Heb je ook daadwerkelijk fiat op je bankrekening gekregen?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gister nog heen en weer zitten schuiven..
Nee, je kan toch de btc's naar je wallet zetten en je laten uitbetalen bij bitonic?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk fiat op je bankrekening gekregen?
precies dus niet een probleem voor ons zolang je bitcoins kan weghalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
als je eenmaal bitcoins hebt, die kun je overal heen verplaatsen/uit laten cashen.
oa bij bv bitonic.nl
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je kan toch de btc's naar je wallet zetten en je laten uitbetalen bij bitonic?
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
als je eenmaal bitcoins hebt, die kun je overal heen verplaatsen/uit laten cashen.
oa bij bv bitonic.nl
Ja gelukkig heb ik wat geleerd van vorige week...te snel paniekquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
ondertussen stijgt LTC weer.. beer trap avoided
Beer trapquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
die kans is aanwezig.. dan is het *poef* weg coinsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef Ranjit het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
Maar het feit dat er niet betaald wordt, en nauwelijks gereageerd op help-tickets, zorgt er wel voor dat ik terughoudend ben met voorraden op BTC-e laten staan. Dadelijk zeggen die russen (want die zitten er blijkbaar achter) toedeledokie.
die kans is er altijd..quote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef WvdL het volgende:
[..]
die kans is aanwezig.. dan is het *poef* weg coins
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:42 schreef WvdL het volgende:
als je het al had, heb je niks ernstigs nog gemist.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Je mist niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Gvd hold ltc al bijna een week en mis ik nu alsnog de maan
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Kut is dat…quote:
mjah, kopen op 35, verkopen op 39, kopen op 38, verkopen op 40.. heb je net iets emer winst als van 35 naar 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
Als ik het goed begrijp degene die die traps neerleggen willen eigenlijk alleen maar meer LTC bemachtigen voor goedkopere prijzen...toch
Hij wil meer en meer...een daling van 3 dollar en verkopen op 5 dollar meer * 10.000 coinsquote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Snap daar helemaal niks van, iemand die 2,5 miljoen aan LTC heeft, wil toch liever dat het zo duur mogelijk wordt?
blijven of springenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaan net zo snel weer weg als dat ze komen.
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc danquote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef WvdL het volgende:
heb maar 5% van mijn funds in LTC zitten.. dus sjah.. heb de sel order gezet op 45 (36 ingekocht).. ik zie wel waar het schip strand.
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef dimmak het volgende:
Hoe kan je zien waar walls opgezet worden? En wat is trollbox?
zit nog maar een week in dit 'spel' dus ik hold nog even lekker op mijn coins waar ik in de verlies sta.. om even te kijken wat er allemaal gebeurt enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in bij LTC...doe ik altijd alleen bij ltc dan
ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staanquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?
En zo is het.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:03 schreef Ranjit het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
Trollbox is de chat op btc-e.com, waar puur en alleen super professionele trading-tips worden gegeven.
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…quote:Op woensdag 4 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staan
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
dan neem ik verlies op 1/3de en handel daarmee btw ben er al uit puur op basis van chinese markt ik kijk nergens anders naar... heeft het heel moeilijk op 253 dus wss zal hij daar niet vandaag door heen gaan.. verkoop zoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
ik heb de trollbox… Ik gebruik die tips altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef WvdL het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
want de garantie dat in de volgende coin je wel profit haalt.. is net zo hoog als in de coin die vast staat.. tenzij jij wel een werkende glazen bol hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |