Dit is voor het eerst vandaag dat jij wat nuttigs zegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Doe eens normaal. #TeamVanZuypesteijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
De Roy is geen aimabel mens. Dat helpt hem niet. #TeamBernhard.
*dezenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
TT.
Hij heeft in heel veel zaken gewoon gelijk gekregen van de rechter. Ik geloof hem meer dan de regering/Koningshuis in deze.
Hij is paranoïde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is gewoon he-le-maal kapot gemaakt. Echt schandalig
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.quote:
Ik zou je nog eens iets verder inlezen voordat je met dit soort prietpraat komt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mijn dochter met een mafkees thuiskomt ga ik ook kijken of ie wel deugt.
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Rutte verantwoordelijk gehouden kan worden voor zaken die zich jaren geleden onder het regime van zijn voorganger afspeelden.
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volledig. Het kabinet Kok is ook gevallen op iets wat 15 jaar eerder gebeurd was.
Het principe blijft het zelfdequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was geen 15 jaar. En de ernst was ook wel van een wat andere orde.
Wat je er verder ook van denkt, het feit is dat hij in Nederland totaal kapot is gemaakt en alles is kwijt geraakt en nu ergens in Spanje woont als een zwerver met zijn hond.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit geloofd. En nog steeds niet.
Ik weet ook niet "voor wie ik ben"quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb die De Roy altijd wel geloofd eigenlijk. Die Oranjes zijn niet helemaal kosjer.
Dit... Criminele bende dat koningshuisquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is gewoon he-le-maal kapot gemaakt. Echt schandalig
Ik snap wel dat je ook heel zuur wordt van alles wat hij heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
Hij heeft misschien gelijk. Maar damn wat een enorm nare vent
Geef eens een paar voorbeelden?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen aan het bashen op die man.
Niet weten dat het Koninklijke Huis de afgelopen 50 jaar heel wat levens kapot heeft gemaakt door hun heksenjachten
Ook een exotisch importgeval met een heel niet zo kosjere familiegeschiedenis.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met een loeder als Maxima aan het roer zal er niet veel veranderen de komende 50 jaar
Balthasar Gerardsquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden?
Ik vind de kaping ook interessant. En de Molukkers hebben meer uitgespookt, gijzeling op een school, moord op een ambassadeur etc.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Tot zover het interessante deel van deze uitzending.
AIVD laat behoorlijk wat mensen dagelijks volgen omwille het Koningshuis. Ik hoef je ook niet te vertellen wat het verleden is van het Koningshuis ten opzichte van Indonesië.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden?
Ik krijg de indruk dat jij geen fan bent van het koningshuis.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AIVD laat behoorlijk wat mensen dagelijks volgen omwille het Koningshuis. Ik hoef je ook niet te vertellen wat het verleden is van het Koningshuis ten opzichte van Indonesië.
Koningshuis
Zijn kraagjes zijn effectieverquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Stompe kan hier nog wat van leren, qua sponsoring.
Hij zegt de naam van de sponsor gewoonquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Ze weten de sponsoring aardig uit beeld te houden
Het leven van de Koning is sinds vandaag in elk geval een stuk minder zeker gewordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook een exotisch importgeval met een heel niet zo kosjere familiegeschiedenis.
Wat ben je nu voor een Fryskquote:
Kunnen we jou niet wegspoelen?quote:
Ze hadden wel een vrouw op de boot, maar die hield niet van kontebonken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Die lopen elkaar te kontneuken op de boot.
Dat vind jij maar niks zeker?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
SEKUR WETUHquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hadden wel een vrouw op de boot, maar die hield niet van kontebonken.
Ik heb niks met dat bootjesvolkquote:
Inderdaad, in deze kleding zeilen ze ook ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het sowieso absurd dat ze daar in hun 'sportkleding' zitten. Sven Kramer gaat daar toch ook niet in z'n schaatspak aan tafel zitten?
Bedoel ik niet. Maar het is wel de bijbehorende bedrijfskleding.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, in deze kleding zeilen ze ook ja.
Ik heb er verder niks op tegen nee. Het is maar een potje neuken toch?quote:
Jij neukt Barbara Barend?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er verder niks op tegen nee. Het is maar een potje neuken toch?
Witteman heeft de veiligheidsbril al op tegen de rondvliegende knoopjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:33 schreef alors het volgende:
Hij knapt bijna uit dat shirt ookdie rechtse.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Terecht, wat een saai verhaal.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
P&W hadden er ook wel genoeg van geloof ik.
Waarschijnlijk is die vrouw Molukse. En je mag geen Molukkers neerknallen want racisme. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dit voor non onderwerp. Gewoon geweldig een eind aan die gijzeling gemaakt.
Een nieuw racismische onderwerp.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Wat is dit voor non onderwerp. Gewoon geweldig een eind aan die gijzeling gemaakt.
Goede reclame voor deze geromantiseerde film.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actiequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Kapers van een trein neergepaft, gegijzelden vrij, opgelost slotje..
Lekker wijf ja.quote:
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik het topic binnen wandel?
Ik wil daar graag één woord over zeggen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker ouwe ballenstamper, heb jij nog een mening over Edwin de Roy? Marcodej was het niet met mij eens.
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
Het was juist een goed georganiseerde actie. De gijzelnemers hebben geen gebruik kunnen maken van het grote aantal gegijzelden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In een rechtstaat horen daders natuurlijk opgepakt te worden en daarna berecht en niet te worden vermoord. Verder is probleem nog meer (denk ik) dat er hierdoor ook een gijzelaar is gedood. Het was meer een onbezonnen actie. In Amerika worden daders ook uitgeschakeld maar gaat zo'n actie heel wat professioneler aan toe. Dit was meer een Rambo actie
2quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.
Je zult nooit weten hoeveel er gijzelaars er anders zouden zijn omgekomen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er met deze kogelregen slechts 1 gijzelaar is gedood, dan lijkt het me een vrij effectief verlopen actie.
Waar slaat dit nou weer op? Of moet ik even een tweet van elsierd quoten hier?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil daar graag één woord over zeggen:
aluminiumminiumfolie
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Of moet ik even een tweet van elsierd quoten hier?
Blij dat je niet bij de politie zitquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pure poëzie dit.quote:
Die was per ongeluk. Mijn grappen zijn altijd het best als ik er niet naar op zoek ben.quote:
Godverquote:
Verborgen cabaretierquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die was per ongeluk. Mijn grappen zijn altijd het best als ik er niet naar op zoek ben.
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoorquote:
Achter deze kwestie is ieder geval nog geen punt gezetquote:
Bij het de oudjaarsuitzending dacht Edwin dat er afluisterapparatuur verborgen zat in de oliebollen. Voornamelijk de krenten mochten de verdenkingen van Edwin op zich rekenen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoor
En laat dit een les zijn voor iedereen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus hoe kan ik deze verwijzing hebben gemist, legendarisch fragment. Mijn oprechte excuses hiervoor
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.
Ja dus denk even na voordat je met je eigen domheid te koop loopt, zoals ik net dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maak jij verdomd veel verwijzingen.
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd welke elsierd tweet je had willen plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dus denk even na voordat je met je eigen domheid te koop loopt, zoals ik net dus.
Zodra jij mensonterende prietpraat uitslaat heb ik sterk de neiging om die tweet te plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel ontzettend benieuwd welke elsierd tweet je had willen plaatsen.
Ow die. Ja, dat is nog één van de mildere van elsierd zijn scheldtweets.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra jij mensonterende prietpraat uitslaat heb ik sterk de neiging om die tweet te plaatsen.
Geniaalquote:
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow die. Ja, dat is nog één van de mildere van elsierd zijn scheldtweets.
twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
Ik overweeg hevig om binnenkort een Het beste van de tweets van Elsierd te lanceren op youtube.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
Gelukkig is het FOK! Forum een bron van empathiequote:Op woensdag 4 december 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vernomen dat Johannes op het punt van breken staat. Doen jullie rustig aan, huilende mannen zijn niet echt charmant.
WTFquote:Op woensdag 4 december 2013 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet eens, wat een genot.twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:09:55Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:11:08vieze dier-pannekoek-klote dier-wat weet jij over istanbul shut up enkele van de vele beschaafde turkse reacties die ik mocht ontvangen reageer retweet
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:elsierd twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:11:08vieze dier-pannekoek-klote dier-wat weet jij over istanbul shut up enkele van de vele beschaafde turkse reacties die ik mocht ontvangen reageer retweet
Dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
Terecht dat ze die gasten meteen kapot hebben geschoten, zoals die oude dat op het laatste zegt; Er had er maar eentje bij de passagiers hoeven te komen en dan had het dodenaantal een stuk hoger gelegen.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSL5N0EO20320130612quote:
Waarom? gaat lekker zo tochquote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch veel man, misschien moet ik wat minder zuipen.
Ik bedoelde er verder niks mee hoor, misschien had ik het met een accent moeten doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch veel man, misschien moet ik wat minder zuipen.
De Tweede Kamer debatteerde vandaag met premier Mark Rutte over de begroting van Algemene Zaken. Belangrijk onderdeel van het debat was Edwin de Roy van Zuydewijn. Gisteren leek hij na jaren van strijd eindelijk erkenning te hebben gekregen; Prins Bernhard zou opdracht hebben gegeven onderzoek naar hem te laten doen. Vandaag ontkende premier Mark Rutte dat Bernhard opdracht zou hebben gegeven. "De DKDB besluit zelf of er onderzoek wordt gedaan," zei premier Rutte. Vanavond praten we erover met De Roy van Zuydewijn, zijn advocaat Mark Meijjer en politiek commentator Frits Wester.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ricky Drijver
Redde een kok voor de kust van Nigeria die 60 uur in een luchtbel zat
Edwin de Roy van Zuydewijn
Over het debat over hem vandaag in de Tweede Kamer
Frits Wester
Over het debat over de positie van Edwin de Roy van Zuydewijn
Chris Vaneker
Veroordeeld F16-vlieger probeert bij de Hoge Raad zijn onschuld te bewijzen
Geert-Jan Knoops
Advocaat van Chris Vaneker over de rechtszaak
Wat insinueer je nu weer?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niks mee hoor, misschien had ik het met een accent moeten doen.
Het begint om 22:30 dat is volgens mij wel een goed tijdstip, zoveel is er dan al niet meer op de buis en je zapt minder snel naar Pownews als RTL Late Night interessante gasten heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Hier ook maar even, alleen het linkje, Humberto gaat straks P&W misschien nog in halen qua kijkcijfers:
http://www.mediacourant.nl/?p=163725
Zo'n item gisteren met die zeilers bij P&W, dat is ook niet interessant.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Hier ook maar even, alleen het linkje, Humberto gaat straks P&W misschien nog in halen qua kijkcijfers:
http://www.mediacourant.nl/?p=163725
Ze hadden al naar de reclame geschakeld moeten zijn. Dat was het.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Huh? Wat was dat? Dat zag er niet uit als een soepele aankondiging, maar meer als een fragment uit een repetitie...
Ik schrok toen ze de loting aankondigden voor vanmiddag. Gelukkig staat ie nog op 6 december.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Alsjeblieft, kan dat gezeik over de Poule des Doods eens ophouden?
Eerder zichzelf, aangezien hij verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
En dat voor zo'n uber nazi als Bernhard.quote:
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ziet er op papier stukken beter uit dan de show van gisteren. Wel ironisch trouwens, op de avond dat Ferry Mingelen afzwaait, zit uitgerekend Frits Wester aan tafel bij P&W. Niet dat die niet deskundig is of zo, maar toch...
Aluminiumiumfolie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah een premier beschermt het Koningshuis, dat is iets nieuws
Hey Klopkoekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wester heeft het achter zijn ellebogen. Totaal niet objectief die vent. En dus een valsspeler bij kennisquizen.
Leuk man dat Koningshuis. Ewa Bernard ouwe nazi!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wordt geacht om dat te doen. Hij is er verantwoordelijk voor.
Margarita vindt hier even helemaal niks van, geloof me. Die wordt zorgvuldig uit de media gehouden, als ze al niet expliciet een spreekverbod heeft gekregen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Margarita hier van vind.
Ja nu weten we het wel marco.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tapeje dit, uitspraakje dat, bronnetje zus, weggelakte naam zo. Het zal wel.
We praten hier over een voormalig opperbevelhebber, vergeet dat niet. Was de enige vijfsterrengeneraal van het land.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Tapeje dit, uitspraakje dat, bronnetje zus, weggelakte naam zo. Het zal wel.
Ik snap niet waarom je zoveel vertrouwen hebt in het Koningshuis.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Doe eens niet zo gedetailleerd man, misschien geloof ik je dan wel.
Waarom denk jij dat de beste man al jaren uit zijn nek aan het kletsen is?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Tsja, je zou toch eens je punt met een degelijke basis maken. Mensen die het allemaal niet kunnen bevatten zoals jij horen dan 'blablabla, raar woord, blablabla'... Gelukkig heeft een degelijke discussie hogere normen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Die tape ging niet over deze zaak maar was een voorbeeld om te laten zien hoeveel macht Bernard had en hoe dwingend zijn verzoeken waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens die geluidstape net, was die nieuw?
Anders is het toch zo dat de premier de kamer verkeerd heeft ingelicht?
Nee, Bernhard is al 9 jaar dood.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, Bernhard is al 9 jaar dood.
In het fragment geeft Bernhard niet expliciet een opdracht. De toehoorder heeft natuurlijk aan een half woord wel genoeg. Rutte kan volgens mij gewoon volhouden dat er weliswaar onderzoek is gedaan, maar niet in opdracht van Bernhard.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
Anders is het toch zo dat de premier de kamer verkeerd heeft ingelicht?
De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar De Roy profileert zich al jaren als een complotdenker.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zoveel vertrouwen hebt in het Koningshuis.
Zo slim zijn ze wel, het niet volledig vertellen via de telefoon.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het fragment geeft Bernhard niet expliciet een opdracht. De toehoorder heeft natuurlijk aan een half woord wel genoeg. Rutte kan volgens mij gewoon volhouden dat er weliswaar onderzoek is gedaan, maar niet in opdracht van Bernhard.
Normaal gezien zou dit best tot de mogelijkheden behoren, maar ik heb de indruk dat een groot deel van de Kamer het allemaal best vindt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zou hier het kabinet door kunnen vallen, of is dit te onbelangrijk?
Als de Kamer dat wil.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zou hier het kabinet door kunnen vallen, of is dit te onbelangrijk?
als hij je aanstaande schoonzoon was dan zou je hem ook willen tackelen, voor het definitief zo wasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen, maar De Roy profileert zich al jaren als een complotdenker.
Dit soort zaken ligt juridisch erg complex. Als Rutte schuld bekent, kan De Roy met succes een forse schadeclaim in te dienen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze wel, het niet volledig vertellen via de telefoon.
Zo is dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als hij je aanstaande schoonzoon was dan zou je hem ook willen tackelen, voor het definitief zo was
Die ene zonder baan morgenochtend?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Wie is dat vriendje van Wester, aan wie hij het navraagt?
Ik denk niet dat Wim-Lex zo dwingend belt als Bernhard, Maxima misschien.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die ene zonder baan morgenochtend?
Zo vader, zo dochter.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wim-Lex zo dwingend belt als Bernhard, Maxima misschien.
Die beelden waren net op Nl 2.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ze zullen hem vast gecheckt hebben en Rutte gaat creatief met de waarheid om waarschijnlijk, maar die de Roy had het over cameraatjes die spijkers bleken. Paranoide menneke.
Het is ook niet heel erg fijn als je 24/7 gevolgd wordt door de AIVD.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ze zullen hem vast gecheckt hebben en Rutte gaat creatief met de waarheid om waarschijnlijk, maar die de Roy had het over cameraatjes die spijkers bleken. Paranoide menneke.
Is dat verhaal niet door de AIVD of de RVD de wereld in geholpen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor iets belangrijkers.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Kunnen we het niet over Albert hebben?
Nee, spijkertjes die microfoons zouden zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Dat verhaal in onjuist in de media gekomen. Dat microfoontje was niet die spijker maar iets anders.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ohja, zoiets was het.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal in onjuist in de media gekomen. Dat microfoontje was niet die spijker maar iets anders.
Half uur half pff pffquote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel tijd voor iets belangrijkers.
Dit is een strijd die je bijna niet kunt winnen tegen de koninklijke familie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef capricia het volgende:
Je moet het boze oog van die familie niet op je hebben, zeg.
Vind het gewoon maffia-achting klinken.
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef capricia het volgende:
Je moet het boze oog van die familie niet op je hebben, zeg.
Vind het gewoon maffia-achting klinken.
Lijkt wel een staat binnen de staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit is een strijd die je bijna niet kunt winnen tegen de koninklijke familie.
Oltmans won.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.
Ja, of het kost je je halve leven, zoals bij Oltmans.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand hier wint de strijd met het Koningshuis. Doofpotje etc.
Exit Rutte. Als de oppositie hier hard op ingaat kunnen ze zorgen voor veel imagoschade voor het kabinet. Maar ze gaan er niet diep op in.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ruttedie gespeelde domheid staat hem niet.
Die Oltmans is er een zure, verbitterde man door geworden. (Of dat was hij altijd al, dat kan ook)quote:Op woensdag 4 december 2013 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, of het kost je je halve leven, zoals bij Oltmans.
Huh domheid? een conflict huh huh?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Deze zaak loopt al jaren. En De Roy zegt net dat er nieuwe publicaties met kerst komen...quote:
Niet? Hij heeft er anders twee keer op rij verkiezingen mee gewonnen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ah, ik ben benieuwd. Ik heb wel weer zin in de avondjes met een kabinetscrisis.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze zaak loopt al jaren. En De Roy zegt net dat er nieuwe publicaties met kerst komen...
Gaat nog wel even door dus.
Het onderwerp is juist dat deze man onschuldig beweert te zijn. Dat is ook waarom Knoops aan tafel zit.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
Criminelen moeten ze geen podium geven.
Ik ken wel oudere interviews met hem, een Pietje precies is het. Maar nog niet zo verbitterd als hij later werd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die Oltmans is er een zure, verbitterde man door geworden. (Of dat was hij altijd al, dat kan ook)
O even luisteren danquote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het onderwerp is juist dat deze man onschuldig beweert te zijn. Dat is ook waarom Knoops aan tafel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |