quote:
Ik draag nu eigenlijk alleen lage boots zonder vetersquote:
Ghehe blaren zijn nasty.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik draag nu eigenlijk alleen lage boots zonder vetersÉéntje gewoon instappers en de ander met rits.
Maar die met rits heb ik vette blaren onderop m'n hielen van gekregenEcht 1cm2 blaren midden op het punt waar ik met al mijn gewicht op steun
Hehe ja dat heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe blaren zijn nasty.![]()
Ik stap altijd gewoon in mijn schoenen, het moment dat ik ze koop strik ik ze voor het laatst.
Terug naar basisschool en je veterstrikdiploma opnieuw halen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Veterstrikken gaat bij mij niet altijd goed
Geeft niet, flipflops ftw. Sowieso als het weer er naar is dat je ze kan dragen is het al goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Veterstrikken gaat bij mij niet altijd goed
Als één van de eersten je veterstrikdiploma halen en dan nog falenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Terug naar basisschool en je veterstrikdiploma opnieuw halen.
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.quote:
Bohhh dan heb je wel swag, zeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.
Valt meequote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terecht ook. Smerige kutuser dat ik ben![]()
Skateschoenen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht, mijn skateschoenen strik ik wel. Met het oog op geknakte enkels weetje.
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1024&bih=649
De fijnst zittende schoenen die er bestaan
Stoners zijn leuk volkquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef TCI het volgende:
Buiten radio 49 is er best leuk volk op fok.
Hoiquote:
quote:
Nice. En werkt naar behoren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar andere huisgenoot had ook dus hij is nu gevuld
Voorlopig nietquote:
Idd. Zou beetje zonde zijn als deze ook zo snel stuk zou gaan als die anderequote:
Topquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voorlopig nietmisschien ooit
Klopt, ben flink uit mijn dak gegaan op die muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Euj die party was tof met radioslut hoorde ik?
Kom een keer naar party in roffa dan.
Ik ben gewoon stoned jeweetquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:12 schreef TCI het volgende:
Oh ik zie dat ik hier niet welkom ben. Ik ga weer terug naar radio 49.
Fijne avond allemaal
Xactly.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Als in schoenen voor skateboarden?
Inderdaad, preparty bij jouquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Euj die party was tof met radioslut hoorde ik?
Kom een keer naar party in roffa dan.
Fotoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Pizza laten bezorgen. Zie opeens een dikke 2-4 cm laag sneeuw liggen
Nu pizza vretn
het einde is voorbijquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Pizza laten bezorgen. Zie opeens een dikke 2-4 cm laag sneeuw liggen
Nu pizza vretn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |