Haha lekker dan, moet zo nog een stuk fietsen naar huis. En dat terwijl ik gewoon een auto heb, maarnee ik moest zo nodig sportief zijn vanochtendquote:Op donderdag 5 december 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hier in noord Holland is het vrij hevig, bijna alle scholen zijn hier al sinds 12en uit omdat fietsen levensgevaarlijk is. Ging met mijn moeder rond 11en Sinterklaas tompoucen halen en heb meerdere mensen op de fiets bijna tegen een auto aan zien waaien. En toen was het nog amper begonnen
Goed hoor, niks aan t handjequote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stuuuu
Hoe is het met je chick afgelopen?
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Alleen thuis bij vriend, huistelefoon gaat. Struggle of ik moet opnemen of niet
Gewoon opnemen. Altijd opnemen. En dan iets als "Met de telefoon van Bladiebla".quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Alleen thuis bij vriend, huistelefoon gaat. Struggle of ik moet opnemen of niet
Hoezo niet helemaal zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en gratz boy.![]()
Niet helemaal zeker wat ik van je liedje moet vinden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
Keihard fappen terwijl je op een kantoorstoel poept.
neequote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:33 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind het zo flauw als mensen mij voor racist uitmaken. Ik kan er toch niks aan doen dat negers zo dom en lui zijn?
Sorryquote:
Rip jij danquote:Op donderdag 5 december 2013 16:11 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Haha lekker dan, moet zo nog een stuk fietsen naar huis. En dat terwijl ik gewoon een auto heb, maarnee ik moest zo nodig sportief zijn vanochtend
Achteraf is ze gevuld met room en plakkerig bovenop?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil met mijn tom ook wel in jouw pouce.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Achteraf is ze gevuld met room en plakkerig bovenop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |