Maar hoe oud was je nou?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Whahaha nee je mag ze houden een mooie dame wil ik wel altijd een blik op werpen
Ben al blij genoeg voor d'r dat ze die gekke buizen niet meer op d'r hoofd draagtquote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is echt helemaal into god tegenwoordig haha
Niet alleen op FB, ook hierquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heeft wel weer een geniaal plaatje (van GothicCynthia) op haar FB gezet. Traanogen heb ik ervan
Iets met aap en gouden ringquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Heeft ze nou zelfs ineens een andere kledingstyle?
Die aap stijgt ook wel in waarde met een gouden ring om.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er wel een héél klein beetje op vooruit gegaan
hahahaha jaaa ik ging echt stukquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
'Gaat om de verandering die je kan zien in gezicht' GODVER Raap me op Moira.
Ik ben daar heel goed in.......Mensen laat mij ff met rust joh over die vieze piemel foto hahahaha vraag elkaar even.....quote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
Laat anders Chantie 'm aan je verkopen Klawie, ze is er echt goed in.
Aight aight, swag.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben echt 19 maar om de coffeshop in te komen moest je 21 zijn
Dat weet ik niet, heb hele hype rondom haar niet gevold.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er wel een héél klein beetje op vooruit gegaan
We zouden haar moeten opgeven voor The Biggest Loserquote:
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben daar heel goed in.......Mensen laat mij ff met rust joh over die vieze piemel foto hahahaha vraag elkaar even.....
Het is dat ik lekker in bed lig ander had ik een foto van me id gepost 😄quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight, swag.
Unscrewed was eerst 21 maar nu is hij 16
'Ik vind dat gothic in strijd is met het geloof dat is mijn mening! Klaar en als ik me er niet meer goed bij voel verkoop ik het. Dat is nog altijd mijn keus of je nu mee eens bent of niet!'quote:
Ja die shampoo moet ik ook nog steeds hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight, swag.
Unscrewed was eerst 21 maar nu is hij 16
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkersquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik 'm door kunnen verkopen als nieuw omdat ik nog niet gekeken heb?
Haha maakt niet uit scheet, iedereen is welkom zonder gezeik jeweetquote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is dat ik lekker in bed lig ander had ik een foto van me id gepost 😄
Als jij daar nu op gaat zitten soppen en die pics weer naar mij stuurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik heb er trouwens nog meer..hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prik in mijn ogen met sateprikkers
wow wow waar zit jij allemaal te lezen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Ik vind dat gothic in strijd is met het geloof dat is mijn mening! Klaar en als ik me er niet meer goed bij voel verkoop ik het. Dat is nog altijd mijn keus of je nu mee eens bent of niet!'
'Deze kleding voelt niet meer goed. En gothic is de duivel is in strijd met God en daarom voelt het niet meer goed!'
Over het feit dat ze haar hele kledingkast verkoopt qua inhoud. hihih
Goeie shit welquote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die shampoo moet ik ook nog steeds hebben.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |