dakraam trilt vrij onheilspellend
Ik geen één maar de storm valt het ook wel mee hier, vooral véél regenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef krullenbolletje het volgende:
En ik heb al 6 ambulances gehoord in een half uur
Of een dak in je gatquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje dan heb ik een gat in mijn dak
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geen één maar de storm valt het ook wel mee hier, vooral véél regen
Wowquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnen
Nee dan heb je..quote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje dan heb ik een gat in mijn dak
datquote:
Het dichtstbijzijnde ziekenhuis hier mag niemand meer in of uit door mogelijke schade aan het dakquote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WowNee zo erg is het hier lang niet. Straks als ik naar de shop ga enz maar even kijken wat de schade hier is in het Centrum maar valt allemaal wel mee
Misschien wat wateroverlast ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |