Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja oke, als je slapeloze nachten hebt over een investering van 100 euro (?) dan ben je hier niet echt het type voor
Ik paint wanneer ik zin heb jaquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Toto ga eens mijn request doen in je paint topic ipv loos te lopen wauwelen hier
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb geen slapeloze nachten, maar bij mijn investering van ¤150 denk ik stiekem 's nachts toch wel eens aan de koersen. En dat terwijl ik het wel kan missen.
True..quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik zou niet uitstappen...zou gewoon geld op je wallet zetten en wachten... mijn idee is dat litecoin nog gaat stijgen tot veel hoger of anders bitcoin...
ROFL oke dan ben je de type er niet voor....quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.
En ik ben er gewoon te zenuwachtig/ongeduldig voor, zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
Heb ze voor 0,0005 gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef SosuaCafe het volgende:
6 WorldCoin
$ 25,625,347
$ 0.76 33,684,626 WDC +34.37 %
My precious.
Nee niet slapeloos van angst, van excitement, als een kind de nacht voor de verjaardag, ik verdien meer dan 100 euro per dag, dus dat is het niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je slapeloze nachten hebt dan werk je met een te groot geldbedrag of ben je er het type niet voor.
Waarom zet je het gewoon niet in een wallet. En kijk je er voorlopig niet naar. Win je. Ben je blij dat je ze hebt gehouden. Verlies je. Tant pis.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan nog, stel LTC stijgt naar 500, heb ik van mijn initiele 100 euro 700 euro gemaakt in weet ik hoe lang, plus de risico's dat het minder wordt.
En ik ben er gewoon te zenuwachtig/ongeduldig voor, zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
zeker, deze knalt gewoon lekker door.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:17 schreef SosuaCafe het volgende:
6 WorldCoin
$ 25,625,347
$ 0.76 33,684,626 WDC +34.37 %
My precious.
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekeningquote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom zet je het gewoon niet in een wallet. En kijk je er voorlopig niet naar. Win je. Ben je blij dat je ze hebt gehouden. Verlies je. Tant pis.
is dat raar?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
zelfs op de wc zat ik op BTCe op m'n telefoon.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekening
Hoezo achteruit?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:10 schreef robin007bond het volgende:
Maar echt, PPC stelt me wel teleur. Hij gaat gewoon echt heel langzaam achteruit. Niet eens meer die stabiele groei die PPC eerst wel had,
Too much informationquote:Op woensdag 4 december 2013 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik check btc-e zelfs tijdens de sex.
gr gr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]Je wilt Joene zn piemel zien ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
oh nee laat dan maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je wilt Joene zn piemel zien ja?
Waarschijnlijk meer verlies gemaakt op de fee die Bitonic vraagt, dan op het traden zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 13:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Het is al verkocht, 70 euro morgen bijgeschreven op mijn rekening
Ik..quote:Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef dreamerbulk het volgende:
hoho , winst op mijn worldcoins, wie hebben er nog meer worldcoins?
wanneer ga je verkopen?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik..
Gekocht bij 0.00014997 BTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |