quote:
Omdat ze zelf mee kunnen roken zeker?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef aadspagaat het volgende:
aiit mijn blokkie hasj is onderweg!! vrienden van me komen vanuit amsterdam en rijden nog eens dik een kwartier om om langs mijn shop te gaan om een dik blok mee te nemen![]()
Dankje! Jij ookquote:
haha nee die gasten roken allemaal wietquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ze zelf mee kunnen roken zeker?
Jij bent heul nie nieuw, braddie is nieuw.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent heul nie nieuw, braddie is nieuw.
Een sigarettenfilter?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef klawie het volgende:
Ik kan tipjes draaien lol
Maar waarom mis ik bij jullie waar het filter moet???
Welk filter? Je tipje is je filter.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef klawie het volgende:
Ik kan tipjes draaien lol
Maar waarom mis ik bij jullie waar het filter moet???
Rook zowiezo geen skunk dat is troep rook alleen hashquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een sigarettenfilter?
Die horen niet thuis in je jonko, blijft alle THC aan kleven
Af en toe ben ik heel braafquote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welk filter? Je tipje is je filter.
Oh en je huiswerk dus netjes gemaakt.![]()
![]()
Mooi zoquote:
Als we Bram vd Vlugt niet meer terug krijgen dan moet deze het maar doenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef aadspagaat het volgende:
lekker roken en pepernoten snaaien!!![]()
[ afbeelding ]
Hear hearquote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Channie83 het volgende:
zitten wel veel snitch mensen hier op fok
Google op zo'n gedichten generatorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
Nog steeds maar 3 gedichten trouwens. Net wiet gehaald.
Eigenlijk wil ik nu eerst blowen want hele dag vrij geweest en nog geen joint aangeraakt.
Maar moet ook nog 11 gedichten schrijven.
Maar geen zin in.
Maar morgen heb ik maar tot 17:00 om gedichten te schrijven want dan moet ik werken, en als ik daarna nog wat moet schrijven moet ik het met de hand doen (wat ook niet echt een probleem is maar moet zaterdag óók werken dus heb nauwelijks tijd).
Hoewel ik ook wel gewoon alsnog kan blowen omdat ik daar zin in heb en dan maar gewoon hopen dat ik ineens stoner inspiratie krijg ofzo en aan de lopende band bazengedichten uit m'n duim zuig.
Mja dat dacht ik gister ook en toen deed ik ook niks
Dilemma's, dilemma's....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |