juah niet heel bijzonder maar wel okequote:Op donderdag 5 december 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar vinden jullie het ook een leuk filmpje? Ze hebben er meer trouwens
In dat filmpje van net zitten er echt een paar tussen die net op een man lijken ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige meiden van Victoria's Secret vind ik wel knap en sommige eigenlijk totaal niet (naja wel knap maar niet wauw ofzo)
Dan ligt dat dus niet aan mij. Er zat één tussen en dat leek wel een omgebouwdequote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
In dat filmpje van net zitten er echt een paar tussen die net op een man lijken ofzo
Verder wel knappe, ja
Wheh, ik zou het wel grappig vinden als het wel zo wasquote:Op donderdag 5 december 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
Hebbes![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ´t gewoon beetje die schaduw is thoughKan me niet voorstellen dat ze Victoria's Secret modellen voor zulke opnames en in zulke kleding met behaarde oksels laten rondlopen
Ik vind Doutzen Kroes en Miranda Kerr erg mooi in het filmpjequote:Op donderdag 5 december 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige meiden van Victoria's Secret vind ik wel knap en sommige eigenlijk totaal niet (naja wel knap maar niet wauw ofzo)
Candice volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 02:58 schreef moemoe het volgende:
1:34 is toch Miranda? Of is dat Candice?
Er zijn ook best wel wat omgebouwde mannen die het nog aardig verschoppen als (vrouwelijk) modelquote:Op donderdag 5 december 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ligt dat dus niet aan mij. Er zat één tussen en dat leek wel een omgebouwde
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dus helemaal niet zo knap..
(Alessandra Ambrosio)
quote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
(Alessandra Ambrosio)
ook geen mooie bh trouwensquote:Op donderdag 5 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
(Alessandra Ambrosio)
Ook niet echt, iets beter maar op meeste foto's vind ik haar niet mooi.quote:
ja van de post.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welkom terug!
Laatste loodjes van je bijbaan toch?
Ja zit eraan te komen nouquote:Op donderdag 5 december 2013 03:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pak je de drukke decembermaand nog wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |