ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staanquote:Op woensdag 4 december 2013 11:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boy wat kun je nat gaan…. Vorige week is je volledig ontgaan?
En zo is het.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:03 schreef Ranjit het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
Trollbox is de chat op btc-e.com, waar puur en alleen super professionele trading-tips worden gegeven.
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…quote:Op woensdag 4 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
ltc verkoop ik nooit met verlies, als het daalt laat ik het staan
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
dan neem ik verlies op 1/3de en handel daarmee btw ben er al uit puur op basis van chinese markt ik kijk nergens anders naar... heeft het heel moeilijk op 253 dus wss zal hij daar niet vandaag door heen gaan.. verkoop zoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het kutten is dan, dat je dan stil staat, en dat kan lang duren…
ik heb de trollbox… Ik gebruik die tips altijd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef WvdL het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
want de garantie dat in de volgende coin je wel profit haalt.. is net zo hoog als in de coin die vast staat.. tenzij jij wel een werkende glazen bol hebt
Ik ook. Doe dan ook gemiddeld 49105 transacties per minuut.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik heb de trollbox… Ik gebruik die tips altijd.
het zit alweer in de lift... omhoogquote:Op woensdag 4 december 2013 11:08 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Toch een troost voor mij dat LTC niet naar de maan gaat, sorry jongens ! :p
Dit dat!quote:
nee, zodra quite ga ik eruit..quote:
neequote:
je wachtt e lang dusquote:Op woensdag 4 december 2013 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Die trollbox gaat maar… China crashing!!! SELLLLL
Nee, ik ga er niet met verlies uit.quote:
Geen geld?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:22 schreef Ticootje het volgende:
Waarom mag ik niet in de trollbox trollen?
Mag je dan niet trollen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |