Je doet al 7 dagen over 14 gedichten. Nouja 7 dagen over 3 gedichten en die andere 11 binnen 24 uur.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Nog steeds maar 3 gedichten trouwens. Net wiet gehaald.
Eigenlijk wil ik nu eerst blowen want hele dag vrij geweest en nog geen joint aangeraakt.
Maar moet ook nog 11 gedichten schrijven.
Maar geen zin in.
Maar morgen heb ik maar tot 17:00 om gedichten te schrijven want dan moet ik werken, en als ik daarna nog wat moet schrijven moet ik het met de hand doen (wat ook niet echt een probleem is maar moet zaterdag óók werken dus heb nauwelijks tijd).
Hoewel ik ook wel gewoon alsnog kan blowen omdat ik daar zin in heb en dan maar gewoon hopen dat ik ineens stoner inspiratie krijg ofzo en aan de lopende band bazengedichten uit m'n duim zuig.
Mja dat dacht ik gister ook en toen deed ik ook niks
Dilemma's, dilemma's....
Nehh, ons gezin is altijd een baas met gedichten schrijven. Gewoon zelf schrijven zonder cliché's en aangepast aan de persoon, situatie en het cadeautjequote:Op donderdag 5 december 2013 22:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Google op zo'n gedichten generator
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je doet al 7 dagen over 14 gedichten. Nouja 7 dagen over 3 gedichten en die andere 11 binnen 24 uur.
Moira voldoet aan het stonerprofiel.
waarom moet je er zoveel schrijven?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Nog steeds maar 3 gedichten trouwens. Net wiet gehaald.
Eigenlijk wil ik nu eerst blowen want hele dag vrij geweest en nog geen joint aangeraakt.
Maar moet ook nog 11 gedichten schrijven.
Maar geen zin in.
Maar morgen heb ik maar tot 17:00 om gedichten te schrijven want dan moet ik werken, en als ik daarna nog wat moet schrijven moet ik het met de hand doen (wat ook niet echt een probleem is maar moet zaterdag óók werken dus heb nauwelijks tijd).
Hoewel ik ook wel gewoon alsnog kan blowen omdat ik daar zin in heb en dan maar gewoon hopen dat ik ineens stoner inspiratie krijg ofzo en aan de lopende band bazengedichten uit m'n duim zuig.
Mja dat dacht ik gister ook en toen deed ik ook niks
Dilemma's, dilemma's....
We vieren het dit jaar met 7 personen, voor iedereen 2 cadeautjes (voorheen deden we het met 4 personen en dan was het minimaal 3 cadeautjes pp), en we doen bij elk cadeautje een gedicht, doen we altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
waarom moet je er zoveel schrijven?
Denk dat het een beetje op gaat vallen bij familieleden danquote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef badtripbob het volgende:
Pep snuiven. Komen de gedichten zo uit je vloeien
dus er worden dan 84 gedichten voorgelezen die avond?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
We vieren het dit jaar met 7 personen, voor iedereen 2 cadeautjes (voorheen deden we het met 4 personen en dan was het minimaal 3 cadeautjes pp), en we doen bij elk cadeautje een gedicht, doen we altijd
Voor mij is dat dus 12 cadeautjes en gedichten, maar heb er ook nog 2 extra bij zitten
Verrekquote:Op donderdag 5 december 2013 22:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
dus er worden dan 84 gedichten voorgelezen die avond?
of denk ik nu helemaal verkeerd.
haha lache tochquote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verrek
Waarschijnlijk wel, ja
Maar we zijn altijd wel een hele avond bezig
Alles beneden de rivierenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Oja, dan ging ik nu wel slapen
Morgen veel te druk, moet helemaal naar het zuiden van het landkakzooi.
Ja precies, we doen ook altijd all original enzo. Maakt het persoonlijk en leuk en we hebben allemaal wel dicht-skills (gewoon fatsoenlijke rijm en evenveel lettergrepen, goede kadans erin enzo) dus cliché's doen is sowieso niet echt een optiequote:Op donderdag 5 december 2013 22:32 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha lache toch![]()
maar dan is het ook wel zo leuk als niet ieder gedicht met zo een standaard zin begint
haha dat wordt een lange avond dusquote:Op donderdag 5 december 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
Of gewoon een heel gedicht waarvan het laatste woord altijd op elkaar rijmt, gewoon heel het rijmwoordenboek af gaan
Is het soms een suikerbiet?
Nee, en ook geen liefdeslied.
Maar wat ligt daar in 't verschiet?
Dat is vast jouw favoriet!
En dat dan net zo lang door totdat alle rijmwoorden op -iet op zijn
A.s. zaterdagavondquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha dat wordt een lange avond dus![]()
wanneer vier je het? en is het met vrienden of familie?
klinkt gezellig!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
A.s. zaterdagavond
Vroegâh deden we gewoon met z'n 4en als gezin (vader/moeder/zus/ik) en later kwam er een enkel jaar een (nu ex-)vriendje bij van m'n zus of mij
Dit jaar met m'n moeder, m'n vader, een vriendin van m'n vader (vriendin van de familie), m'n zus, haar vriend, ik en mijn vriend (Mono)
Druk, dus
Wij hebben de laatste jaren ook een steeds skeerdere Sinterklaas gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef aadspagaat het volgende:
ik heb al sinds dat ik in niet meer in sinterklaas geloof, geen sinterklaas meer geviert.
helaas hadden we niet zoveel geld vroeger en ik zie het mezelf nou niet met vrienden vieren, dan liever de kroeg in
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar m'n moeder komt toch elk jaar weer meedoen haha
Leuk dat het dan alsnog gewoon kanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren ook een steeds skeerdere Sinterklaas gehadVolgens mij valt het dit jaar wel weer mee. Maar paar jaar terug heb ik gewoon een tas boodschappen gehaald voor het hele gezin
En zochten we de zolder af op zoek naar leuke handige dingetjes die uit het oog verloren zijn maar wel nog zo goed als nieuw
En gewoon kleine goedkope dingetjes.
Gaat ook om het idee
Toen 2 jaar geleden m'n ouders in een scheiding lagen leek het ook de laatste keer dat we het (toen heel krampachtig hehe) met z'n 4en zouden vieren, maar m'n moeder komt toch elk jaar weer meedoen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |