Dat is alleen de site waar je de blockchain kan bekijken, transacties moeten gewoon werken. Maar ze zijn inmiddels binnen voor 0.00014 dus er zit gewoon een grote vertraging in het verwerken van orders.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Er is iets met de blockchain er wordt aan gewerkt maybe drm...daarom is het ook weg van coincapmarket
quote:
Die is voor het andere topicquote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef SosuaCafe het volgende:
floppyh4x: scorpie you are a noob hahaha
38.8 nu? Ik eet mn hoed opquote:Op woensdag 4 december 2013 12:32 schreef JDx het volgende:
38.6 38.5 arghhhh ik verkoop wel, koop terug na het eten.
Houden mensen zich nou echt nog steeds bezig met dat debiele Fontas getroll?quote:
Ja, ik zit er nu ook over te denken. Bij nader inzien vind ik PPC het wel erg sneu doen. Ach, hij zal vast eens gepumpt worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die crap coins FTC, NVC en PPC sell orders gemacht naar BTC. Vind t goed zo
Ik begrijp het, uit eindelijk is er niks aanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
Houd je munten gewoon lekker joh je zal hier spijt van krjigenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Mijn avatar lacht jou uit, bedankt voor je centen gastquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |