het zou eerder een iglo worden ...dus helaash ik moet je terleurstellenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij daar nu op gaat zitten soppen en die pics weer naar mij stuurt.
Maken we er een infinite FOK! fap/sop cirkel van met usersfoto's
ZGAN/refurbishedquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?
doe dat maar niet, anders kan je ons niet vermaken hierquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkers
Komt goedquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit scheet, iedereen is welkom zonder gezeik jeweet
Ik kan goed blindelinks typen hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 00:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ZGAN/refurbished
[..]
doe dat maar niet, anders kan je ons niet vermaken hier
Precies wat ik wou zeggenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
Die switch van cybergothic naar zware gristenen van Gothic Cynthia laat wel eens weer mooi zien hoe fucking labiel dat mens is
Wil d'r over een jaar of 10 nog wel eens zien
Ik blinderechts en middenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik kan goed blindelinks typen hoor
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.quote:
Mag ik je iets serieus vragenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.
Jij wel jaquote:
Te makkelijk dat ik niet eens de grap maakquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik druk 'm toch altijd in het verkeerde gat.
Ligt er aan of je een serieus antwoord terug verwacht.quote:
Hahaha jahquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij wel ja
[..]
Te makkelijk dat ik niet eens de grap maak
Hap hap hap....dat zal lekker smaken....dat zal lekker smaken.....quote:
Lama dan.....quote:Op donderdag 5 december 2013 00:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een serieus antwoord terug verwacht.
Godver nu ben ik weer nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lama dan.....
Als ik stoned ben kan ik op alles lekker ingaan....
Ik proef niksquote:Op donderdag 5 december 2013 00:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha jah
[..]
Hap hap hap....dat zal lekker smaken....dat zal lekker smaken.....
Ja dat zei ik je tochquote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver nu ben ik weer nieuwsgierig.
Aaahquote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik word er bang van als ik er aan denk
Geniet ervan. Dat stond toch altijd al op nul bij jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
tjoepie timeeeeeeeeeee.....
en gedachte op nul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |