SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Lycaon was in de Griekse mythologie de koning van Arcadië die Zeus een van zijn kinderen, namelijk Arcas, als eten aanbood. Als straf veranderde Zeus Lycaon in een wolf. Van dit verhaal stamt het verhaal van weerwolven."
fictieve winst.. of al verzilverde winst?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef lf2 het volgende:
150 USD winst sinds vanmorgen duur ingestapt op LTCzolang hij niet naar beneden keldert en ik net weg kijk
Fictiefquote:Op woensdag 4 december 2013 10:26 schreef WvdL het volgende:
[..]
fictieve winst.. of al verzilverde winst?
ben ingestapt op ltc toen het op 16 usd was met ongeveer 2500 usdquote:
Nice manquote:Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Fictief
[..]
ben ingestapt op ltc toen het op 16 usd was met ongeveer 2500 usd
Ben jij al wat opgekrabbeld ?quote:
Jezus, ok, dat zou ik nooit doen, zoveel geld heb ik niet eensquote:Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Fictief
[..]
ben ingestapt op ltc toen het op 16 usd was met ongeveer 2500 usd
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht even op de dip om LTC bij te kopen.
Pas nice als het geld weer in je zak is maar ook weer wat verloren met die dumps etc en mijn grootste fout = te lang vasthouden.quote:
<skelet.jpg>quote:Op woensdag 4 december 2013 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht even op de dip om LTC bij te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja begint nu bij te trekken, bijna 11BTC weer. Alleen die kut PPC heeft me genekt gisteren.quote:
De dip is net geweest toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zojuist mijn ltc verkocht op 39,40
Even wachten op die dip
Hoop dat je veel hebt gekocht!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef BasEnAad het volgende:
Net voor de grote stijging LTC gekocht op 4 dollar. En ik wacht nog rustig even af
En hoever ben je nu met je doel?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus, ok, dat zou ik nooit doen, zoveel geld heb ik niet eens
Ik ben ingestapt met 100 euro en de bedoeling was om er snel 200 van te maken om dan die 100 inzet eruit te halen en dan te kijken of ik een leuk bedrag binnen kon verzamelen voor volgende zomer.
netjes.quote:
Ik heb nog 96 USD, dus 25 euro verlies ofzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En hoever ben je nu met je doel?
Dat gaat snel, je bent er bijnaquote:Op woensdag 4 december 2013 10:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb nog 96 USD, dus 25 euro verlies ofzo.
Toen ik begon waren er van die mega dipjes ineens van 32 naar 25 en weer terug, dacht dat dat elke dag voorkwam, dus gekocht op 25, verkocht op 32 na 5 minuten en toen gaan wachten op de volgende dip.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat gaat snel, je bent er bijna
Alleen is dan de vraag, hoever gaat ie dit keer..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Daar is het begin van de dip voor LTC.
Je weet dat je terug kan kijken in de chart hè, naar geschiedenis van de koers?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Toen ik begon waren er van die mega dipjes ineens van 32 naar 25 en weer terug, dacht dat dat elke dag voorkwam, dus gekocht op 25, verkocht op 32 na 5 minuten en toen gaan wachten op de volgende dip.
Maar bleek niet zo vaak voor te komen
20%quote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen is dan de vraag, hoever gaat ie dit keer..
Wij zijn goedquote:Op woensdag 4 december 2013 10:34 schreef Scorpie het volgende:
Daar is het begin van de dip voor LTC.
Waar/hoe? Ik zie alleen de afgelopen dag op BTCe.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je weet dat je terug kan kijken in de chart hè, naar geschiedenis van de koers?
35…quote:
Dat klopt voor geen meter, als ik op 1D klik, dus 1 dag toch? Dan zie ik aan het begin van de grafiek 5USD.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:36 schreef strbo het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op woensdag 4 december 2013 10:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Waar/hoe? Ik zie alleen de afgelopen dag op BTCe.
Godsamme. Ik zou het ook doen, alle voorbereidingen getroffen en een dag later keek ik en toen bleven ze stijgen.quote:
Nee, dan zijn de candlesticks een dag langquote:Op woensdag 4 december 2013 10:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat klopt voor geen meter, als ik op 1D klik, dus 1 dag toch? Dan zie ik aan het begin van de grafiek 5USD.
Klopt gewoon. Dan pakt ie een interval van een dag. op 15m setting zie je de dag ervoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat klopt voor geen meter, als ik op 1D klik, dus 1 dag toch? Dan zie ik aan het begin van de grafiek 5USD.
Haha dat is inderdaad geweldig in Bulgarije, niemand spreekt engels, zelfs niet in dure hotels.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef Ranjit het volgende:
Iemand dit al gelezen:
http://www.coindesk.com/btc-e-exchange-banking-issues/
Blijkbaar flinke problemen met uitbetalen BTC-e. Helpdesk praat geen Engels en hulp blijft uit.
Ik heb gister nog heen en weer zitten schuiven..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef Ranjit het volgende:
Iemand dit al gelezen:
Blijkbaar flinke problemen met uitbetalen BTC-e. Helpdesk praat geen Engels en hulp blijft uit.
als je eenmaal bitcoins hebt, die kun je overal heen verplaatsen/uit laten cashen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:39 schreef Ranjit het volgende:
Iemand dit al gelezen:
Heb je ook daadwerkelijk fiat op je bankrekening gekregen?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gister nog heen en weer zitten schuiven..
Nee, je kan toch de btc's naar je wallet zetten en je laten uitbetalen bij bitonic?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk fiat op je bankrekening gekregen?
precies dus niet een probleem voor ons zolang je bitcoins kan weghalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
als je eenmaal bitcoins hebt, die kun je overal heen verplaatsen/uit laten cashen.
oa bij bv bitonic.nl
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je kan toch de btc's naar je wallet zetten en je laten uitbetalen bij bitonic?
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
als je eenmaal bitcoins hebt, die kun je overal heen verplaatsen/uit laten cashen.
oa bij bv bitonic.nl
Ja gelukkig heb ik wat geleerd van vorige week...te snel paniekquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
ondertussen stijgt LTC weer.. beer trap avoided
Beer trapquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
die kans is aanwezig.. dan is het *poef* weg coinsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
Maar het feit dat er niet betaald wordt, en nauwelijks gereageerd op help-tickets, zorgt er wel voor dat ik terughoudend ben met voorraden op BTC-e laten staan. Dadelijk zeggen die russen (want die zitten er blijkbaar achter) toedeledokie.
die kans is er altijd..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef WvdL het volgende:
[..]
die kans is aanwezig.. dan is het *poef* weg coins
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
als je het al had, heb je niks ernstigs nog gemist.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Je mist niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Kut is dat…quote:
mjah, kopen op 35, verkopen op 39, kopen op 38, verkopen op 40.. heb je net iets emer winst als van 35 naar 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Hij wil meer en meer...een daling van 3 dollar en verkopen op 5 dollar meer * 10.000 coinsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?
blijven of springenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaan net zo snel weer weg als dat ze komen.
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc danquote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef WvdL het volgende:
heb maar 5% van mijn funds in LTC zitten.. dus sjah.. heb de sel order gezet op 45 (36 ingekocht).. ik zie wel waar het schip strand.
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef dimmak het volgende:
Hoe kan je zien waar walls opgezet worden? En wat is trollbox?
zit nog maar een week in dit 'spel' dus ik hold nog even lekker op mijn coins waar ik in de verlies sta.. om even te kijken wat er allemaal gebeurt enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staanquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?
En zo is het.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:03 schreef Ranjit het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
Trollbox is de chat op btc-e.com, waar puur en alleen super professionele trading-tips worden gegeven.
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…quote:Op woensdag 4 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staan
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
dan neem ik verlies op 1/3de en handel daarmee btw ben er al uit puur op basis van chinese markt ik kijk nergens anders naar... heeft het heel moeilijk op 253 dus wss zal hij daar niet vandaag door heen gaan.. verkoop zoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
ik heb de trollbox… Ik gebruik die tips altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef WvdL het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
want de garantie dat in de volgende coin je wel profit haalt.. is net zo hoog als in de coin die vast staat.. tenzij jij wel een werkende glazen bol hebt
Ik ook. Doe dan ook gemiddeld 49105 transacties per minuut.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik heb de trollbox… Ik gebruik die tips altijd.
het zit alweer in de lift... omhoogquote:Op woensdag 4 december 2013 11:08 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Toch een troost voor mij dat LTC niet naar de maan gaat, sorry jongens ! :p
Dit dat!quote:
nee, zodra quite ga ik eruit..quote:
neequote:
je wachtt e lang dusquote:Op woensdag 4 december 2013 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Die trollbox gaat maar… China crashing!!! SELLLLL
Nee, ik ga er niet met verlies uit.quote:
Geen geld?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef Ticootje het volgende:
Waarom mag ik niet in de trollbox trollen?
Mag je dan niet trollen?quote:
Nee je moet een minimum bedrag hebben (komt er ook te staan als je toch probeert te chatten)quote:
Inderdaad, LTC slurpt al het fiat weg nu. Zodra die weer stabiel staat, PPCquote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef lf2 het volgende:
PPC
Buy orders
Total: 450066.7 USD
LTC
Buy orders
Total: 9816230.27 USD
BTC
Buy orders
Total: 5569458.05 USD
Logisch ja…quote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nee je moet een minimum bedrag hebben (komt er ook te staan als je toch probeert te chatten)
Ook wel logisch, anders zou de chat vol komen staan met onzin.
He. He. He.
Precies, de mensen met geld mogen daar praten. Meer dan 100$.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Logisch ja…
Nu blijven de echte tips over.
Nah, mn ppc's zijn meer dan dat waard.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, de mensen met geld mogen daar praten. Meer dan 100$.
$100 fiat of $100 in kapitaal?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, de mensen met geld mogen daar praten. Meer dan 100$.
Niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ppc doet helemaal niks
Sssssstquote:Op woensdag 4 december 2013 11:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ppc doet helemaal niks
Mini-wall is dat. Kunnen we gewoon overheen stappenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:26 schreef Robuustheid het volgende:
39.289 720.9363582239.289 720.93635822
Enorme Sell wall op BTC-E, die de koers tegenhoudt.
Check ook de orders boven, allemaal 0.01 door waarschijnlijk dezelfde gebruiker.
Hij gaat naar 7, vandaag nog.quote:
Doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mooi LTC doet weer normaal na 5 dagen
Ja of Bear Trap.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
RETURN TO """"NORMAL""""
Dus nog even snel uit de bulltrap een graantje meepikken en dan wegwezenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
RETURN TO """"NORMAL""""
Je weet niet waar ie zit he.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Dus nog even snel uit de bulltrap een graantje meepikken en dan wegwezen
huh ? wrm koop je ze gwn niet op crypsy ofzo danquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
op ebay wordt al bijna 1$ per quark geboden![]()
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item4d15df8515
onwetendheid waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
huh ? wrm koop je ze gwn niet op crypsy ofzo dan
Ja spoel dan je geld gewoon door de plee…quote:
ik heb er 2000 ik hou ze wel effe hoor...lekker goedkoop ingekocht als het wat wordt mooi zo niet agh ja jammer danquote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja spoel dan je geld gewoon door de plee…
Ik heb nog een halve...
Harmful web site blocked:quote:Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kwark binnenkort op chinese exchange, ik hou ze voorlopig lekker.
http://www.btc38.com/altcoin/
De BTC zou dan nu ongeveer halverwege de blow off phase zitten, bij 'return to normal'quote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
RETURN TO """"NORMAL""""
bij mij niet. allemaal chinese tekens met QRK logo.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef WilliamGreider het volgende:
[..]
Harmful web site blocked:
This web site has been reported as harmful.
We recommend that you do not visit this web site.
??
@45?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
Sell order geplaatst voor mn LTC. Ff genoeg van kijken naar balkjes
naar usd?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
Sell order geplaatst voor mn LTC. Ff genoeg van kijken naar balkjes
Die gateway error heb ik thuis ook wel eens, maar op het werk nooit en staat altijd open, dus ligt toch ergens bij bepaalde providers.quote:
Is zo weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:53 schreef WvdL het volgende:
400 btc sellwall op ltc voor 0.039. best flinken 1
hier wordt het ook vermeld dat ze op chinese exchange komen:quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef WilliamGreider het volgende:
[..]
Harmful web site blocked:
This web site has been reported as harmful.
We recommend that you do not visit this web site.
??
Dat doen botjes nonstopquote:Op woensdag 4 december 2013 11:59 schreef doo. het volgende:
LTC/EU Blijft wel stijgen terwijl ltc/usd bij het '40usd' plafond blijft hangen. Als dit zo door gaat wordt het rendabel om ze te traden voor euro. De euro voor usd. En weer in te kopen bij ltc/usd. En zo voorts. Helaas is het verschil nu nog te groot om de fee's weg te werken.
Maar even 4k quark gekocht dan.. moet toch iets uit te halen zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 11:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hier wordt het ook vermeld dat ze op chinese exchange komen:
http://finance.yahoo.com/(...)eases-072503725.html
voor 4k aan quark?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Maar even 4k quark gekocht dan.. moet toch iets uit te halen zijn
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Maar even 4k quark gekocht dan.. moet toch iets uit te halen zijn
kut is dat man.. werken.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iedereen productief is geworden en gewoon aan het werk is.
6.17 is voldoende.quote:
Via dat cryptsy?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nou ik geloof totaal niet in die coin maar nieuws, hype ect
Ik geloof in het product eerlijk gezegd puur omdat het nu op nieuws is en omdat de verdeling eerlijk lijkt te gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Via dat cryptsy?
Krijg de neiging om er ook maar een accountje op te zetten om wat van die kwarkjes en worldcoins te kopen
Ja bter vind ik helemaal niksquote:Op woensdag 4 december 2013 12:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Via dat cryptsy?
Krijg de neiging om er ook maar een accountje op te zetten om wat van die kwarkjes en worldcoins te kopen
Ik zit er op .0041btc in dus alles is eigenlijk wel voldoendequote:
en als je ziet hoeveel btc china kooptquote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nou ik geloof totaal niet in die coin maar nieuws, hype ect
QRK? nagenoeg alle coins zijn al gemined in de eerste 6 maanden, het enige wat wij doen is coins kopen van de early adopters.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik geloof in het product eerlijk gezegd puur omdat het nu op nieuws is en omdat de verdeling eerlijk lijkt te gaan
Ja, ook weer zo.. Aangezien ik ook niet zou weten waar nu in te stappen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zit er op .0041btc in dus alles is eigenlijk wel voldoendemaar denk dat 'ie wel een potentieel heeft, gezien het inflatieprobleem bij BTC, dus ik houd ze lekker.
Kan er weinig op verliezen.
Nee, zeg dat het niet waar is, ik heb juist net gekocht, want ik heb zo pauzequote:Op woensdag 4 december 2013 12:18 schreef strbo het volgende:
Even weer het standaard middag dipje nu.
En dit inderaad. Als ik heel eerlijk ben, blijft PPC het enige waar ik nog potentie in zie (en XPM, maar die heeft nog te weinig marketcap)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ook weer zo.. Aangezien ik ook niet zou weten waar nu in te stappen.
Zoek het even op dan begrijp je het beter...de aparte manier van uitbrengen is puur op basis tegen de 51% attackquote:Op woensdag 4 december 2013 12:16 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
QRK? nagenoeg alle coins zijn al gemined in de eerste 6 maanden, het enige wat wij doen is coins kopen van de early adopters.
Ja dat zal best helpen maar dat neemt niet weg dat vrijwel alle coins al in bezit zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zoek het even op dan begrijp je het beter...de aparte manier van uitbrengen is puur op basis tegen de 51% attack
waarschijnlijk is de block explorer weer kapot. (wat dat ook mag zijn)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef ramosfanforlife het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat happened met quarkcoins? Ik zie ze niet meer op coinmarketcap.com staan?!
Hehe, ja cryptsy is ook niet de beste maar m'n coins hebben nu 2x vast gestaan op bter dus blijf er eventjes vandaanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb mijn wdc juist naar bter verplaatst omdat cryptsy zo bagger is
Zeg het maar. Wellicht trekt LTC zich er helemaal niets van aanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee, zeg dat het niet waar is, ik heb juist net gekocht, want ik heb zo pauze
Net voor 39,1 LTC gekocht, eruit gaan tijdens lunch of niet?
Je hebt op btc-e.com de trading pairs BTC/USD en BTC/EUR.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Kan iemand mij enig inzicht geven in hoe arbitreren werkt met bitcurrency? Lees er veel over, maar ik snap niet hoe dat in zijn werking kan gaan met de fee's,
Volgens mij doe ik het tegenovergestelde van wat iedereen doet, ik kan juist in de pauze en rond 5 uur altijd even handelen, maar dan lijkt alles in te zakken.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wellicht trekt LTC zich er helemaal niets van aan
Het is niet overal ter wereld nu lunchpauzequote:Op woensdag 4 december 2013 12:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik het tegenovergestelde van wat iedereen doet, ik kan juist in de pauze en rond 5 uur altijd even handelen, maar dan lijkt alles in te zakken.
Er is iets met de blockchain er wordt aan gewerkt maybe drm...daarom is het ook weg van coincapmarketquote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hehe, ja cryptsy is ook niet de beste maar m'n coins hebben nu 2x vast gestaan op bter dus blijf er eventjes vandaan
Cryptsy nu, kan mn quarks niet eens kopen![]()
[ afbeelding ]
38.7 inmiddels, bleh... moet nu lunchen, over 30min terug, in LTC blijven of dumpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet overal ter wereld nu lunchpauze
Dit grapje heb ik 6x kunnen uithalen toen PPC / USD op de markt kwam. De bots waren hier nog niet voor gebouwd, 10% winst per ronde op 100 PPC.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat doen botjes nonstopop dit moment is het totaal nog niet rendabel;
koop 1 LTC voor 39.19 USD
verkoop .998 LTC voor .998 * 30.999 = 30,937002 euro
verkoop 30,875127996 euro voor 30,875127996 * 1.26345 = 38,931162 usd
26 cent verlies per keer
Ja ik las het ja, dan is het wel netjesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dit grapje heb ik 6x kunnen uithalen toen PPC / USD op de markt kwam. De bots waren hier nog niet voor gebouwd, 10% winst per ronde op 100 PPC.
JA. Dat.quote:
Vol op dr hoofdquote:
Dat is alleen de site waar je de blockchain kan bekijken, transacties moeten gewoon werken. Maar ze zijn inmiddels binnen voor 0.00014 dus er zit gewoon een grote vertraging in het verwerken van orders.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Er is iets met de blockchain er wordt aan gewerkt maybe drm...daarom is het ook weg van coincapmarket
quote:
Die is voor het andere topicquote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef SosuaCafe het volgende:
floppyh4x: scorpie you are a noob hahaha
38.8 nu? Ik eet mn hoed opquote:Op woensdag 4 december 2013 12:32 schreef JDx het volgende:
38.6 38.5 arghhhh ik verkoop wel, koop terug na het eten.
Houden mensen zich nou echt nog steeds bezig met dat debiele Fontas getroll?quote:
Ja, ik zit er nu ook over te denken. Bij nader inzien vind ik PPC het wel erg sneu doen. Ach, hij zal vast eens gepumpt worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die crap coins FTC, NVC en PPC sell orders gemacht naar BTC. Vind t goed zo
Ik begrijp het, uit eindelijk is er niks aanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
Houd je munten gewoon lekker joh je zal hier spijt van krjigenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Mijn avatar lacht jou uit, bedankt voor je centen gastquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Wat had je ook alweer geïnvesteerd? ¤50?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ik koop ze voor ¤2.40 pstquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]misschien moet je eens aan een langere termijn denken dan winst maken in je lunchpauze
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Houd je munten gewoon lekker joh je zal hier spijt van krjigen
ditquote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mijn avatar lacht jou uit, bedankt voor je centen gast
Totdat fontas ze weg haalt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ppc zit gevangen tussen twee muren
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
30 euro verlies in een week tijd en geen fuck gedaan op werk en slapeloze nachten, het was leuk!
*klikt stop volgen
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga all in op ppc.
(wat ik nog op btc-e heb staan)
ja oke, als je slapeloze nachten hebt over een investering van 100 euro (?) dan ben je hier niet echt het type voorquote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
30 euro verlies in een week tijd en geen fuck gedaan op werk en slapeloze nachten, het was leuk!
*klikt stop volgen
Ik zou niet uitstappen...zou gewoon geld op je wallet zetten en wachten... mijn idee is dat litecoin nog gaat stijgen tot veel hoger of anders bitcoin...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
*klikt stop volgen
Toto ga eens mijn request doen in je paint topic ipv loos te lopen wauwelen hierquote:Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PPC zakt naar 0.01 USD om daar te stabiliseren.
Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja oke, als je slapeloze nachten hebt over een investering van 100 euro (?) dan ben je hier niet echt het type voor
Ik paint wanneer ik zin heb jaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Toto ga eens mijn request doen in je paint topic ipv loos te lopen wauwelen hier
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.
True..quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zou niet uitstappen...zou gewoon geld op je wallet zetten en wachten... mijn idee is dat litecoin nog gaat stijgen tot veel hoger of anders bitcoin...
ROFL oke dan ben je de type er niet voor....quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.
En ik ben er gewoon te zenuwachtig/ongeduldig voor, zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
Heb ze voor 0,0005 gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef SosuaCafe het volgende:
6 WorldCoin
$ 25,625,347
$ 0.76 33,684,626 WDC +34.37 %
My precious.
Nee niet slapeloos van angst, van excitement, als een kind de nacht voor de verjaardag, ik verdien meer dan 100 euro per dag, dus dat is het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.
Waarom zet je het gewoon niet in een wallet. En kijk je er voorlopig niet naar. Win je. Ben je blij dat je ze hebt gehouden. Verlies je. Tant pis.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.
En ik ben er gewoon te zenuwachtig/ongeduldig voor, zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
zeker, deze knalt gewoon lekker door.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef SosuaCafe het volgende:
6 WorldCoin
$ 25,625,347
$ 0.76 33,684,626 WDC +34.37 %
My precious.
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekeningquote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom zet je het gewoon niet in een wallet. En kijk je er voorlopig niet naar. Win je. Ben je blij dat je ze hebt gehouden. Verlies je. Tant pis.
is dat raar?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekening
Hoezo achteruit?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef robin007bond het volgende:
Maar echt, PPC stelt me wel teleur. Hij gaat gewoon echt heel langzaam achteruit. Niet eens meer die stabiele groei die PPC eerst wel had,
Too much informationquote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik check btc-e zelfs tijdens de sex.
gr gr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Je wilt Joene zn piemel zien ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
oh nee laat dan maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je wilt Joene zn piemel zien ja?
Waarschijnlijk meer verlies gemaakt op de fee die Bitonic vraagt, dan op het traden zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekening
Ik..quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef dreamerbulk het volgende:
hoho , winst op mijn worldcoins, wie hebben er nog meer worldcoins?
wanneer ga je verkopen?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik..
Gekocht bij 0.00014997 BTC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |