Stoners zijn ook niets voor mijquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snow is moeilijk, ze wil geen stoner maar toch gek op spleetogen. Made me confuus.
Oh dan blijf ik welquote:Op donderdag 5 december 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee hoeft niet anders moet ik weer in 2 topics tegelijk gaan SC'en en dat lukt niet als ik stoned ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoners zijn ook niets voor mij
Wel toffe mensen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Je boy Mono is een beroemde tata geworden. Voor de 2e keer in 3 maanden op de lokale televisie gekomen![]()
http://rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=26509
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb
Belgische PralinesOH MIJN GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb Milka met M&Ms en ook nog een reep met Oreo's
Fuck the EBU.
Da's waarquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.
Goed meisje gaat slechtquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag hier denk ik wel posten nu
Zeker waarquote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoners zijn er in alle soorten en maten dus is niet echt een uitspraak over te doen.
Nee nog steeds nietquote:
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stoners zijn ook niets voor mij
Wel toffe mensen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb
Belgische PralinesIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de bas gehaald![]()
Nomquote:Op donderdag 5 december 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
Maar ik heb Milka met M&Ms en ook nog een reep met Oreo's
Sowieso altijd de linker eerst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoen
Gelukkig maar, ik heb liever een man die met links begintquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet alle wietrokende mensen strikken als eerste hun rechterschoen
Of als een zielige film waarin een meisje kanker krijgt ofzo.quote:
Vaak vergeet ik ze te strikken.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of als een zielige film waarin een meisje kanker krijgt ofzo.
Gaat slecht met haar weetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |