Geen idee wat ik met een box moet maar bedankt.quote:
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:33 schreef klawie het volgende:
1 dag stoner is leuker als een jaar fok
Ik ga richting bed rook ze !!!
Niet meer in abusers?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordig
Ik probeer hier juist zoveel mogelijk weg te blijven. Mag alleen nergens anders posten van LB.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kom ook praktisch alleen hier tegenwoordig
praktisch alleen hier., dus ook nog wel wat andere topics en zo. maar niet vaak meer. sowieso minder fok.quote:
zelfde struggle dus geef boksquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met een box moet maar bedankt.
Oh wow... Die scheerde zo vlak langs mijn hoofd en alsnog wist ik 'm niet in te koppen.quote:
wat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
praktisch alleen hier., dus ook nog wel wat andere topics en zo. maar niet vaak meer. sowieso minder fok.
Hier inderdaad ook steeds windstoten. Zuchtquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Tering het waait nog steeds vet hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
RukwindenKijk maar uit, hij waait zo tegen die van Mur aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dit idd morgen niet hoeven krabben zou fijn zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:43 schreef RadioSlut het volgende:
Ik hoop dat het over een paar uur over is.
En dat er geen fucking sneeuw ligt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
RukwindenTrekwinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |