quote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
ondertussen stijgt LTC weer.. beer trap avoided
als je het al had, heb je niks ernstigs nog gemist.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Je mist niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Kut is dat…quote:
mjah, kopen op 35, verkopen op 39, kopen op 38, verkopen op 40.. heb je net iets emer winst als van 35 naar 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Hij wil meer en meer...een daling van 3 dollar en verkopen op 5 dollar meer * 10.000 coinsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?
blijven of springenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaan net zo snel weer weg als dat ze komen.
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc danquote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef WvdL het volgende:
heb maar 5% van mijn funds in LTC zitten.. dus sjah.. heb de sel order gezet op 45 (36 ingekocht).. ik zie wel waar het schip strand.
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef dimmak het volgende:
Hoe kan je zien waar walls opgezet worden? En wat is trollbox?
zit nog maar een week in dit 'spel' dus ik hold nog even lekker op mijn coins waar ik in de verlies sta.. om even te kijken wat er allemaal gebeurt enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |