Wat had je ook alweer geïnvesteerd? ¤50?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
Ik koop ze voor ¤2.40 pstquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]misschien moet je eens aan een langere termijn denken dan winst maken in je lunchpauze
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Houd je munten gewoon lekker joh je zal hier spijt van krjigen
ditquote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mijn avatar lacht jou uit, bedankt voor je centen gast
Totdat fontas ze weg haalt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ppc zit gevangen tussen twee muren
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
30 euro verlies in een week tijd en geen fuck gedaan op werk en slapeloze nachten, het was leuk!
*klikt stop volgen
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga all in op ppc.
(wat ik nog op btc-e heb staan)
ja oke, als je slapeloze nachten hebt over een investering van 100 euro (?) dan ben je hier niet echt het type voorquote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
30 euro verlies in een week tijd en geen fuck gedaan op werk en slapeloze nachten, het was leuk!
*klikt stop volgen
Ik zou niet uitstappen...zou gewoon geld op je wallet zetten en wachten... mijn idee is dat litecoin nog gaat stijgen tot veel hoger of anders bitcoin...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
*klikt stop volgen
Toto ga eens mijn request doen in je paint topic ipv loos te lopen wauwelen hierquote:Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PPC zakt naar 0.01 USD om daar te stabiliseren.
Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja oke, als je slapeloze nachten hebt over een investering van 100 euro (?) dan ben je hier niet echt het type voor
Ik paint wanneer ik zin heb jaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Toto ga eens mijn request doen in je paint topic ipv loos te lopen wauwelen hier
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.
True..quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |