Zoek het even op dan begrijp je het beter...de aparte manier van uitbrengen is puur op basis tegen de 51% attackquote:Op woensdag 4 december 2013 12:16 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
QRK? nagenoeg alle coins zijn al gemined in de eerste 6 maanden, het enige wat wij doen is coins kopen van de early adopters.
Ja dat zal best helpen maar dat neemt niet weg dat vrijwel alle coins al in bezit zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Zoek het even op dan begrijp je het beter...de aparte manier van uitbrengen is puur op basis tegen de 51% attack
waarschijnlijk is de block explorer weer kapot. (wat dat ook mag zijn)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef ramosfanforlife het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat happened met quarkcoins? Ik zie ze niet meer op coinmarketcap.com staan?!
Hehe, ja cryptsy is ook niet de beste maar m'n coins hebben nu 2x vast gestaan op bter dus blijf er eventjes vandaanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb mijn wdc juist naar bter verplaatst omdat cryptsy zo bagger is
Zeg het maar. Wellicht trekt LTC zich er helemaal niets van aanquote:Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee, zeg dat het niet waar is, ik heb juist net gekocht, want ik heb zo pauze
Net voor 39,1 LTC gekocht, eruit gaan tijdens lunch of niet?
Je hebt op btc-e.com de trading pairs BTC/USD en BTC/EUR.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Kan iemand mij enig inzicht geven in hoe arbitreren werkt met bitcurrency? Lees er veel over, maar ik snap niet hoe dat in zijn werking kan gaan met de fee's,
Volgens mij doe ik het tegenovergestelde van wat iedereen doet, ik kan juist in de pauze en rond 5 uur altijd even handelen, maar dan lijkt alles in te zakken.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef strbo het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wellicht trekt LTC zich er helemaal niets van aan
Het is niet overal ter wereld nu lunchpauzequote:Op woensdag 4 december 2013 12:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik het tegenovergestelde van wat iedereen doet, ik kan juist in de pauze en rond 5 uur altijd even handelen, maar dan lijkt alles in te zakken.
Er is iets met de blockchain er wordt aan gewerkt maybe drm...daarom is het ook weg van coincapmarketquote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hehe, ja cryptsy is ook niet de beste maar m'n coins hebben nu 2x vast gestaan op bter dus blijf er eventjes vandaan
Cryptsy nu, kan mn quarks niet eens kopen![]()
[ afbeelding ]
38.7 inmiddels, bleh... moet nu lunchen, over 30min terug, in LTC blijven of dumpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet overal ter wereld nu lunchpauze
Dit grapje heb ik 6x kunnen uithalen toen PPC / USD op de markt kwam. De bots waren hier nog niet voor gebouwd, 10% winst per ronde op 100 PPC.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat doen botjes nonstopop dit moment is het totaal nog niet rendabel;
koop 1 LTC voor 39.19 USD
verkoop .998 LTC voor .998 * 30.999 = 30,937002 euro
verkoop 30,875127996 euro voor 30,875127996 * 1.26345 = 38,931162 usd
26 cent verlies per keer
Ja ik las het ja, dan is het wel netjesquote:Op woensdag 4 december 2013 12:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dit grapje heb ik 6x kunnen uithalen toen PPC / USD op de markt kwam. De bots waren hier nog niet voor gebouwd, 10% winst per ronde op 100 PPC.
JA. Dat.quote:
Vol op dr hoofdquote:
Dat is alleen de site waar je de blockchain kan bekijken, transacties moeten gewoon werken. Maar ze zijn inmiddels binnen voor 0.00014 dus er zit gewoon een grote vertraging in het verwerken van orders.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Er is iets met de blockchain er wordt aan gewerkt maybe drm...daarom is het ook weg van coincapmarket
quote:
Die is voor het andere topicquote:Op woensdag 4 december 2013 13:00 schreef SosuaCafe het volgende:
floppyh4x: scorpie you are a noob hahaha
38.8 nu? Ik eet mn hoed opquote:Op woensdag 4 december 2013 12:32 schreef JDx het volgende:
38.6 38.5 arghhhh ik verkoop wel, koop terug na het eten.
Houden mensen zich nou echt nog steeds bezig met dat debiele Fontas getroll?quote:
Ja, ik zit er nu ook over te denken. Bij nader inzien vind ik PPC het wel erg sneu doen. Ach, hij zal vast eens gepumpt worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Al die crap coins FTC, NVC en PPC sell orders gemacht naar BTC. Vind t goed zo
Ik begrijp het, uit eindelijk is er niks aanquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Ahhh tyf toch een eind op hoerenmunt ik ga nu omzetten naar Bitcoin en inlevern via bitonic, dit trek ik niet meer...
Houd je munten gewoon lekker joh je zal hier spijt van krjigenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
Mijn avatar lacht jou uit, bedankt voor je centen gastquote:Op woensdag 4 december 2013 13:08 schreef JDx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |