Jatchogquote:
Ja, ze zijn gelukkig niet met al te veel narigheid uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Leuk dat het dan alsnog gewoon kan
Jij kiest 'm uit...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jatchog
Ben ook wel benieuwd hoe het is met al die 'nieuwe mensen' erbij
Sowieso is Mono een baas met gedichten, die past perfect in de familie wat humor betreft
Toen mijn ex een keer meedeed (zware dislect en af en toe een behoorlijke josti) was het echt zo van "aaaah leuk dat je het toch probeert" [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
We hebben trouwens ook een soort kristal die opzwelt als je het in water stopt ofzo.
Die heeft mijn zus 10 jaar geleden voor Sinterklaas gekregen, en is gewoon nooit gebruiktDus die dook het jaar erna en enkele jaren daarna net zo hard weer op
Volgens mij is hij nu weer kwijt, maar nog steeds ongebruikt
Dus als we die weer vinden is die voor de volgende Sinterklaas weer als cadeau
Ik heb ook iets wat opzweltquote:Op donderdag 5 december 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
We hebben trouwens ook een soort kristal die opzwelt als je het in water stopt ofzo.
Die heeft mijn zus 10 jaar geleden voor Sinterklaas gekregen, en is gewoon nooit gebruiktDus die dook het jaar erna en enkele jaren daarna net zo hard weer op
Volgens mij is hij nu weer kwijt, maar nog steeds ongebruikt
Dus als we die weer vinden is die voor de volgende Sinterklaas weer als cadeau
hehequote:
Dat is deze reeks toch alquote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Onorgineel het volgende:
wat een verhalen moira jezus schrijf een boek
Om dan met Mono thuis te komenquote:
HAHA LEUK GARPJENquote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Om dan met Mono thuis te komen![]()
![]()
NEE GRAPJE HOOR MONO IS TOF
Ik ben vergeten hoe jij eruit ziet dus weet niet hoe ik je moet spottenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Je boy Mono is een beroemde tata geworden. Voor de 2e keer in 3 maanden op de lokale televisie gekomen![]()
http://rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=26509
Videoquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe jij eruit ziet dus weet niet hoe ik je moet spottenFf foto checken
Nee, foto van jou op facebook en dan video. anders weet ik niet wie ik moet spotten in de videoquote:
Wij zijn samen beroemdquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Je boy Mono is een beroemde tata geworden. Voor de 2e keer in 3 maanden op de lokale televisie gekomen![]()
Hoe die ook nog even een zwoele blik richting camera werptquote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Hallon
Speciaal voor jou, omdat jij mooi meisje bent :$ :$quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe die ook nog even een zwoele blik richting camera werpt![]()
Breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef klawie het volgende:
Het is tijd voor een stonermeet dan weet ik gelijk wie wie is
Zal 'm in de latenightfapque gooien.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat jij mooi meisje bent :$ :$
Ja jij was er doorheen geslapen hommoquote:
Ja ik moet geen spontane drugs meer eten de dag voordat ik afspraken heb.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij was er doorheen geslapen hommoWas wel zonde
Iedereen had je graag ook willen meeten
Stu was er ook al niet omdat hij de dag ervoor pillen had gedaanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik moet geen spontane drugs meer eten de dag voordat ik afspraken heb.
Die uitnodiging heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu was er ook al niet omdat hij de dag ervoor pillen had gedaan
Maar die heb ik nog wel gemeet toen hij bij Mono en mij thuis bleef crashen
Stoned Zoo Tycoon gespeeld
Gaan we Mono towerbridgen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die uitnodiging heb ik dan gemist.![]()
Sowieso dat we dan geen tijd hebben om zoo tycoon te spelen.
Hell mothafucka... I mean, yes sir dean Moira, sir!quote:
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.quote:
Hehe, wedje leggen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.
Alsof jij een rondje dronken twister met glijmiddel kan weerstaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij te kunnen towebridgen. Je hebt nog meer kans om een downie kind van 4 te mogen baffen dan dat.
Ik mag hier denk ik wel posten nuquote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er werd wiet gerookt maar alles kwam naar binnen![]()
En volgens mij zit er heeeeeel klein whiskey in mn cola
What?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Channie83 het volgende:
Jaaaa Ama iemand hier op fok heeft Viro erbij gelapt en heeft tie een ban tot 10dec
1 of andere koelie meid die graag puntjes wil scoren
Tevens:quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag hier altijd posten. Vooral pics met je mooie lach erop worden hier altijd goed ontvangen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag hier denk ik wel posten nu
OMG LB GOES HARDCOREquote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag hier denk ik wel posten nu
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij mag hier altijd posten. Vooral pics met je mooie lach erop worden hier altijd goed ontvangen.
Maar ik wou nietsquote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG LB GOES HARDCORE
Wat meerderjarigheid wel niet met zo'n badass als jij kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |