Ik heb 2 weken lang Zilver gerookt en ben toch terug gegaan naar Pall Mall. Pall Mall is echt mijn merk qua shag en sigaretten (en bij teveel geld rook ik graag Lucky Strike sigaretten)quote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pall Mall shagDie rode heb ik ook wel een tijdje gerookt, maar vond Drum net iets lekkerder.
Goede tip wel, haal ik dat wel ff bij de winkel morgen
Als tip zou ik je Van Nelle stevig aanraden. Vind ik persoonlijk het lekkerst om mijn joints mee te draaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pall Mall shagDie rode heb ik ook wel een tijdje gerookt, maar vond Drum net iets lekkerder.
Goede tip wel, haal ik dat wel ff bij de winkel morgen
Lucky's rookte ik altijd bij het stappen in Zwolle, omdat je alleen maar Lucky, Camel en Marlboro uit de automaat kon trekken daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken lang Zilver gerookt en ben toch terug gegaan naar Pall Mall. Pall Mall is echt mijn merk qua shag en sigaretten (en bij teveel geld rook ik graag Lucky Strike sigaretten)
Camel is viesquote:Op donderdag 5 december 2013 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lucky's rookte ik altijd bij het stappen in Zwolle, omdat je alleen maar Lucky, Camel en Marlboro uit de automaat kon trekken daar.
Dan was Lucky wel de lekkerste.
Nu rook ik altijd L&M, als dat er niet is Pall Mall of JPS
Juist geen stevige shag zodat de wiet beter tot zijn recht komt qua smaakquote:Op donderdag 5 december 2013 02:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als tip zou ik je Van Nelle stevig aanraden. Vind ik persoonlijk het lekkerst om mijn joints mee te draaien.
Niet zoveel shag indoen. En stevig is ook gewoon halfzwaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Juist geen stevige shag zodat de wiet beter tot zijn recht komt qua smaak
Hippieshag is nog beter, wil ik zelf ook. Smaken joints zoveel beter doorquote:
Dat american spirit oid? Dat doet een vriendin ook door haar joints.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hippieshag is nog beter, wil ik zelf ook. Smaken joints zoveel beter door
Jupquote:Op donderdag 5 december 2013 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat american spirit oid? Dat doet een vriendin ook door haar joints.
Geen lucifers hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
Soms kom je om in de aanstekers, en net ging mijn enige aansteker kapot.
Nu moet ik naar de geyser lopen om mijn peuk aan te steken_!
Geen kaars ergens liggen? Desnoods steek je de kopkaas in de fik dat blijft vast ook wel branden.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Monopoly het volgende:
Soms kom je om in de aanstekers, en net ging mijn enige aansteker kapot.
Nu moet ik naar de geyser lopen om mijn peuk aan te steken_!
Altijd handig voor noodgevallen en die dingen kostten echt maar een paar centquote:Op donderdag 5 december 2013 02:32 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht heb ik nog ergens een doosje lucifers liggenZal zo eens kijken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd handig voor noodgevallen en die dingen kostten echt maar een paar cent
Zien jullie ook okselhaar op 2:32?quote:
Haha lijkt wel zo idd maar is schaduw denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zien jullie ook okselhaar op 2:32?
Of kijk is dat gewoon haar hoofdhaar?![]()
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Robertsquote:Op donderdag 5 december 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan het niet goed zienMaar het is alles behalve okselhaar haha
Doe eens een screenshot, ik weet niet welke je bedoelt. Die op 2:38 is gewoon haar hoofdhaar wat ervoor hangtquote:Op donderdag 5 december 2013 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Roberts.
En toch lijkt het echt zo te zijn als ik het vertraagd afspeel.
[ afbeelding ]
Haha true maar ik weet wel zeker dat deze meiden nooit okselhaar hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar misschien denk ik nog te veel aan Julia Roberts.
En toch lijkt het echt zo te zijn als ik het vertraagd afspeel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |