Jij?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Een paar keer meegemaakt, was niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
Haha jaquote:Op donderdag 5 december 2013 01:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja had grinder ook schoongemaakt, daarna in een joint gedaan en opgerookt. Was helemaal weg![]()
![]()
Je hebt me doorquote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
En dan met van die sjinees oogjes achter je pc zitten klikken om het klikken met je stonede bek.![]()
Dat ja of een half uur klooien met je telefoon om vergrendeling weg te krijgenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
En dan met van die sjinees oogjes achter je pc zitten klikken om het klikken met je stonede bek.![]()
Kan je beter morgenavond rokenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaEn ik moet nog 5 uur want moet container doen dus ik blijf wakker tot morgenvroeg
Truste ouwe beer van me.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed knuffelen, slaap lekker allemaal![]()
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga douchen en mijn bed knuffelen, slaap lekker allemaal![]()
Kijk zo ffquote:Op donderdag 5 december 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
http://www.boohbah.tv/zone.html
Veel plezier Ama![]()
Perfect medicijn als je te stoned bent.
Eh een blauwe!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh een blauwe!
Allemaal recht zitten en doen of er niks aan de hand is.
verstop gelijk mijn paspoortquote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh een blauwe!
Allemaal recht zitten en doen of er niks aan de hand is.
Bleh politieagenten.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Vind het nog best een boeiend programma. 'Nederlandse realityserie die een exclusief beeld achter de schermen van de Forensische Opsporing van Politie Nederland biedt'
CSI maar dan echt.
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.quote:
Ama, ik ga morgenavond lekker wietje draaien maar wil dit met shag doen ipv sigaretten. Smaak enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.
Als ik straks nog tijd heb zal ik even kijken. Bookmark m wel voor later!quote:Op donderdag 5 december 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de toffe kant van de politie. Lijken een naam geven etc.
Ik rook zelf altijd half zwaar pall mall maar van dat hippie shag (american spirit) is ook chill. Wil ik zelf over 2 weken ook kopen speciaal voor jointsquote:Op donderdag 5 december 2013 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ama, ik ga morgenavond lekker wietje draaien maar wil dit met shag doen ipv sigaretten. Smaak enzo.
Welke shag rook jij altijd voor bij de wiet?
Ik vind het in ieder geval erg boeiend. Je ziet ook echt dat lijk (alleen hoofd weggeblurt) enzquote:Op donderdag 5 december 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik straks nog tijd heb zal ik even kijken. Bookmark m wel voor later!
Mmmm wat heb ik lekkere haze. Aankomend weekend meer van regelen.
Pall Mall shagquote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook zelf altijd half zwaar pall mall maar van dat hippie shag (american spirit) is ook chill. Wil ik zelf over 2 weken ook kopen speciaal voor joints
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |